če hočeš imeti obrabljeno odmično in netesne šobe z veliko zračnosti v glavi in da se ti vsako noč nafta nakaplja v motor, kupiš R5
potem ga daš popravljat, kjer morajo zaradi zobniških prenosov med odmično in glavno imet posebno orodje, da ta jetra skup spravijo
ker je povsod gužva na dvorišču pri mehanikih, ga daš nekomu, ki je nima.Pocar ti potem spravlja reno skup celo večnost, na koncu nič ne deluje, kot bi moralo in se odločiš, da ga prodaš in še naslednjih 10 let razlagaš okoli, da si imel touarega in da večjih jajc nisi mel nikdar prej niti potem v lajfu
če hočeš dati 1200€/za vseh 6 šob, novih, kupiš 3.0 TDI ala BMK oznaka motorja ali katerakoli tričrkovna oznaka v isti litraži, saj za štiričrkovno z Biturbo polnjenjem nisi mel x2 denarja.
Če si nOOb in voziš na pooblaščenca, pripraviš 680€/za kos in si misliš "oni pa že znajo, menda" in podpiraš kravatarje vodilni kader na servisu ter pizdiš na neke vajence, ki ne obstajajo in niso nič krivi
zraven še poslušaš, če ti zjutraj veriga na odmično rožlja več kot 2 sekunde, bo treba nov napenjalec na njej, če ne, maš čudežen BMK motor oz. si kupil avto od nekoga, podobnega tistemu zgoraj, ki je prodal na netu R5 (beri: se je nekdo že znebil šuškov za pleh pred tabo)
v kolikor ti je res ampak RES všeč kateri od dveh agregatov/oblik, poiščeš enga VAG frika na slo forumu in povprašaš, kdo v tvoji regiji je maher za VAG grupo.Začuden ugotoviš, da en popoldanec, ki je v službi na pooblaščenem servisu, kjer brez njega nič ne znajo, sam pa šraufa tam za 1000€ netto in to samo zato, da ima dostop do podatkov in šolanja, saj popoldan enako vsoto zasluži v enem tednu
oba agregata in pleh okrog njiju ni za folk, ki vozi na pooblaščenca, se ne znajde, ni še slišal za diesel servise in nepooblaščene servise, ki servisirajo v garanciji. Prav tako ne ve, kaj je to ebay.de da si priskrbi novo zračno blazino za podvozje, saj je mislil, da avto tako čudno stoji, ker je žena "zjutraj v vrtec nekaj povozila"
V kolikor ti zadeva nekako dela, moliš "ta pametnega gor" da ne bo treba še menjalnika avtomatskega obnavljat ter daš preventivno olje + filter menjat, čeprav si povsod prebral, da je olje v ZF 6hp19 pogonu "lifetime"
vsekakor trgovine z avtodeli postanejo tvoja znana lokacija, razen olje kupuješ na bolhi, saj maš "pdf" (dpf,fdp, vse ti je isto) in se ga dobi za 8€/liter
zraven si vesel, če si eden tistih, ki raje šraufa cel cajt lasten avto, kot da se vozi v renault kanti za isti keš
Malo za hec, nekaj zares...