Audi Q7

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Edini Q7 brez turbine

Aja?
smile-1.gif


3.6 FSI je pa kaj?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
My bad, napisat bi moral edini Motor (capital M) v Q7 brez turbine. V6 pač ni motor za tako kravo.
grin1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Včasih se res vprašaš kako kozolčarjem uspe odpraviti banalne napake za nekaj centov, prej pa so vsi uradni servise skupaj glave vtikali pa štirimestne račune izstavljalli.
Odličen nakup za nekoga ki pozna kakšnega kozolčarja ki malo bolj široko gleda na problem kot uradni.
Takim še bolj mirne vesti izstavijo račun v štirimestni cifri, saj vejo da imajo malo več pod palcem kot lastnik pola 1.0.
šravfa ga pa isto vajenec na počitniški praksi, ki ne pozna razlike med 17 in 19 ključem
Kolega slabi 2 leti nazaj. Audi A4 Avant, star tam cca. 5 ali 6 let, s preverjeno zgodovino (vse bp). Če se prav spomnim mu avto ni vžigal ali je celo crkoval med vožnjo. Porsche Verovškova niso rešili pol kurca in ga je prodal in nabavil malo manj renomiran voz....
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.607
347
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ne vem, če se tudi na uradnem kar tako upajo izstavit račun za 1k€, brez da so šure kaj je narobe al pa vozniki takih "mrcin" niso nič bolj priviligirani od voznika Polota, kar bi me čudilo.
Za račune takšnih proporcev ne potrebuješ največje krave od Audija, je dovolj Ford C-Max 1.8TDCI. Cena za menjavo ene šobe okrog 450 EUR. Brez stroškov avtovleke. Menjani sta bili dve, pa ostali dve sta tudi na koncu. In to pri avtu s prevoženimi 60.000 km (po spominu, lahko je +-par tisoč km).
hysterical-1.gif
Avto je služben, tako da se servisira na pooblaščencu. Bo pa baje šel kmalu v prodajo. Bogi tisti, ki ga kupi.
Tako da, tistih jurja stroška na kravi od Audija, ki ima verjetno za sabo par 100.000 km, se niti ne sliši tako hudo.
grin1.gif


PS: A je na Tourageu ''zabaven'' menjalnik ali kaj drugega?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
V6 pač ni motor za tako kravo.
grin1.gif

No ja, še vedno jo požene do 100 v 8.5s, kar je boljše kot verjetno 95% avtov na naših cestah.
rolleyes-1.gif
 

Qwer

Pripravnik
17. jan 2010
75
0
6
Naj omenim, da ravno zato sprašujem malo več, da se ne bom opekel. Seveda je tudi meni važno še kaj bolj kot lepota avtomobila
smile-1.gif
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Da vprašaš tako vprašanje na uradnem servisu je približno tako, kot bi v pekarni vprašal, če imajo dobre žemlje in bi rekli: "neee, kje pa, miši nam serjejo v moko in vse imamo plesnivo v skladišču."
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.410
5.685
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ne vem, če se tudi na uradnem kar tako upajo izstavit račun za 1k€, brez da so šure kaj je narobe al pa vozniki takih "mrcin" niso nič bolj priviligirani od voznika Polota, kar bi me čudilo.
Za račune takšnih proporcev ne potrebuješ največje krave od Audija, je dovolj Ford C-Max 1.8TDCI. Cena za menjavo ene šobe okrog 450 EUR.
pri avdiju pa daj x3 ceno menjave ene :D crkujejo pa isto
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Se mi zdi da je v teh velikih kravah še najbolje imeti kakšen veliko kubičen atmosferski bencinar (american style). Bo še najbolj vzdržljiv. Ko tukaj poslušam kaki problemi so z temi dizl me le te čedalje manj mikajo, čeprav bi ga potreboval. Poraba v teh kravah pa tako ali tako ni majhna, pa naj bo bencin ali dizel.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Točno tako. Sploh ker je v igri rabljen. 4.2 V8 all the way! Stroškov je na dolgi rak zagotovo manj kot pri TDI.

Prevrten 3.0 tdi s 400k km in 200k na števcu zna biti hitro jama brez dna. Verjetno tudi če je teh 200k realnih.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Teh 1k€ je bil samo "poizkus" odprave napake (štarter + delo...), kaj vse se je zmetalo notri ne ve niti lastnik (tudi take zaboli, če bi sešteli stroške). Avto ne štarta več, servisi ga obudijo vsake toliko časa, naredi par 100km in stvar crkne.

Te šobe pa to, se bi tudi dalo veliko bolj elegantno rešit.

PS. Ravno zdaj sedel v novem Allroadu za 80k€. Kupil, ker je 12 let bil zadovoljen s predhodnikom, ki je naredil 450kkm in bil že povsem nevozen (blazine odpovedale ipd.). Point... model je pač direktor in avto je bil služben in tako servisiran, stroški pa vsaj četrt tanovega, čeprav je že več kot eno leto na meji voznega....uporabnik še vedno zadovoljen.
bonk.gif


Podobno moj foter s službenim Passatom. Saj ne da se je menjalo skoraj pol avta, samo on ga je mel 80% časa in mu je delalo skoraj vse brezhibno (razno, da je VW kripa:p). Pri drugih voznikih sta pa šle 2 turbini, šobe ipd. direktor firme spet navajen na račune okoli 1k€ za "servise".
bonk.gif


Sicer sem pa napačni za to temo...jaz ne gledam na sloves pokvarljivosti sploh ali pa cene potencialnih popravil. Če mi je avto všeč bom pač probal, raje sam šramfam Q7 kot se vozim s Kio.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Tko da cena rabljenega je "normalna"....vse ostalo pa abnormalno
smile-1.gif

Take odsluzene mrcine so za take k majo avtomobilsko delavnico doma...da vejo/znajo pogledat kaj kupijo in si ga znajo (relativno) poceni zrihtat...
Za navadnega je pa to ganbling....vreca brez dna....
Zdajšnja Astra 2005 1.6 je glede stroškov kar ok, edino manjko poskočnosti me precej moti, res pa da nepremičnina tudi ni. Pa zvok od 4-6k mi je zelo všeč, dizla že zarad tega nebi imel nikol.

Nimam pa pojma kaj lahko pričakujem pri naslednjih:
1. BMW 3 E92 Coupe 325Ci 218KM 2006-2008
Pač ni debate da gre za najbolj lep in najbolje motoriziran avto do 15k€.
Za 17" zimske in 18" letne gume, bencin ter zavarovanje bi že imel, bolj me zanima če lahko pričakujem kaj hujšega glede pokvarljivosti.

2. Audi TT/A4/A3 1.8/2.0 TFSI 160/200KM 2007-2008
Audi je pomoje bolj zanesljiv kot BMW, zadnjič recimo sem videl celo starega 2000 letnik TT-ja, tako da bi pričakoval da bi mi služil še 8 let.

3. Alfa Giulietta 1.4 TB 170KM 2011-2012
Vem kakšno je slovensko prepričanje o Alfah, ampak o tem sem bral samo dobre stvari.

4. Renault Megane RS 2.0T 250KM 2010-2011
Nimam pojma kaj lahko pričakujem. O enem je tema na Avtomobilizem, pa kakor vem se je tudi že nekaj šravfalo.

5. Renault Clio RS 2.0 200KM 2009-2012
Atmosferski, bi moral bit zelo zanesljiv, ali pač?

6. Renault Clio RS 1.6T 200 EDC 2013
Mogoče čez kakšno leto, ko pade cena za kakšne 2k, zdaj so okol 16k.

7. VW Golf Highline Siddharta 1.8 TSI 160KM 2009
Tukaj mislim da nebi mogel falit, pomoje najbolj varen nakup. 1.4 TSI 160KM s kompresorjem veliko folka odsvetuje, verjetno je vzrok ravno odpoved kompresorja.

8. Opel Astra 1.6T 180KM 2010
Drugi najbolj varen nakup, ampak zelo redek, trenutno je samo en, pa še ta mal zaleten (nekaj je od sprednjega odbijača govoril) in iz uvoza. 1.4 140 so pa pomoje prešvoh.

V novih pa ne vidim smisla, pomoje moraš delat vsaj 20k na leto, drugače je stran vržen denar, če ti stoji večino časa na parkirplacu. Seveda pa ne velja dosti drugače za zgoraj omenjene, ker tudi niso ravno vozovi za A do B.
Pa ozke ceste in divjad, res da v 7 letih nisem imel nesreče, ampak nikoli ne veš. Se mi zdi škoda novega avta.
Dobiš pa kakor sem gledal do ene 16k samo Megana 1.2 130 ali Astro 1.4 140. Je pa tukaj spet vprašanje poskočnosti. Pa po drugi strani je vprašanje pri tistih nad 200KM, če bi jih sploh izkoristil, saj kaj pa rabiš, pospešek od tistih 50-100, pa za kakšnega prehitet, povsem možno da bi bil zadovoljen že s 130-140KM.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
BMW je kar problematičen ja, po njem se bi upal met tud Alfo.
tongue-1.gif


Ampak...iz tvojega seznama bi ga še vedno izbral. Največ težav se mi zdi, da je še vedno od zjahanih dizlov in nikakor ne bencinarjev. Serviserji so tudi odlični, kosi za te letnike pa tudi sprejemljivo cenjeni. Marsikaj se mi zdi, da je blo dražje za Forda kot BMW E9x.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.897
104
63
mb+ -20km
Kaj ima to rapanje zvezo z Q7
rolleyes-1.gif
?
@OP

Predvidevam, da kupuješ letnik 2006-2008 diesel za cca. 20 jurjev. tak, kot je en napisal, to je težka krava.
Predvsem imajo težave z podvozjem, razni končniki, kugle, stabilizatorji...
Pri vseh Q7 ponavadi gre ležaj na kardanu pri cca. 250.000 KM, katerega na servisu ne menjajo, ampak menjajo v kompletu
s kardanom, cena sitnica okoli 1500€. Da se pa seveda samo ležaj zamenjati, ampak ne na uradnem servisu.
Z motorji ob rednem servisiranju ni večjih težav, porabo lahko računaš okoli 12 litrov diesla povprečno, prej kak liter več.
Bencinskih motorjev ne glej, edino, če imaš službeno magno
grin1.gif
...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.607
347
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
pri avdiju pa daj x3 ceno menjave ene :D crkujejo pa isto
smile-1.gif
Pa dobro, pri Audiju to pričakuješ, pri Fordu pa ravno ne. Še turbina rikne, sklopka bo itak počasi že
rolleyes-1.gif
In to pri nekaj let starem avtu z niti ne 100.000 km.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.607
347
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Te šobe pa to, se bi tudi dalo veliko bolj elegantno rešit.
Seveda bi se dalo, ampak službene avte se pač vozi na pooblaščenca.

Mi je pa ob tem postalo jasno, zakaj upravljalci voznih parkov niso zelo naklonjeni Fordom.
evil.gif

Pa operativni lizing je tudi skoraj dražji kot za pleh od VW-a, kljub temu, da ima ta par jurjev višjo ceno. Zanimivo ne
grims-1.gif
?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja zakon si ti naredu statistiko in je Ford cel drek, čudno, da se potem kar prodaja. Poznam VW familijo, ki je nebesa odkrila, ko so pri Frlicu testirali S-Maxa in ga potem kupili, pa so taki, da pedenajo razner koradote, golfe II ipd.

Forda bi še mel, VWja pa pa žal moram gledat doma na dvorišču in vozit na šihtu, zadnjih modelov ne poznam in jih nočem, čeprav so na njih delali bivši fordovi inženirji.
smirk-1.gif