Tip išče klacičnega bencinarja zaradi potencialno minimalnih težav, ti mu pa omenjaš čipanega turbaka z dodatkom elektro motorjev, ki zadevo zakomplicira do amena in dvigne verjetnost težav na maksimum. Alter .racunaj samo, da atmosferskega bmwja vec nebos dobil, ker so z F serijo le ti prakticno zginal z ponudbe.
Se pa da sedaj v casu hibridnih modelov pridit do precej lepe konjenice, ce zberes taprav model. 30e modeli imajo recimo potencial za 350-400 konjicov, pa mas se vedno avto z registracijo do 2,5 (2.0 turbo motor).
Omg, resno?
kompleksnost se ne pomeni nujno tezav. Imas lahko najbolj preprostga bencinarja na tem svetu pa te bo na cesti pustil veckrat kot neko hibridno cudo. Sj lastniki koral45/55 vedo o cem govorim.Tip išče klacičnega bencinarja zaradi potencialno minimalnih težav, ti mu pa omenjaš čipanega turbaka z dodatkom elektro motorjev, ki zadevo zakomplicira do amena in dvigne verjetnost težav na maksimum. Alter .
1542€ za konkreten avto. Plus prevoz v slovenijo in papirologija in te to cudo stane blizu 10 jurjov. Kdo pri zdravi pameti bi sel pocet to, ve samo onPovej se koliko dmv placas pri nas?
Poleg tega avtor isce nekau v stilu limuzine in ne SUV. Mu vsaj kakaega mondeota nalimaj,
In E klaso si nekdo kupi za dobrih 10k km na mesec...sorry... leto?Zdaj ce z gremo na suve...
Evo,npodobna drvarnica ali pa zverina
Lahko tudi mecko.E.www.Avto.net
www.avto.net
Tole najbrz se nima polza
www.Avto.net
www.avto.netwww.Avto.net
www.avto.net
Imaš prav. Sedaj pa v tvojo enačbo vstavi še eno “malenkost” 10k EUR.kompleksnost se ne pomeni nujno tezav. Imas lahko najbolj preprostga bencinarja na tem svetu pa te bo na cesti pustil veckrat kot neko hibridno cudo. Sj lastniki koral45/55 vedo o cem govorim.
V resnici ce hoces met minimalno tezav, kupis NOV avto z kolkertolk preverjeno tehnologijo in karseda dolgo garancijo. Vozis dokler je ekonomsko smiselno (beri ko se iztece garancija in pride prvo vecjo popravilo) prodas and rinse and repeat. Ne pa da isces rabljene "enostavne bencinarje" misloc, da bo taksen avto brez popravil za naslednjih 30 let.
Ja, precej nizka cifra. Ceprav prvi jih ima 20+, drugi pa tudi cca 13. Letno.In E klaso si nekdo kupi za dobrih 10k km na mesec...sorry... leto?
@avtorju teme: GJ mazda 6 benz, edino kar mi pade na pamet. Raje 2k več in dejansko izjemno zanesljiv avto s smešno nizko porabo, sploh G145 (6,5 l longterm). Imel dve, prva 2013, druga 2015.
Edit: v AT so cene bolj prijazne, avtov je precej, stroški uvoza pa zanemarljivi.
če smo pošteni se tudi za tak budget dobi nov avto, ampak seveda nebo po kriterjih tipičnega alterjovca.Imaš prav. Sedaj pa v tvojo enačbo vstavi še eno “malenkost” 10k EUR.
Btw.: mene Yugo ni pustil na cesti niti enkrat. Čudno ne.
Drži. Kot tudi drži, da ne bo imel 400 konjev, bil čipan, imel turbo in še hibridni sklop, a ne? Pa še bil premijske znamke. Če smo že čisto pošteni.če smo pošteni se tudi za tak budget dobi nov avto, ampak seveda nebo po kriterjih tipičnega alterjovca.
Ja, očitno je Mazda 6 res edina solidna varianta. Je pa 3. generacijo bencinarja praktično nemogoče dobit za normalen denar. V četrtek npr. je ena prišla na avtonet, 2013, 130k km za 12.500, kar se mi je zdelo preveč, ampak je dejansko izginila v parih urah. Za 2. gen. pa več kot 6-7 jurjev ne bi dal.
BMW-ja bom (mogoče) spet kupil, ko bom mel budget, ki mi bo omogočal vzeti max 5 let starega z max. 80k km. Zal so po mojih, kolegovih in mehanikovih izkušnjah to super avti samo, dokler so mlajši od 8 let oz. majo manj kot 150k km za sabo.