Looool.Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
fantje finta v večjih gumah je bolj udobna vožnja čez luknje.
torej 17 bo lepše peljala čez luknjo kot 13. seveda če imata obe približno isto višino. pustimo zaj razne astre gtc ki imajo za pol prsta gume.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
fantje finta v večjih gumah je bolj udobna vožnja čez luknje.
torej 17 bo lepše peljala čez luknjo kot 13. seveda če imata obe približno isto višino. pustimo zaj razne astre gtc ki imajo za pol prsta gume.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ah dej ne klobasaj neumnosti. Sem se spomnil mojega sodelavca, opravljen elektro faks, očitno kupljenega....ki je trdil enake traparije. Doklr ni kupil novega megana,na katerem ima dve coli manjše zimske gume. Pa pred v službo prvi delovni dan po 15.marcu,ko ne dal gor 18tke,pa mi stisne roko in pravi "prav si imel".
Že jaz opazim ogromno razliko med zimskimi 15 in letnimi 16 col...
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mene zanima, ali lahko s temi 20" zimskimi voziš po snegu? Mislim to več kot dva centimetra debele odeje?
Kaj pa ketne bilokatere, a grejo gor?
Ko tako tupiš, zakaj trend povečanja platišč... misliš, da imajo večje dimenzije, posledično tudi teža kaj s tem? Da se potrebuje bolj zmogljive zavore, beri večje diske...? Ki bi jih težko spravil pod stara 13 col platišča? Si pa pri avtu z velikostjo kolotekov omejen, kaj lahko spraviš gor... In v tem primeru udobje pri večjih platiščih in posledično nižjo gumo trpi. Pa se lahko cel dan voziš z BMX-om in MTB-om...Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ah dej ne klobasaj neumnosti. Sem se spomnil mojega sodelavca, opravljen elektro faks, očitno kupljenega....ki je trdil enake traparije. Doklr ni kupil novega megana,na katerem ima dve coli manjše zimske gume. Pa pred v službo prvi delovni dan po 15.marcu,ko ne dal gor 18tke,pa mi stisne roko in pravi "prav si imel".
Že jaz opazim ogromno razliko med zimskimi 15 in letnimi 16 col...
torej trdiš da se z bmx.om enako udobno pelješ po terenu kot z 29" mtb-jem? n krat sem napisal da se ne primerjajo različne veliksoti feln na enem avtu ampak trend večanja v zadnjih 15 letih. pri normalnem preseku. ne pa primerjava balona z 2 plastema izolirtraka okoli felne na istem avtu
V bistvu izraz nizkoprofilne gume sploh ni napačen, če veš zakaj se temu tako reče. Gume imajo profilno obliko, profil je pa lahko visok ali pa nizek.Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ozkoprofilne.
Gume imajo nizek presek, če imajo zlizan profil še niso nizkopresečne.
PS. Kaj naj pa mi, ko manj kot 17" sploh čez zavore ne gre.
Bi rad videl diske pri normalnem avtu, katere ne spraviš pod 16 col feltne... Kot omenjeno zgoraj je pa res ''lepo'' videt diske v velikosti krožnička na avtu z 20 colami.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:Da se potrebuje bolj zmogljive zavore, beri večje diske...? Ki bi jih težko spravil pod stara 13 col platišča?
Včasih je bil standard 13... spravi povprečne diske srednjega razreda pod 13... lahko pa poskusiš pod tvoje 16 spraviti diske recimo M3, zame je to normalen avto......Citat:
Uporabnik sad pravi:
Bi rad videl diske pri normalnem avtu, katere ne spraviš pod 16 col feltne... Kot omenjeno zgoraj je pa res ''lepo'' videt diske v velikosti krožnička na avtu z 20 colami.Citat:
Uporabnik XXXL pravi:Da se potrebuje bolj zmogljive zavore, beri večje diske...? Ki bi jih težko spravil pod stara 13 col platišča?