Astra GTC - velikost pnevmatik

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ozkoprofilne.
grin1.gif


Gume imajo nizek presek, če imajo zlizan profil še niso nizkopresečne.
tongue-1.gif


PS. Kaj naj pa mi, ko manj kot 17" sploh čez zavore ne gre.
tongue-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Mene zanima, ali lahko s temi 20" zimskimi voziš po snegu? Mislim to več kot dva centimetra debele odeje?

Kaj pa ketne bilokatere, a grejo gor?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
fantje finta v večjih gumah je bolj udobna vožnja čez luknje.
torej 17 bo lepše peljala čez luknjo kot 13. seveda če imata obe približno isto višino. pustimo zaj razne astre gtc ki imajo za pol prsta gume.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
fantje finta v večjih gumah je bolj udobna vožnja čez luknje.
torej 17 bo lepše peljala čez luknjo kot 13. seveda če imata obe približno isto višino. pustimo zaj razne astre gtc ki imajo za pol prsta gume.
Looool.
Pri tem kar pišeš gre zgolj za širino. In ob isti širini bo 13-ka bolj udobna kot 17-ka.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.750
1.535
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
fantje finta v večjih gumah je bolj udobna vožnja čez luknje.
torej 17 bo lepše peljala čez luknjo kot 13. seveda če imata obe približno isto višino. pustimo zaj razne astre gtc ki imajo za pol prsta gume.

aplauz.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
Kaj gre lepse cez luknjo. Velik obseg ali manjsi. Kot sem napisal veçja kola bolj udobna. 13col z visino gume 5cm bo majn udobna kot 17col z visino 5 cm.
Sirina nima nobene veze.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
jaz ne govorim za isti model in razn zvarke kot je astra.
recimo guma na zgorji sliki. 195/65 16 bi bla na podobnem avtu ene 15 let nazaj ziher 14"

ampak nasplošno zakaj so se v zadnjih nekaj letih gume povečevale.
če pogledamo 10 let nazaj so meli vsi praktično 13-14" kaj se tiče malih avtov. limuzine 15, mogoče katera 16.
zdaj pa že vsaka jajca 15, kaj je malo večjega 16, ostalo 17. pri nekem normalnem preseku. in to je zaradi udobja v prvi vrsti.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ah dej ne klobasaj neumnosti. Sem se spomnil mojega sodelavca, opravljen elektro faks, očitno kupljenega....ki je trdil enake traparije. Doklr ni kupil novega megana,na katerem ima dve coli manjše zimske gume. Pa pred v službo prvi delovni dan po 15.marcu,ko ne dal gor 18tke,pa mi stisne roko in pravi "prav si imel".
Že jaz opazim ogromno razliko med zimskimi 15 in letnimi 16 col...
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Luka51 govori teoretično oziroma se narobe izraža. On hoče povedati, da večji kot je obseg gume, bolj udobna naj bi bila. V praksi je njegova teorija neizvedljiva, saj obseg v vsakem primeru ostane isti, pa naj gre za 15 ali 19 col, na istem avtu seveda. Posledično bo 15 veliko bolj udobna, saj ima precej več gume za blaženje med cesto in platiščem. Vsaka colo večje platišče pomeni 1,27cm manj gume v višino, posledično se za toliko spremeni tudi udobje, v minus...
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ja o dveh različnih zadevah se tukaj tupi

- večji premer (kolesa s pnevmatiko SKUPAJ) ko je, lepše bo pobiralo jamice, ampak v praksi je to majhno izboljšanje

- pri enakem obsegu so pnevmatike z višjim presekom bolj udobne, z nižjim bolj športno trde....povprečni presek se zmanjšuje skozi leta...cca 25 let nazaj je imel najbolj športen porsche pnevmatike preseka 50 (in to neko smešno dimenzijo mislim da 205 50 16) ostale korete pa 70, danes pri femili wagnu lahko doplačaš večja platišča in gume preseka 40...gre se pa večinoma le za lepoto - no seveda je razlika med presekom 65 in 40, ampak med 55 in 45 pa komaj kaj

na teh astrah GTC bodo bejbe itak vse feltne poškrabale ko bojo lezle na pločnike...pa zanmivo jih bo videti na zimskih jeklenih platiščih brez radkap
smile-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.503
5.796
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ah dej ne klobasaj neumnosti. Sem se spomnil mojega sodelavca, opravljen elektro faks, očitno kupljenega....ki je trdil enake traparije. Doklr ni kupil novega megana,na katerem ima dve coli manjše zimske gume. Pa pred v službo prvi delovni dan po 15.marcu,ko ne dal gor 18tke,pa mi stisne roko in pravi "prav si imel".
Že jaz opazim ogromno razliko med zimskimi 15 in letnimi 16 col...

torej trdiš da se z bmx.om enako udobno pelješ po terenu kot z 29" mtb-jem? n krat sem napisal da se ne primerjajo različne veliksoti feln na enem avtu ampak trend večanja v zadnjih 15 letih. pri normalnem preseku. ne pa primerjava balona z 2 plastema izolirtraka okoli felne na istem avtu
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Mene zanima, ali lahko s temi 20" zimskimi voziš po snegu? Mislim to več kot dva centimetra debele odeje?

Kaj pa ketne bilokatere, a grejo gor?

Zakaj nebi mogel?
Težje je z letnimi 20'' voziti po slovenski avtocestah,kot pa z zimskimi 20'' po snegu.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Ah dej ne klobasaj neumnosti. Sem se spomnil mojega sodelavca, opravljen elektro faks, očitno kupljenega....ki je trdil enake traparije. Doklr ni kupil novega megana,na katerem ima dve coli manjše zimske gume. Pa pred v službo prvi delovni dan po 15.marcu,ko ne dal gor 18tke,pa mi stisne roko in pravi "prav si imel".
Že jaz opazim ogromno razliko med zimskimi 15 in letnimi 16 col...

torej trdiš da se z bmx.om enako udobno pelješ po terenu kot z 29" mtb-jem? n krat sem napisal da se ne primerjajo različne veliksoti feln na enem avtu ampak trend večanja v zadnjih 15 letih. pri normalnem preseku. ne pa primerjava balona z 2 plastema izolirtraka okoli felne na istem avtu
Ko tako tupiš, zakaj trend povečanja platišč... misliš, da imajo večje dimenzije, posledično tudi teža kaj s tem? Da se potrebuje bolj zmogljive zavore, beri večje diske...? Ki bi jih težko spravil pod stara 13 col platišča? Si pa pri avtu z velikostjo kolotekov omejen, kaj lahko spraviš gor... In v tem primeru udobje pri večjih platiščih in posledično nižjo gumo trpi. Pa se lahko cel dan voziš z BMX-om in MTB-om...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.194
3.562
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ozkoprofilne.
grin1.gif


Gume imajo nizek presek, če imajo zlizan profil še niso nizkopresečne.
tongue-1.gif


PS. Kaj naj pa mi, ko manj kot 17" sploh čez zavore ne gre.
tongue-1.gif
V bistvu izraz nizkoprofilne gume sploh ni napačen, če veš zakaj se temu tako reče. Gume imajo profilno obliko, profil je pa lahko visok ali pa nizek.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:Da se potrebuje bolj zmogljive zavore, beri večje diske...? Ki bi jih težko spravil pod stara 13 col platišča?
Bi rad videl diske pri normalnem avtu, katere ne spraviš pod 16 col feltne... Kot omenjeno zgoraj je pa res ''lepo'' videt diske v velikosti krožnička na avtu z 20 colami.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:Da se potrebuje bolj zmogljive zavore, beri večje diske...? Ki bi jih težko spravil pod stara 13 col platišča?
Bi rad videl diske pri normalnem avtu, katere ne spraviš pod 16 col feltne... Kot omenjeno zgoraj je pa res ''lepo'' videt diske v velikosti krožnička na avtu z 20 colami.
Včasih je bil standard 13... spravi povprečne diske srednjega razreda pod 13... lahko pa poskusiš pod tvoje 16 spraviti diske recimo M3, zame je to normalen avto......
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Če je zate BMW M3 normalen avto, potem me zanima, kaj zate ni "normalen" avto??? Torej je tudi MB C AMG čisto normalen avto, medtem ko sta na primer BMW 320 in MB C180 navadni jajčki? Res ne razumem, kaj si hotel povedati.... Pa je v zavorah med high end izvedenkami in navadnimi kar nekaj razlike.

LP
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Kja, tudi premeri diskov se počasi povečujejo, sploh sprednjih, seveda zaradi večje teže vozil in zmogljivejših motorjev
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Zakaj bi 320d bil normalen avto, M3 pa ne? Kaj pa je nenormalnega na njemu? Poanta je, da se avtomobilom večja teža, razredi ''rastejo'', posledično morajo biti večje in močnejše tudi zavore... In teh zavor ne spraviš več pod 13 col platišča... Komur ta trend ni všeč, ima na voljo kopico kitajskih modelov, kjer na velikosti BMW serije 5 nudijo 13-15 col platišča... mogoče se malo slabše ustavlja, ampak so pa platišča in gume prijazne do vaših žepov...