Apple iMac

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16
hm.. kako naj povem.. ampak imac se ne greje nič.. to je dejstvo..
edina slabost k jo jaz vidim je ta da če ti odnese dvd enoto in je v garanciji si brez računalnika cca 3 dni.. to je vse..
 

frik

podporočnik
23. jul 2007
252
0
16
40
Domžale
Po 5dneh uporabe tudi od mene samo pohvale.

Leopard deluje odlično, prav tako tudi mail, iPhono, iMovie, iWeb, eyeTV ... Front Row je fenomenalec).
Pohvalit moram tudi grafiko, saj naprimer Photoshop CS3 in Final Cut Pro delujeta odlično.

iMac 24" uporabljam kot računalnik in TV, tako da mi lepo služi svojemu namenu.
Dokupil sem že v štartu 1GB rama - vgradnja mi je vzela 1min dela.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Pametnjakovic si
smile-1.gif


http://www.carina.gov.si/si/po...mponent_iz_zda/

Sem ze veckrat kupoval racunalniske komponente in elektroniko iz ZDA in nikoli ni bilo carine.
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Seveda. Temu ne uides. In (odvisno od cloveka, ki pregleduje paket) ponavadi racunajo davek na vse (vrednost+postnina+stroski).

Se pa dejansko zdaj splaca narocat, ker je ugodno razmerje eur-usd
smile-1.gif
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.986
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
ksz

Jaz bi pa MacBooka kupil, kje se ga najbolj splača vzeti?
cheer.gif

Kot kaže imava iste želje. Jaz ga bom vzel pri FMC-ju, ker oni ponujajo še 3-letno za 86€ (garancija vključuje tudi padce, poškodbe, politje itd...). Počakal bom na nov model, ki naj bi prišel sredi decembra. Cena je 1160€.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
FMC nikoli več (slabe izkušnje). Sicer se ga pa definitivno najbolj splača kupiti v tujini. Škoda pri nas je to, da nimamo niti enega pravega uvoznika, ki bi ponujal tudi Apple Care in ostale stvari. Upam, da se bo enkrat pojavil in da to ne bo FMC
grin1.gif
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.880
758
113
www.jernej.org
Ob nakupu Airport Extrema so mi pri nakupu zagotovili, da je že nov model (gigabitni lan). Ko sem prišel domov, sem opazil, da to ne drži. Naslednji dan nesem nazaj, da bi se zmenil za zamenjavo/vračilo denarja. Vse ok... vzamejo router in rečejo, da naslednji dan dobim nakazan denar. Naslednji dan me kličejo, da mi ne morejo nakazati denarja in da naj pridem po stari router, dokler ne dobijo novih in mi bodo nato zamenjali. Nove naj bi dobili v roku 2-3h tednov in me takrat tudi poklicali. Sedaj je minilo že kakšna dva meseca in so verjetno že "pozabili" name. Ker se mi ne da zaradi teh par eurov kregati z njimi in se voziti v LJ, sem se odločil, da je bil to moj zadnji nakup v FMCju. Sem mnenja, da bodo zaradi tega izgubili več, kot pa če bi mi zamenjali router, pa čeprav tega ne bodo niti opazili. Princip je princip
grin1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.999
1.889
113
mene pa zanima kako je z ekranom pri prenosniku, glede na to da je samo 13 col? je to v praksi dovolj za vsa opravila, ali je bolj kriza
confused-1.gif

kje se da zvedet kaj več o novem modelu, ki prihaja decembra??
 

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16

jgfd

Pripravnik
7. sep 2007
348
0
16
jaz imam 12'' prenosnik in je cisto dovolj, tak da ni skrbi pri macbooku

seveda ce rabis prenosnik. ce pa rabis desktop pa je druga stvar.
 

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
peterm:

Lansko jesen je napočil tisti čas, ko je tedaj še moj, zdaj pa sestrin ThinkPad le še s težavo sledil naporom razvojnih in virtualizacijskih orodij ter postal zame dokončno neuporaben (o tem sestri niti besede!). Ko sem kupoval novega, sem cincal med ThinkPadom in MacBook Projem in za slednjega sem se končno tudi odločil. V času kupovanja in vsega, kar je sledilo, sem dodobra spoznal, kako je z Applom v Sloveniji.
Nakup sem zaradi ugodne ponudbe opravil pri našem znanem prodajalcu računalniške opreme, ki sicer ni specializiran za to blagovno znamko. Nekaj težav je bilo že na začetku, ko je trajalo precej časa, da sem sploh dobil račun, a je navdušenje nad izdelkom zasenčilo vse spremljevalne okoliščine. Dokler se ni po mesecu in pol prenosnik odločil, da slike ne misli več kazati - ne na svojem, ne na zunanjem zaslonu. V upanju, da gre za manjšo napakico in da bo popravilo opravljeno še isti ali naslednji dan, sem odhitel na servis in računalnik izročil prijazni gospodični.
Čez dan ali dva so mi sporočili, da je s prenosnikom nekaj "resno" narobe in da se zna popravilo zavleči vse tja do enega meseca. Ker toliko časa brez računalnika preprosto nisem sposoben preživeti, sem se pozanimal, ali bi bilo možno dobiti nadomestni prenosnik. Na mojo nesrečo prošnji ni bilo ugodeno, čeprav tako veli Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), oziroma ob zavrnitvi prodajalcu nalaga, da je stranki dolžan povrniti nastale stroške.
Tekli so dnevi in tedni in bil sem čedalje bolj nejevoljen in prodajalcem sem čedalje bolj težil, kdaj lahko pričakujem prenosnik. A še vedno ni bilo znano, kje sploh tiči napaka. Glede na to, da "pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti" (tako ZVPot), sem se spraševal, ali ne bi v tem času lahko preprosto zamenjevali dela za delom, in ko bi izdelek začel delovati, bi bil prenosnik popravljen.
Verjetno so se me nekega dne preprosto naveličali in mi nadomestilo vseeno obljubili, a le za 5 dni in ne do konca popravila, to pa je v nasprotju z 2. odstavkom 20. člena ZVPot. Po dobrih 45 minutah čakanja na servisu sem prevzel prenosnik s štirikrat manjšo količino glavnega pomnilnika kot v pokvarjenem. Kasneje se mi je uspelo dogovoriti za podaljšanje nadomestila, po 35 dneh od oddaje računalnika na servis pa sem se odločil, da se obrnem na vrh podjetja.
Že naslednji dan mi je zelo korekten gospod na dom prinesel dva pomnilniška modula z zmogljivostjo po 1 GB(!), še en dan kasneje, tik pred božičem, pa je bil MacBook Pro končno popravljen. A ne povsem -ventilator prenosnika je nenehno deloval s polno hitrostjo, zato sem računalnik vrnil na servis. Ker je skupno pretekel 45-dnevni rok popravila, sem po dveh mesecih (med prazniki je bil prenosnik pri meni) dobil nov prenosnik.
Če pomislim na vsoto, ki jo je bilo treba odšteti za prenosnik visokega kakovostnega razreda, in na prepričljivost, s katero Steve Jobs v svojih govorih razlaga, kako superioren je Apple, pa ju potem primerjam z zgoraj opisano dvomesečno neprijetno resnico, ugotovim, da nekaj "ne štima". Apple vsaj pri nas očitno (še) ni to, kar trdi Steve Jobs. In da ne bo pomote - zgornji povzetek prepočasnega servisa še zdaleč ni osamljen primer izkušnje, ki vodi do enakega zaključka.
Eden izmed primerov nezadovoljstva z Applovo ponudbo v Sloveniji, ki sem ga velikokrat zasledil na spletnih forumih, je tudi neprimeren odnos prodajalcev do kupcev. Neki gospod me je sicer pošteno razhudil, ko me je seznanil s tem, da grem lahko v naslednjih 30 minutah, kolikor bo trajala odprema nadomestnega prenosnika, za katerega smo se dogovorili pred več dnevi, "po drugih opravkih". A ni bil uslužbenec prodajalne izključno Applovih izdelkov, zato bi ga lahko obravnavali kvečjemu ob kakšni drugi priložnosti. Čeprav ne trdim, da forume obiskujejo sami lažnivci, sam negativnih izkušenj z Applovimi prodajalci nimam. Morda pa forume obiskujejo razvajenci. ;-)
A tudi za okus razvajencev sta obe prodajalni pri nas, ki sta narejeni po Applovih predpisih, zagotovo privlačni, če že ne najlepši med vsemi računalniškimi prodajalnami v Sloveniji. Toda v eni izmed njih, v kateri Mace prodajajo že precej časa in so trgovino pred nekaj meseci prenovili, kot ostro trnje bodejo v oči zasloni povprečnih izdelovalcev (na Monitorjevih preizkusih se praviloma uvrščajo na dno lestvice), ki so priključeni na (kot bi verjetno rekel Steve Jobs) surovo moč delovnih postaj Mac Pro. Applovemu računalniku pač ne pristaja noben drug zaslon kot Apple Cinema Display, tako kot mercedesu ne pristajajo BMWjeva platišča. Kaj šele fiatova!
Morda bo kdo zaradi pravkar napisanega za razvajenca označil zgoraj podpisanega, a če dobro pomislim, Applove stranke pravzaprav morajo biti nekoliko razvajene, saj jih želi razvajati prav Apple. Vendar je na sončni strani Alp razvajanje že vnaprej obsojeno na velik vprašaj, saj so dobavni roki lahko tudi večtedenski. To je verjetno posledica majhnosti trga in zastopnikov. K sreči je proti koncu leta v središču Ljubljane odprla vrata nova Applova trgovina (ta je na Mace znala priključiti prave zaslone), ki naj bi v prihodnje dobavljala izdelke vsem drugim prodajalcem v Sloveniji, organizira pa tudi brezplačne delavnice za uporabnike Macov. Ker je del vzhodnoevropske verige Applovih prodajaln, pričakujemo, da bodo dobavni roki postali krajši.
Poleg tega ne bi imeli nič proti, če bi se iz istega (ali kateregakoli drugega) razloga cene Applovih izdelkov pri nas spustile na enako raven kot v Nemčiji in Avstriji (če je Amerika pač nedosegljiva). Tako Maci kot iPodi so pri nas približno 10 % odstotkov dražji kot v omenjenih državah, kar se še posebej ob uporabi skupne valute zdi nekoliko nenavadno. Je pa pohvalno, da imamo zdaj dve specializirani Applovi prodajalni in je monopola konec. V času božičnih ugodnosti je bilo to prvič opazno.
Boljšega prenosnika, kot je MacBook Pro, še nisem imel priložnosti uporabljati. A le do trenutka, ko nastopijo težave in se je treba pri nas obrniti na popravljalce. Če bi vnaprej vedel, da ga bom v prvih štirih mesecih nemoteno uporabljal le dva, ga ne bi kupil. Ali drugače: o Applovih izdelkih vse najboljše, prav tako (z izjemo neprimernih zaslonov) o Applovih prodajalcih v Sloveniji. Med tema dvema taboroma pa je kanal, poln ležečih policajev, ki upočasnjujejo pretok izdelkov in rezervnih delov, in cestninskih postaj, na katerih cestnino plačujejo kupci v Sloveniji. Upam, da bodo prvi vstali in odšli, druge pa bodo ukinili.
 

peterm

Pripravnik
17. sep 2007
699
0
16
hja.. 10% je pa zdej tko.. in tut s tvojim servisom verjetno..
da do pred kratkim ni bilo predstavništva v slo.. to naj bi sedaj imel apple slovenija ki kot praviš ima tudi trgovino..
stvar je v tem da je uradni zsastopnik za balkan in posledično tut v slo v zagrebu.. in ker je bilo treba tja spravit tvojga se je stvar zavlekla.. predvidevam.. veliko težav pri nas reši EPL.. ne vem kako jim to ratuje ampak svaka čast..
drugi taki so pa mac&pc..
no vsaj s temi dvemi sem jaz sodeloval in nimam žal besede..
ti si kupil al u normanu al pa u jae.. bol se mi zdi da pri jae.. ker tam so meli neke kadrovske težave kar se tiče servisov.. vsaj kolikor je meni znano.. so se pa pobrali.. kar je spodbudno..
pri normanu pa ne vem kako stvari tečejo.. verjetno tako kot pri vseh drugih..
monitorje so zamenjali in to po veliki večini v vseh njihovih izdelkih.. se pa strinjam da je bil to feler..
sploh neki mcbooki so crkovali na ventilatorjih ker je bila neka tehnična težava.. in so se ob restartu zaganjali v maximum.. ventilatorje so menjavali še v roku garancije.. no če je odletel je posledično šlo še kaj.. sploh grafika..
to kar ti praviš.. sploh silverji.. no ja.. baje so poštimali.. kar se tiče pa power pc al pa imac itd.. so pa delali bp.. razen ene serije g4 silver (spet silver) ki so meli že omenjeno težavo z ventilatorji sam da so ti bli na napajalniku..
no vsaj potrudili so se kot previš in rešili zadevo..
upam da si zadovoljen čeprav priokus ostaja..