Ta zadnji stavek imaš popolnoma prav. ta prvi pa ne. Če hoče o tem debatirat, naj si odpre svojo temo in tam serje.Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Zdej pa pusti prosim stardeca in ostale da debatirajo, ker je debata zanimiva in dec ima dejansko 99% prav.
Sneg praktično nikoli enako ne drsi, še če voziš po isti cesti se v parih minutah lahko oprijem drastično spremeni.
Dejstvo je pa tole: ko ti odnese zadek ali pa cel avto (zaradi kakršnegakoli razloga že) boš morda obstal na cesti ZGOLJ in SAMO (razen, če si rojen pod orenk srečno zvezdo), če ti bo PODZAVEST odreagirala PRAVILNO. Tukaj hebeš znanje in vse ostalo, ker enostavno NI ČASA, da bi razmislil in potem reagiral. Edino PODZAVEST je dovolj hitra. In če jo prav natreniraš (in tukaj so ZGOLJ in EDINO praktične izkušnje pomembne) npr. na snežnem parkirišču potem si morda zmagal. Tale tečaj je pač še ena stopnja tega, morda malce bolj profesionalno vse skupaj, pa morda ti da še kaj drugega mislit, do česar npr. sam na parkirišču polnem snega ne prideš, ker se ti take situacije pač niso zgodile. Tako da, odločitev o tem je stvar posameznika, kot rečeno pa, naj se tukaj ostane o tem, kako je tam, o tem ali je koristno pa naj serje v svoji temi.
Kar vem sam je zgolj to, da ure preživete na snežnem parkirišču (me je že roka bolela od prestavljanja in ročne) so mi vsaj 2x že rešile pločevino v praktični vožnji. S temle bi pa rad zgolj še malce nadgradil stvar.