Še moj kratek doprinos.
Včasih (s full querty tipkovnico sploh) se je dalo marsikaj delat med vožnjo, dejansko nisi rabil odstranit pogleda iz ceste
Opažam pa zadnje čase, da nekako nisem več tako sposoben recimo tipkat SMS-a in vozit. Včasih s tem ni bilo težav. Moja ocena je, da je to problem v telefonu (brez tipk) in pa v letih (in ta vpliv je večji
). Tako da, sem začel zadeve minimizirat, pogovarjam se tudi kar med vožnjo, vedno s prostoročnim, se pa zavedam, da pozornost ni 100%, tako da včasih že tudi prekinem klic, ko promet to zahteva.
Recimo na AC
pri moji vožnji
zaenkrat nimam niti najmanjših težav, da ne bi telefoniral in varno vozil, po drugi strani v tujem mestu v rush hour zagotovo ne bom dvignil telefona. Sploh, če sem v Italiji recimo, kjer mirno fašeš kakšnega, ki direkt v rdečo prileti.
Kot rečeno, leta delajo očitno svoje, tako da zadeve manjšam. Se pa zavedam, da tudi telefoniranje preko BT ni enako (oz. je precej daleč) od 100% koncentrirane vožnje.
Pa še ena zadeva: dokler vse poteka normalno ni nobenih težav in smo seveda vsi ''carji''. Problem je, ko pride do nepredvidene situacije in je potrebno odreagirat, takrat pa tudi, če si na BT-ju, je zadeva kriminalna. Po drugi strani pa recimo je čisto možno, da bom kljub telefoniranju še vedno bolje odreagiral kot pa recimo nekdo, ki ga je žena ravno zapustila in je cel razkurjen in razmišlja samo, kako se bo maščeval. Pa je ''kao varen'', ker drži vse roke na volanu
.
Treba se bo zavedat, da ob vožnji z avtom lahko nekoga ubiješ in pač prilagodiš svojo vožnjo okoliščinam, sposobnostim, itd. In tudi temu ali si na telefonu ali pa štoraš po navigaciji in nastavljaš cilj. Ali pa samo pogledaš mulca na zadnjem sedežu. Vse se lahko konča katastrofalno,
pametno je, da najdeš za vse to pravi trenutek, ko lahko to varno narediš (ali pa ne narediš, če trenutne okoliščine v prometu to zahtevajo) in po mojem se tukaj skriva načelo varne vožnje. Žal pa opažam, da je precej voznikov, ki nekako ne uspejo najti tega pravega trenutka.