Gre za povsem različne produkte (niti v enako kategorijo ne spadajo) različnih prodajalcev.Sorry, friend. There is something wrong with the product. In order to save your time, could you please cancel the order and choose the reason as [other reasons]? We will return the money to you. Thank you very much.
To mi pa tudi na kraj pameti ni padlo . Bom videl, kaj bo odgovoril, to je pa zelo fajn in varna opcija zame.Zmeniš se z njim, da naročiš znova in ti ne pošlje
Jaz sem danes dobil pošiljko naročeno aprila. Vmes sem že dobil refund. Sem poslal sporočilo prodajalcu, naj mi javi, kako mu lahko plačam.
Kakšne so sploh opcije tukaj? Ker direkt njemu ne bi dajal kreditne kartice. Lahko on preko Aliexpressa zahteva plačilo?
Na Disputu ni nobene opcije za ponovno plačilo.
To to se mi je že zgodilo in prodajalci se navadno ne sekirajo. Če pa se, jim lahko plačaš preko Paypala na njegov račun.Jaz sem danes dobil pošiljko naročeno aprila. Vmes sem že dobil refund. Sem poslal sporočilo prodajalcu, naj mi javi, kako mu lahko plačam.
Kakšne so sploh opcije tukaj? Ker direkt njemu ne bi dajal kreditne kartice. Lahko on preko Aliexpressa zahteva plačilo?
Na Disputu ni nobene opcije za ponovno plačilo.
Mi je prodajalec poslal link do nekega x izdelka (DHL ali nekaj takega) z vrednostjo izdelka in sem enostavno plačal normalno znotraj aliexpressa.To to se mi je že zgodilo in prodajalci se navadno ne sekirajo. Če pa se, jim lahko plačaš preko Paypala na njegov račun.
Jaz sem včeraj prejel paket ki sem ga naročil v začetku marca.