Tisti na sredini (velika večina vseh kultornikov) pa res delajo nekaj, kar koristi na splošno.
Imam občutek, da pri nas velika večina kulturnikov ne dela nekaj splošno koristnega. Koliko je "zaslužnih" umetnikov na tistem seznamu?
Tisti na sredini (velika večina vseh kultornikov) pa res delajo nekaj, kar koristi na splošno.
Pr'Hostar je bil edini slovenski film, ki je od predvajanja v kinih naredil nekaj dobička - pač bi posnet z minimalnimi stroški.
Vsi ostali državno financirani filmi, vključno s Petelinjim zajtrkom, ki je bil do Pr'Hostar najbolj gledan slovenski film v kinu, pa delajo samo izgubo.
In, če je Petelinji zajtrk imel izgubo, potem si verjetno sam lahko predstavljaš, kako to šele izgleda pri kakšnih drugih bolj "umetniških projektih" npr. tipa "Jaz sem Janez Janša" itd...
.
Kar se državnega financiranje filmov tiče je že pred 10+ leti Mitja Okorn vse povedal - in zdaj ni nič drugače.
Financiranje NAŠIH™ oz. tistih "ki se ne znajdejo" itd... ...pač "zastonj kosila" plačana z davkoplačevalskim denarjem.
Saj smo prišli do tega . Ni poklic, ergo zakaj jih je treba financirat? Oz. bolje rečeno, zakaj je treba njihov hobi financirat?dokler ne boste dojel, da se umetnost ni poklic, se je res bz pogovarjat.
OSNOVNI PODATKI O FILMUPotem imaš pa film Circus Fantasticus, ki so ga želeli nominirani celo za tujejezičnega oskarja, pa ga je tajnica menda pozabila prijavit.
Saj smo prišli do tega . Ni poklic, ergo zakaj jih je treba financirat? Oz. bolje rečeno, zakaj je treba njihov hobi financirat?
In smo že ugotovili, da lahko ustvarja za kulturo v svojem prostem času, če se ne more drugače financirati.zato ker je nekdo rekel, da ima ta oseba potencial in bo nekoc, ali pa je ze, nekaj ustvarila za kulturo.
Na statusa umetnika. Potlej ni.Po svoje...na svojem področju je
Če bi me prej prebral, bi ugotovil, da od dobrega umetnika pričakujem odlično obrtniško znanje in še idejo za povrh. To je tisto, kar da stvaritvi vrednost. Vrednost se pa vidi tudi po tem, kaj o stvaritvi pove test časa. In kot rečeno, Zlatanovih stihov čez nekaj let nihče ne bo poznal, ker nimajo niti vsebinske niti oblikovne presežne vrednosti. Po drugi strani pa Šalamun presega tako čas kot prostor, je znan krepko preko slovenskih meja.