joj koliko bedarij v eni temi. sploh umotvori "google mojstra" utiševalca...
- fastrac, mb-trac, dopstadt, wf-trac, fendt xylon... so SISTEMSKI TRAKTORJI in se tretirajo kot traktorji.
- traktorji imajo tudi klasični lahko končno histrost večjo kot 40km/h za kar pa so potem pogoji (vzmetenje, zavore...)
- na Avtocesto gre lahko vsako VOZILO ki dosega (homologirano) več kot 60km/h
- jcb-ji so določeni homologirani na 65, 70 in 80 (sploh prve serije recimo 180-80) furios-ov je bil 55km/h (večina "manjših serije 1000 in 2000) nekaj jih je pa na samo 40
-seveda mora biti tudi prikolica USTREZNO homologirana
- prednost traktorja je nižja cena registracije in možnost vožnje po raznem terenu (pa nekako ni omejitev v nedeljo itd itd)
- ekonomika pa je definitivno v prid tovornjaku. kar se tiče porabe, udobnosti, storilnosti...
- poraba pri transportu je pri traktorju izredno visoka ker to ni narejeno za tak namen ampak za delo na terenu! gume pa lahko natakneš "komunalne" ampak še vedno je širina gum ogromna (aerodinamika je pa itak "španska vas")
-unimogi so tovornjaki in niso vozni z F kategorijo!!! (vsaj novejši ne, stari so še kot traktor...) je celo v zakonu jasno napisano da niso traktorji) so pobiral tablice nedolgo nazaj...
- traktorji v DE imajo velikokrat spredaj tablice v UK imajo spredaj in zadaj! tako da utiševalec ne nabijaj...
takole na hitro
če pa še koga zanima kaj več pa kar
aja, mb-trac tudi manjše se naheca na končno 50-55km/h z menjavo zobniškega para polovičk! drugače gredo 40km/h...
- fastrac, mb-trac, dopstadt, wf-trac, fendt xylon... so SISTEMSKI TRAKTORJI in se tretirajo kot traktorji.
- traktorji imajo tudi klasični lahko končno histrost večjo kot 40km/h za kar pa so potem pogoji (vzmetenje, zavore...)
- na Avtocesto gre lahko vsako VOZILO ki dosega (homologirano) več kot 60km/h
- jcb-ji so določeni homologirani na 65, 70 in 80 (sploh prve serije recimo 180-80) furios-ov je bil 55km/h (večina "manjših serije 1000 in 2000) nekaj jih je pa na samo 40
-seveda mora biti tudi prikolica USTREZNO homologirana
- prednost traktorja je nižja cena registracije in možnost vožnje po raznem terenu (pa nekako ni omejitev v nedeljo itd itd)
- ekonomika pa je definitivno v prid tovornjaku. kar se tiče porabe, udobnosti, storilnosti...
- poraba pri transportu je pri traktorju izredno visoka ker to ni narejeno za tak namen ampak za delo na terenu! gume pa lahko natakneš "komunalne" ampak še vedno je širina gum ogromna (aerodinamika je pa itak "španska vas")
-unimogi so tovornjaki in niso vozni z F kategorijo!!! (vsaj novejši ne, stari so še kot traktor...) je celo v zakonu jasno napisano da niso traktorji) so pobiral tablice nedolgo nazaj...
- traktorji v DE imajo velikokrat spredaj tablice v UK imajo spredaj in zadaj! tako da utiševalec ne nabijaj...
takole na hitro
če pa še koga zanima kaj več pa kar
aja, mb-trac tudi manjše se naheca na končno 50-55km/h z menjavo zobniškega para polovičk! drugače gredo 40km/h...