Ali prestavljate z vmesnim plinom?

Sonny_Chiba

Majstr
3. dec 2011
1.682
-523
83
Proizvajalci bodo začeli delati posebno stopnjo opreme "alteraš".
Vozilo s to opremo bo vsebovalo menjalnik brez sinhronov.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Mogoče je mtl spraševal ta električni avto...
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.116
1.058
113
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Pravi alteraš menjava brez sklopke, gor in dol, samo pri speljevanju jo uporabi
Tako babe speljujejo.
Ta prav dec ugasne avto, prestavi v drugo in zavergla.
Brez sklopke. Potem pa šalta. Brez sklopke.
Kadar je dobre volje, pred bremzanjem vrže v ler, sicer pa ne. Naj avto ve, kdo je gazda.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
gori govori o zmanjšani obrabi delov zaradi tega, kot pozitivna lastnost.
Kaj pa obraba gume na gaspedalu in kuplongi. To so ja nepotrebne obremenitve. Pol se bo pa guma znucala in mu lahko noga zdrsne iz pedala v neprimernem trenutku. Niso to heci.

LOL, v bistvu če bi res šaltal z međugasom obrabljaš zajlo (ali hidravlični sistem), košaro in potisni ležaj 3 x bolj, kot bi bilo treba. Namesto en pritisk sklopke za eno prestavljanje, bi le to moral stisniti 3 x za isti efekt. Pol maš pa pri 200k hin potisni ležaj in košaro, moraš vseeno menjat vse skupaj, pa čeprav je lamela mogoče malenkost manj obrabljena.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Tako kot večina vozi na cesti, res ne rabijo vmesnega plina pri prestavljanju navzdol. To so verjetno vsi, ki so lolali mtl-ju v tej temi.
Ampak če hočeš recimo pred ovinkom v 3. pri 4000 dat v 2., moraš pa dodat kar mal več plina, če samo malo, gre najprej na 4500, potem ko dvigneš sklopko gre pa še na 5000. Če dodaš dovolj plina, gre pa lepo tekoče.

Je pa tukaj še en problem, da imajo novi avti plin precej neodziven (mislim da od nekje Clio 2 naprej), ker je elektronski. Nekaj sem bral o Sprint Boosterju, pa me potem komentarji niso navdušili.

Tudi samo z dvigovanjem sklopke gre, ampak jo moraš precej dalj časa zadržat v vmesnem položaju, da se izenačijo obrati. Recimo da če gre tam do 4000rpm v nižji prestavi, res ni potrebe po vmesnem plinu, kar je več pa mislim da res ni noben problem pritisnit na plin.
Recimo se pri 110 v 4. že hitro približuješ zavijanju desno, valda boš pritisnil na gas, povišal obrate iz 5000 na 6000, pa bo šlo prestavit v 3. z res hitrim dvigom sklopke.
Pri meni se niti ne gre za ohranjanje česarkoli, ampak samo za hitrejše in lepše prestavljanje, pa zvok vmesnega plina tudi ni slab.

Ker ima Clio 197 precej slab menjalnik, verjetno slabe sinhrone, sem probaval tudi z double clutchingom, ampak je to zame res preveč zahtevno in zahteva preveč dela. Tako da raje potrpim, da včasih pač ne gre najlepše v prestavo.
Obvlada pa to ta na Youtubu na prejšnji strani.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.665
1.482
113
ksz...

Na službenem avtu? Ne, ker me nihče ni tega učil. (Se pa s sosedom, gasilcem, vsakič ko gasilskega FAPa pelje na sprehod, nasmejimo njegovim zgodbam o tem, kakšen pekel so bili menjalniki iz druge vojne
zmaga.gif
.)

Na svojem avtu? Ne, ker je tovarna v navodilih za uporabo steptronica takšno početje izrecno prepovedala...
tongue-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
In zakaj moraš pri normalnem avtu dat pri 4000 rpm v nižjo? Tudi Clio RS 172 nima takega menjalnika (in s toliko stopenjami) da je razlika med posamezno prestavo 1000 rpm ali manj?
Pri takih obratih bo avto lepo potegnil iz ovinka, pri 2000 rpm pa ni potrebe po vmesnem plinu...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.407
5.685
113
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In zakaj moraš pri normalnem avtu dat pri 4000 rpm v nižjo?.
ker si na alterju.
če prestavljaš pri nizkih obratih potem pade v prenizke obrate v naslednji prestavi in ni maksimalnega izkoristka. Tak pa ko pri 4k rpm rukneš v nižjo prideš na max moč in avto poleti kot raketa iz ovinka.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
716
96
28
Zgoraj je nekdo opisal, da tisti poba iz videa obvlada... Seveda obvlada kako pritegniti klike in oglede raznih "alter" voznikov, ki Cliota pri 4k rpm šaltajo iz 3. v 2. Drugače pa ima tisto kar počne v videu bolj malo veze s tistim kar zraven govori.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.712
9.479
113
Citat:
Uporabnik Reaper85 pravi:
Tako kot večina vozi na cesti, res ne rabijo vmesnega plina pri prestavljanju navzdol. To so verjetno vsi, ki so lolali mtl-ju v tej temi.
Ampak če hočeš recimo pred ovinkom v 3. pri 4000 dat v 2., moraš pa dodat kar mal več plina, če samo malo, gre najprej na 4500, potem ko dvigneš sklopko gre pa še na 5000. Če dodaš dovolj plina, gre pa lepo tekoče.

Je pa tukaj še en problem, da imajo novi avti plin precej neodziven (mislim da od nekje Clio 2 naprej), ker je elektronski. Nekaj sem bral o Sprint Boosterju, pa me potem komentarji niso navdušili.

Tudi samo z dvigovanjem sklopke gre, ampak jo moraš precej dalj časa zadržat v vmesnem položaju, da se izenačijo obrati. Recimo da če gre tam do 4000rpm v nižji prestavi, res ni potrebe po vmesnem plinu, kar je več pa mislim da res ni noben problem pritisnit na plin.
Recimo se pri 110 v 4. že hitro približuješ zavijanju desno, valda boš pritisnil na gas, povišal obrate iz 5000 na 6000, pa bo šlo prestavit v 3. z res hitrim dvigom sklopke.
Pri meni se niti ne gre za ohranjanje česarkoli, ampak samo za hitrejše in lepše prestavljanje, pa zvok vmesnega plina tudi ni slab.

Ker ima Clio 197 precej slab menjalnik, verjetno slabe sinhrone, sem probaval tudi z double clutchingom, ampak je to zame res preveč zahtevno in zahteva preveč dela. Tako da raje potrpim, da včasih pač ne gre najlepše v prestavo.
Obvlada pa to ta na Youtubu na prejšnji strani.

Aveškaj, eni smo pač yugote teral v obrate, pa šaltal pred ovinkom pr 110 iz tretje v drugo, in za ovinkom obratnow, pa ni blo treba nobenga dvojnega kuplanja, sam mal gasa pa so sinhroni zdržal, pa so bli jebeni Zastavini stari 10+ let. Zdej smo pa stari fotri, pa se nam enoprostorcev pač ne da več tiščat. Nismo pa nikol rabli jebenga youtoba da bi se učil vozit.
Če pa furaš rejli pol pa rabiš gas tud ob šaltanju na dol. Sam tistga pa ni na yt
 
Nazadnje urejeno:

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In zakaj moraš pri normalnem avtu dat pri 4000 rpm v nižjo?
Kdaj daš v nižjo je odvisno samo od tega koliko se ti smilijo zavore. In meni se precej, in nikoli ne stojim dolgo časa na zavori, vedno samo toliko da padejo obrati v trenutni prestavi na 4000, da bi vztrajal do 3000 bi jih med vsakim zaviranjem skuril 3x več.
Res da tudi pri ostalih nisem videl da bi dolgo stali na zavori, ampak razlika je ta, da že prej tako počasi vozijo, da potem niti ne rabijo močno zavirat.
Pač če ti recimo od enega krožnega do drugega voziš lepo 60-70, in že dosti prej spustiš gas je precej drugače kot pa če potegneš do 100-120, potem pa zadnji čas zaviraš. Ampak kot rečeno, zavor skurim približno enako oz. malenkost več.
 
Nazadnje urejeno:

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Kakšen vmesni plin? Kaj pa je to? Prestavim, ko so obrati ustrezni.
Res pa ne vozim avtov YU izdelave.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
KSZ
No, res pa je, da je @mtl stručko za avto zadeve in je hotel s to "aplikacijo" kaj "izboljšat ipd", pa je malo pihnil mimo
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ker menjalnik servisirat in sklopko je mnogo enostavnejše in predvsem ceneje kot zavore... Eh ja. Eni so z motoroznanstvom in navadami še v 50 letih...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.335
9.572
113
EU
On to "šaltavlje" z vmesnim plinom, da mu ne bi dvomasni vztrajnik izgubil vzmeti
evil.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Načeloma nikoli, sem pa veliko uporabljal po operaciji, ko ni bilo najbolj prijetno z levo nogo sklopko stiskat. Šlo je, tudi v kritični situaciji bi mirno udaril gor, ampak pač konstantno gor in dol mi ni bilo ravno v užitek, pa sem gor in dol menjal brez sklopke.

Ko se enkrat naštimaš sovozniki nimajo šans, da pogruntajo, da menjaš brez sklopke.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Če hočeš vozit res gladko, brez sunkov, pa še vedno znosno hitro, potem je pri nekaterih avtih dodajanje plina pri prestavljanju navzdol skoraj nuja. Nekateri avti imajo resn nerodno kombinacijo delovanja gasa in sklopke, še navzgor jih je težko lepo prestavljat.
Ampak za 99,9% voznikov to ni potrebno, ker ne vedo, kaj je gladka vožnja. Še ko prestavljajo navzgor, cuka, pa ko ustavijo, avto cukne nazaj (od komprimiranih vzmeti).
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če hočeš vozit res gladko, brez sunkov, pa še vedno znosno hitro, potem je pri nekaterih avtih dodajanje plina pri prestavljanju navzdol skoraj nuja. Nekateri avti imajo resn nerodno kombinacijo delovanja gasa in sklopke, še navzgor jih je težko lepo prestavljat.
Ampak za 99,9% voznikov to ni potrebno, ker ne vedo, kaj je gladka vožnja. Še ko prestavljajo navzgor, cuka, pa ko ustavijo, avto cukne nazaj (od komprimiranih vzmeti).
467716-post_slo.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Če hočeš vozit res gladko, brez sunkov, pa še vedno znosno hitro, potem je pri nekaterih avtih dodajanje plina pri prestavljanju navzdol skoraj nuja. Nekateri avti imajo resn nerodno kombinacijo delovanja gasa in sklopke, še navzgor jih je težko lepo prestavljat.
Ampak za 99,9% voznikov to ni potrebno, ker ne vedo, kaj je gladka vožnja. Še ko prestavljajo navzgor, cuka, pa ko ustavijo, avto cukne nazaj (od komprimiranih vzmeti).
Ni več kaj dodati. Sploh z zadnjim stavkom se strinjam.

Po pričakovanju se je Alter spet izkazal
cheer.gif
, nekaj odgovorov na vprašanja, ostalo pa kvazi komedijanstvo z vložki žalitev. Klasika, če ne poznaš, je treba zasmehovati.
Sem namensko pustil pol dneva, da se tema odvije, da se lahko nasmejimo skupaj.
cheer.gif

Hm, lahko da sem tudi jaz kaj narobe napisal z definicijo, ampak nikakor pa nisem pisal o double clutchingu in ne vem še čem vsem. Ste me razveselili, da sem še mlad
cool-1.gif


Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
samo rečite fantje kaj hočete. Tale tema je pa zmagala. Ded je jedralec, pa še z vmesnim gasom šalta zaradi udobja.
Kje ded spi, da ga še ni NASA vkradla.
Me žena pazi
evil.gif


Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
KSZ
No, res pa je, da je @mtl stručko za avto zadeve in je hotel s to "aplikacijo" kaj "izboljšat ipd", pa je malo pihnil mimo
grin1.gif
Lepo si se nasmejal (vključno z mano, ko sem prebiral komentarje
cheer.gif
.
Me zanima, če ste se ''komedijanti'' v tej temi sposobni nasmejati svojemu kvazi ''komedijantstvu''?
grims-1.gif


PS: Tale tema bi bila odlično gradivo za temeljito raziskavo psiholoških (nisem 100% prepričan, da je to to, lahko se kako drugače reče) značilnosti Slovencev. Nekaj normalnih, ki odgovorijo na vprašanje z da ali ne, potem se pa začne čredni nagon ''pametovanja'' in konča s sramotenjem. In vse to seveda o temi o kateri se izkaže, da ''komedijant'' nima ravno vseh informacij (če milo napišem
grin1.gif
 

Podobne teme