Ravno v tem je debata, včasih se sama od sebe noče sprožit.. Pa malo prilagodiš pogoje. Včasih še ročno sprožena z računalnikom ne naredi procesa do konca.
elektro ventilatorji se vklopijo prej in delujejo z višjimi obrati kot ponavadi (včasih tudi na 100%)
- nekajkrat pokadi ko star traktor (dim je črno sivkast)
- poraba goriva se poveča
- vrtljaji v prostem teku so višji
- včasih se malo dvigne temperatura motorja
- ko greš iz avta po regeneraciji zavohaš smrad
- če dobro poznaš svoj avto slišiš, da motor deluje drugače (izklopi radio)
Regeneracija se ne izvaja pod 1800 obrati. Ko se pa pricne, pa se lahko spusti do 1400. Vsaj tako je MTL govoril enkrat, ko je spremljal preko racunalnika. Sem pa enkrat vprasal tudi na servisu in mi je povedal, da morajo biti dosezeni doloceni obrati. Na mestu pod standgasom jo pa sigurno avto ne dela.
Caga 2.0 tdi 2009 naprej na mestu 1400 obratovČe delaš regeneracijo na mestu (tester) je kr brutalno. Vročina taka, da lahko kaplja vosek iz lukn na šasiji. Ventilatorji vsi na polno. "Visoki" obrati... Ni hec tole.
Tak da fantje ne bluzit o povečanih obratih prostega teka pri regeneraciji in malo povišani temperaturi.
No nevem kako je pri tvojem avtomobilu ampak meni se regeneracija vedno ampak res vedno sporoži takoj po tem ko soot mass calculated doseže cca. 21,50g zabasanosti filtra. Torej takoj po tej zabasanosti (cca. 21,5g) bo avtomobil iskal prvo priliko da se vklopi regeneracija (pogoji ki si jih naštel) in to se bo zgodilo zelo zelo hitro ob prvi minimalni priložnosti. Sicer nevem kaj misliš s tem rezervnim (verjetno zasilnim programom) ampak teh 21,5g zabasanosti je še daleč od tega da je filter dejansko poln (to je zgolj varovalo za te mestne pilote). To je samo preventivna meja. Avta ti ne bo začelo metati v zasilni program pred 35-40g zabasanosti, vsaj mojega ne. Torej v teoriji ko ti dosežeš soot mass calculated teh 21-22g imaš potem še vsaj 200-300km časa da dosežeš tisti optimalni moment da ti avtomobil vklopi regeneracijo. V tem času jo boš sigurno enkrat dosegel. Pri meni je to zelo hitro nad 22 grami. Sicer aplikacija kaže takrat da je filter 100% poln ampak dejansko zgolj okoli 50-60%. Torej ne vidim razloga da bi se sekiral, dajal avtomobil takrat v kakršne koli sport programe ali ga navijal na visoke obrate. Nima smila, še imaš do takrat čas (zaradi tega pa noben avtomobil nima opozorila da regeneracija poteka oz. da ga vozi v kakršnem koli načinu).
Vse to ne mores vedet, ko vozis v S-Modu, ker ventilatorje med voznjo v S modu ne mores slisat, poraba goriva se itak poveca, ko das v S mode, ker imas pac visje vrtljaje zaradi ene brzine nizje, temperatura motorja se med voznjo meni nikoli ne dvigne, pa je vmes bilo ze nevemkoliko regeneracij, med S modom ne mores iti iz avta ven, kot si napisal, zato sem te vprasal, kako med voznjo v S modu zaznas regeneracijo, ker jaz jo niti v Bmw- 320 nisem, niti v Kia Sportage 1.7 Crdi, niti pri Superbu 2.0 Tdi.
Ti si pac napisal, ko avto stoji, da jih tako preverjas, med voznjo v S modu pa nisi napisal in ravno to me je zanimalo.