Ali je sel EGR po gobe?

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Sej S mode ti vrze eno brzino nizje z razlogom, da je pripravljen na sportno voznjo. Ni to za pucanje DPF-ja. S-Mode drugace pomeni Sport mode
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ne verjamem, da ti je pucalo Dpf, ko je bil avto pripravljen v Sport rezimu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Mater s čim se vi ukvarjate, kako sprožiti regeneracijo? Se bo že sama sprožila ko bo to potrebno... :rolleyes:
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Ravno v tem je debata, včasih se sama od sebe noče sprožit.. Pa malo prilagodiš pogoje. Včasih še ročno sprožena z računalnikom ne naredi procesa do konca.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Regeneracija se sprozi takrat, ko je pretok omejen na toliko in toliko enot. Ne sprozi se vsakic, ko je na toliko in toliko obratih. Lahko bos ti fural na avtocesti pod idealnimi pogoji 200km, pa se ti ne bo sprozila, ce bo dpf bil cist, se pa ti bo morda naslednji dan, ko bos naredil samo 15km in se ti bo zacelo cistit na 14 kilometru, 1km pred ciljem recimo. Oz. povej mi, kako si ti vedel, da se ti vsakic cisti, ko si vrgel v S mode. A si imel prikljucen racunalnik oz Elm-a in bral podatke na telefonu. No, res me zanima? :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
vem dobro kakšni so pogoji, govorim o takrat ko je bil soot malo pred rezervnim programom, lažje je regeneracija šla skozi če je bil v S-modu, ker se ne vozim ravno vsak dan po avtocesti. Sem fural po AC 1000km v idealnih pogojih pa se ni sprozila, ko sem dal v S mode je normalno začel regen. Nemoreš vedet da se začne vsakič ko daš v s mode, je bilo pa precej pogosto, saj so znaki regena očitni. Verjemi mi, poznam svoje avtomobile..

Sicer pa itak vsi veste več kot jaz :) nevem zakaj se sploh še oglašam :)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ne, mene zanima, kako ves, kdaj se ti dela regeneracija? Ker jaz sem meu 3 dizle do sedaj in pri nobenem ne vem, kdaj se je izvajala
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
- elektro ventilatorji se vklopijo prej in delujejo z višjimi obrati kot ponavadi (včasih tudi na 100%)
- nekajkrat pokadi ko star traktor (dim je črno sivkast)
- poraba goriva se poveča
- vrtljaji v prostem teku so višji
- včasih se malo dvigne temperatura motorja
- ko greš iz avta po regeneraciji zavohaš smrad
- če dobro poznaš svoj avto slišiš, da motor deluje drugače (izklopi radio)

naj poudarim še enkrat, to je bilo v mojem primeru, zadevo sem preučil in naštudiral do konca ter poskušal vse mogoče preden sem se lotil zadeve na drug način.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Ravno v tem je debata, včasih se sama od sebe noče sprožit.. Pa malo prilagodiš pogoje. Včasih še ročno sprožena z računalnikom ne naredi procesa do konca.

No nevem kako je pri tvojem avtomobilu ampak meni se regeneracija vedno ampak res vedno sporoži takoj po tem ko soot mass calculated doseže cca. 21,50g zabasanosti filtra. Torej takoj po tej zabasanosti (cca. 21,5g) bo avtomobil iskal prvo priliko da se vklopi regeneracija (pogoji ki si jih naštel) in to se bo zgodilo zelo zelo hitro ob prvi minimalni priložnosti. Sicer nevem kaj misliš s tem rezervnim (verjetno zasilnim programom) ampak teh 21,5g zabasanosti je še daleč od tega da je filter dejansko poln (to je zgolj varovalo za te mestne pilote). To je samo preventivna meja. Avta ti ne bo začelo metati v zasilni program pred 35-40g zabasanosti, vsaj mojega ne. Torej v teoriji ko ti dosežeš soot mass calculated teh 21-22g imaš potem še vsaj 200-300km časa da dosežeš tisti optimalni moment da ti avtomobil vklopi regeneracijo. V tem času jo boš sigurno enkrat dosegel. Pri meni je to zelo hitro nad 22 grami. Sicer aplikacija kaže takrat da je filter 100% poln ampak dejansko zgolj okoli 50-60%. Torej ne vidim razloga da bi se sekiral, dajal avtomobil takrat v kakršne koli sport programe ali ga navijal na visoke obrate. Nima smila, še imaš do takrat čas (zaradi tega pa noben avtomobil nima opozorila da regeneracija poteka oz. da ga vozi v kakršnem koli načinu).
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
elektro ventilatorji se vklopijo prej in delujejo z višjimi obrati kot ponavadi (včasih tudi na 100%)
- nekajkrat pokadi ko star traktor (dim je črno sivkast)
- poraba goriva se poveča
- vrtljaji v prostem teku so višji
- včasih se malo dvigne temperatura motorja
- ko greš iz avta po regeneraciji zavohaš smrad
- če dobro poznaš svoj avto slišiš, da motor deluje drugače (izklopi radio)

Vse to ne mores vedet, ko vozis v S-Modu, ker ventilatorje med voznjo v S modu ne mores slisat, poraba goriva se itak poveca, ko das v S mode, ker imas pac visje vrtljaje zaradi ene brzine nizje, temperatura motorja se med voznjo meni nikoli ne dvigne, pa je vmes bilo ze nevemkoliko regeneracij, med S modom ne mores iti iz avta ven, kot si napisal, zato sem te vprasal, kako med voznjo v S modu zaznas regeneracijo, ker jaz jo niti v Bmw- 320 nisem, niti v Kia Sportage 1.7 Crdi, niti pri Superbu 2.0 Tdi.
Ti si pac napisal, ko avto stoji, da jih tako preverjas, med voznjo v S modu pa nisi napisal in ravno to me je zanimalo.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Si Kitajc ti? Ce pa smo ti napisali da prepoznas v prvi fazi (vsaj pri VAG koncernu) po tem da so obrati v prostem teku rahlo povišani, malo preko 1000 obratov, normalno so cca. 830-850 :)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Regeneracija se ne izvaja pod 1800 obrati. Ko se pa pricne, pa se lahko spusti do 1400. Vsaj tako je MTL govoril enkrat, ko je spremljal preko racunalnika. Sem pa enkrat vprasal tudi na servisu in mi je povedal, da morajo biti dosezeni doloceni obrati. Na mestu pod standgasom jo pa sigurno avto ne dela.
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.871
5.139
113
Če delaš regeneracijo na mestu (tester) je kr brutalno. Vročina taka, da lahko kaplja vosek iz lukn na šasiji. Ventilatorji vsi na polno. "Visoki" obrati... Ni hec tole.
Tak da fantje ne bluzit o povečanih obratih prostega teka pri regeneraciji in malo povišani temperaturi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.155
2.254
113
Regeneracija se ne izvaja pod 1800 obrati. Ko se pa pricne, pa se lahko spusti do 1400. Vsaj tako je MTL govoril enkrat, ko je spremljal preko racunalnika. Sem pa enkrat vprasal tudi na servisu in mi je povedal, da morajo biti dosezeni doloceni obrati. Na mestu pod standgasom jo pa sigurno avto ne dela.

Ne bluzi. Preveč bereš. Pa ti veš da dizel v 1. prestavi takoj rukne čez 2000 obratov? Potem pa ko se enkrat regeneracija vklopi lahko pustim avtomobil v D (v leru) in se bo zregeneriral, sicer počasi ampak gre.
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Mater, kaj si bodo še zmislili zaradi kao predpisov ... kaj ni vseeno, če mečeš vsak km en krompir skozi okno namesto po 10km 10 kil krompirja hkrati ... tako je s temi sajami ... čudno, da ni narejeno, da bi ti morali na servisu menjavat (in zaračunat seveda), da ti shranijo tvoje saje za reciklažo vsak mesec .... mam občutek, da se bodo kmalu tudi kaj takega spomnili ...

Tudi včasih so imeli na marsikateri pumpi "sisalo" za olje iz motorja na kovanec, zdej pa tega ni več. Bi morali takšne sesalce za čiščenje saj iz izpušnega sistema z vakumom uvesti :evil: ... vse se je samo z leti zakompliciralo zaradi eko fašistov za uporabnike ... Podobno kot policija lovi kurje tatove, velike ribe pa se smejijo ... in odlagališča nevarnih odpadkov gorijo ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
Če delaš regeneracijo na mestu (tester) je kr brutalno. Vročina taka, da lahko kaplja vosek iz lukn na šasiji. Ventilatorji vsi na polno. "Visoki" obrati... Ni hec tole.
Tak da fantje ne bluzit o povečanih obratih prostega teka pri regeneraciji in malo povišani temperaturi.
Caga 2.0 tdi 2009 naprej na mestu 1400 obratov
Nic posebnega
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
No nevem kako je pri tvojem avtomobilu ampak meni se regeneracija vedno ampak res vedno sporoži takoj po tem ko soot mass calculated doseže cca. 21,50g zabasanosti filtra. Torej takoj po tej zabasanosti (cca. 21,5g) bo avtomobil iskal prvo priliko da se vklopi regeneracija (pogoji ki si jih naštel) in to se bo zgodilo zelo zelo hitro ob prvi minimalni priložnosti. Sicer nevem kaj misliš s tem rezervnim (verjetno zasilnim programom) ampak teh 21,5g zabasanosti je še daleč od tega da je filter dejansko poln (to je zgolj varovalo za te mestne pilote). To je samo preventivna meja. Avta ti ne bo začelo metati v zasilni program pred 35-40g zabasanosti, vsaj mojega ne. Torej v teoriji ko ti dosežeš soot mass calculated teh 21-22g imaš potem še vsaj 200-300km časa da dosežeš tisti optimalni moment da ti avtomobil vklopi regeneracijo. V tem času jo boš sigurno enkrat dosegel. Pri meni je to zelo hitro nad 22 grami. Sicer aplikacija kaže takrat da je filter 100% poln ampak dejansko zgolj okoli 50-60%. Torej ne vidim razloga da bi se sekiral, dajal avtomobil takrat v kakršne koli sport programe ali ga navijal na visoke obrate. Nima smila, še imaš do takrat čas (zaradi tega pa noben avtomobil nima opozorila da regeneracija poteka oz. da ga vozi v kakršnem koli načinu).

evo pri meni je pri tej kapaciteti že vrgel v rezervni program. slikal sem nekaj minut po vklopu zasilnega program, ko sem priklopil računalnik in pogledal.



mene je dpf res jebal, priznam... preden sem ga odžagal ven in flashal ecu sem probaval vse mogoče, zadnjih nekaj regeneracij je samo še S-mode naredil.. pa še to ne vseh :)


Vse to ne mores vedet, ko vozis v S-Modu, ker ventilatorje med voznjo v S modu ne mores slisat, poraba goriva se itak poveca, ko das v S mode, ker imas pac visje vrtljaje zaradi ene brzine nizje, temperatura motorja se med voznjo meni nikoli ne dvigne, pa je vmes bilo ze nevemkoliko regeneracij, med S modom ne mores iti iz avta ven, kot si napisal, zato sem te vprasal, kako med voznjo v S modu zaznas regeneracijo, ker jaz jo niti v Bmw- 320 nisem, niti v Kia Sportage 1.7 Crdi, niti pri Superbu 2.0 Tdi.
Ti si pac napisal, ko avto stoji, da jih tako preverjas, med voznjo v S modu pa nisi napisal in ravno to me je zanimalo.


napisal sem vse pogoje. regeneracija se lahko izvaja na dva načina. med vožnjo ali na mestu. nevermind, nebom več pisal, ker itak zgleda kot da si zmišljujem .. :)

za S način bi moralo biti logično, da sem govoril med samo vožnjo, nevem kaj je tukaj nejasnega. sem se precej prevozil z testerjem, še sedaj včasih priklopim in pogledam zadeve. na srečo me egr in dpf od sedaj ne zanimata več. :)