Ali je kdo lastnik 1.2 TSI v:

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.093
113
Tu si pa kljub strokovnosti, ki je na tvoji strani, dal lovsko primerjavo. Pri turbo dieslu število ventilov nima ne vem kakega vpliva na navor. Bi bilo bolj smiselno pogledati, če se ni kak tlak turbine povečal.
To kar se kregata glede števila ventilov in navor bi bilo smiselno preverjati le pri atmosferskih bencinskih motorjih. Jaz imam v spominu, da je tako kot praviš ti (več navora pri nižjih vrtljajih za motorje s po dvema ventiloma na valj). Po drugi strani pa je tudi tukaj smiselna edino primerjava med motorjema, ki imata skoraj enako moč in povsem enako prostornino. Takih primerov pa najbrž ni bilo prav veliko (ne bi vedel za nobenega), ker so se motorji s 16 ventili vrteli malo hitreje in dobili večjo moč. Potem pa je tu še vpliv katalizatorja, ki ga mogoče 8 ventilc ni imel, 16 ventilc pa ga je po prenovi dobil, itd...
Mislim, da se vračajo motorji s po 2 ventiloma na valj zato, ker pomenijo določeno znižanje stroškov in pri direktnem vbrizgu dodatno vrtinčenje zaradi več ventilov veliko ne pomeni. Mogoče so tudi materiali za ventile taki (ali natančnejši izračun obremenitev), da so ti lahko nekaj lažji, kot so bili pred desetletjem.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Nobene lovske primerjave nisem dal.
smirk-1.gif


Motorja imata enako zasnovo, pa ne gre za stara jajca. 16V verzija izhaja iz leta 2003, 8V verzija pa je prišla na trg leta 2010. Obe verziji imata tako FAP, kot tudi katalizator seveda.

8V verzija je še vedno ohranila obe odmični gredi, ki predstavljata bistveno višji strošek, kot so "pridobili" z odstranitvijo osmih ventilov. To, da so število ventilov zmanjšali iz 16V na 8V je čisto tehnološka zadeva.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Primer NA motorjev 8V proti 16V, renaultov stari 2.0 motor FxR serije. 8V ima pri 3000rpm okoli 140Nm, 16V pa pri istih vrtljajih 110Nm.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Seveda jih je ogromno. Mi pa prosim poveš, kje sem pisal, da jih je ogromno v Sloveniji. Spet podtikamo, kaj?
bonk.gif

Ja, ogromno jih je mogoče v kakem Napoliju na avtoodpadu, pa še tam jih verjetno ni več, ker gre za prastare italijanske kante ...
hysterical-1.gif
Ahh, zapelji se kam naokrog, jih boš videl. Mogoče tudi na kakšnega Galaxyja 2.0 naletiš.
grims-1.gif

Citat:

Citat:

Oprosti ampak 4 valjnik z 8 ventili ni sodoben, pa če se VAG še tako trudi.
priden.gif

1.2 TSI je sodoben motor, star dobri dve leti, z neposrednim vbrizgom ter turbopolnilnikom. To drži kot pribito, pa če se ti trikrat na glavo postaviš.

Veš, jaz ne gledam na značko, ampak na tehnologijo. Zgleda imate Lancia fani res nekaj skupnega ... ste izvrstni pametovalci.
Sploh ni značka, lahko pa poveš, da bi bil motor precej boljši z DOHC, ker bi se lahko igrali s fazami odmičnih, recimo. Bi porabil še manj in imel še manj emisij.

Citat:

Citat:

Saj je vseeno koliko je stara. Tudi tega nisi vedel.
evil.gif
Pa sploh ni bil zadnji DOHC 8v avto nasploh.

Wow, ujel si me za leto pri stari kanti, res izjemno relevantna stvar!
stupid-1.gif
Seveda je. Ali ti veš kaj govoriš ali samo včasih govoriš resnico. Zgleda, da bolj včasih.

Citat:

Citat:
Me prav zanimajo te slabosti in zakaj je 1.2 TSI 8v, medtem ko so še tako majhni dizli 16v, čeprav so že tako dragi motorji za proizvodnjo.
Citat:

Vidiš, tu si se ujel pa na lastno lančistično neznanje. Nekdo je par postov pred nama zapisal, da je nov 1.6 TDCi (oz. tudi 1.6 HDi) motor z dvema odmičnima gredema ter 8 ventili. Podatke sem preveril in držijo, kar me je presenetilo in priznam, da tega nisem vedel. S tega stališča je to vsekakor zanimivo, saj tak motor ni bil razvit že desetletja ... (da ne boš pametoval - Lancia in Ford 8V DOHC so bili razviti še veliko prej in ne le 15 let nazaj
smirk-1.gif
).
Menda ja vem, da je bil Lampredi razvit že v 60. Očitno je bil dober motor, ker je bil v proizvodnji več kot 30 let. Še kakšna prvenstva so osvojili z njim.
shocked-1.gif


Citat:

Sedaj pa - shocking news - 1.6 8V TDCi motor, ki je nadomestil 1.6 16V TDCi motor, je VARČNEJŠI, MOČNEJŠI, ima VEČ NAVORA ter MANJ EMISIJ. Zanimivo, kaj?
grims-1.gif
Ker je modernejši? Ker nima enake turbine? Ker sploh ni enak? Ker ima več vbrizgov goriva v taktu (morebiti že 9 ali 12) in ima drugačno elektroniko? Ima boljše preračunano obliko zgorevalne komore? Pojdi kdaj v AVL-AST, ti bodo pokazali kako modelirajo proces zgorevanja v valjih. Recimo iCDTi od Honde, ker to zanje počnejo.
wink-1.gif

Citat:

Citat:

Informacij o tem motorju na internetu praktično ni, sem se pa pozanimal zakaj ima novejši motor z manj ventili boljše lastnosti, ampak s kekci se ne mislim prerekat.
wink-1.gif


Tako da - ja, moja izjava, da če ima motor 2 ventila na valj, je logično, da ima 1 odmično gred, ne drži (pa ne zaradi 15 let starih Fordov in Lancij), saj je na tržišču sodoben motor - 1.6 8V HDI oz. TDCi, ki ima 2 odmični gredi ter 2 ventila na valj. Zaenkrat je to edini sodoben motor s takimi lastnostmi na tržišču.

Kar je povsem zadosti, da te postavi na laž, kajne?
evil.gif
Torej si kekec ti ker si se hotel ven zvleč naknadno s terminom »sodoben«.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne. Noben 8v motor nima nikjer več navora od 16v, ne glede na obrate. So to ljudje preverili na dinamometrih. Sploh pri motorjih, ki so bili na voljo v obeh različicah.

Dokaz, da človek zgoraj nima pojma:

Star 1.6 TDCi s 16 ventili
90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)

Nov 1.6 TDCi z 8 ventili
95 hp and 230 Nm
115 hp and 270 Nm

Torej ti praviš, da bi nov motor s 16v imel manj navora? Problem je samo v tem, da je bilo bolj malo motorjev, ki bi imeli na voljo tako 8v kot tudi 16v glave, ne?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ker je modernejši? Ker nima enake turbine? Ker sploh ni enak? Ker ima več vbrizgov goriva v taktu (morebiti že 9 ali 12) in ima drugačno elektroniko? Ima boljše preračunano obliko zgorevalne komore?

Zakaj so se pa po tvojem odločili za 8V? Ker so ostali na dveh odmičnih, niso s tem na materialu prihranili praktično ničesar.
smirk-1.gif


9 ali 12 vbrizgov v taktu ...
hysterical-1.gif
Lepo si spet pokazal, da nimaš pojma o čem govoriš.



Citat:

Kar je povsem zadosti, da te postavi na laž, kajne?
evil.gif
Torej si kekec ti ker si se hotel ven zvleč naknadno s terminom »sodoben«.

Na nobeno "laž" me to ne postavlja, ker se nisem ničesar zlagal. Ti si uletel s hudo neumnostjo in izjavo, da je 15+ let starih motorjev ogromno (pa naj si bo kjerkoli na naši obli). Skratka, ti nisi povedal nič pametnega oz. novega in niti nisi vedel za dejansko NOV 1.6 8V TDCi motor (to, da jaz nisem vedel, sem že omenil).

Sicer pa je očitno, da nimaš pojma in je tvoje znanje obstalo v leto 1995.
wink-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne. Noben 8v motor nima nikjer več navora od 16v, ne glede na obrate. So to ljudje preverili na dinamometrih. Sploh pri motorjih, ki so bili na voljo v obeh različicah.

Dokaz, da človek zgoraj nima pojma:

Star 1.6 TDCi s 16 ventili
90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)

Nov 1.6 TDCi z 8 ventili
95 hp and 230 Nm
115 hp and 270 Nm

Torej ti praviš, da bi nov motor s 16v imel manj navora? Problem je samo v tem, da je bilo bolj malo motorjev, ki bi imeli na voljo tako 8v kot tudi 16v glave, ne?

Tega ne le da pravim jaz, to so ugotovili inženirji in zato motor tudi tako zasnovali. Pa tukaj imaš motor, kjer imaš 8V in 16V glavo.
smirk-1.gif


Da ti še malo bolje razložim - to seveda ne velja za katerikoli motor, ampak za specifične motorje (neposredni vbrizg, majhna prostornina), kar direktno demantira tvojo izjavo, da noben 8V motor "nima nikjer več navora kot 16V motor". Zakaj je tako, ti ne bom razlagal, ker prepričanih "mojstrov", ne mislim prepričevati.
frown-1.gif
Kdo bi ti zameril ...
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ker je modernejši? Ker nima enake turbine? Ker sploh ni enak? Ker ima več vbrizgov goriva v taktu (morebiti že 9 ali 12) in ima drugačno elektroniko? Ima boljše preračunano obliko zgorevalne komore?

Zakaj so se pa po tvojem odločili za 8V? Ker so ostali na dveh odmičnih, niso s tem na materialu prihranili praktično ničesar.
smirk-1.gif


9 ali 12 vbrizgov v taktu ...
hysterical-1.gif
Lepo si spet pokazal, da nimaš pojma o čem govoriš.
Zakaj? Ti še živiš v prepričanju, da se v motorjih z direktnim vbrizgom, vbrizga gorivo samo enkrat v cilinder preden se vžge? Pred štirimi leti so delali s šestimi vbrizgi, zato pa sem napisal, da so morebiti že pri devetih. Mislim, že moja debela pijanka nardi 5 vbrizgov goriva v cilinder v delovnem taktu. Dve leti star JTD to naredi osemkrat. Je 9 torej previsoka številka?
sprasujem se.gif
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.457
9.758
113
EU
Fantje, da se ne bote kregali. Žena ima Atosa.
Motor 1000 kubikov 12 V. Dva sesalna in eden ispušni ventil na valj.
Zakaj dva sesalna piše v prospektu vozila. Atmosferski motor s podtlakom vleče zrak v valje. Z dvema ventiloma so zmanjšali zračne upore, in motor dobi več zraka. Sedaj vprašanje zakaj samo eden ispušni ventil. To tudi piše v prospektu. Temperatura ispušnih plinov je višja pri enem ispušnem ventilu, kot z dvema. To ugodno vpliva na zgorevanje in katalizator, ki je lahko bolj oddaljen od motorja.

V kolikor motor ima turbino za vstopni zrak, potem itak ne potrebuje dvojne sesalne ventile, ker dela z rahlim nadtlakom. Mešanje zraka v valju je tudi boljše pri enem ventilu, posledično tudi zgorevanje.

Sedaj vidite kako v redi prospekte delajo fabrike.
cheer.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Saj v resnici sploh ni važno ali je eden ali dva, ampak kako so postavljeni in kakšno količino plinov spraviš mimo ventila (obseg ventila in odmik ventila od sedeža v glavi ter čas in krivulja odpiranja).
evil.gif


Pozabili pa so povedat, da višja temperatura izpušnih plinov ne vpliva blagodejno na življensko dobo ventila in vodil, ki se zaradi tega ker so večji slabše hladijo.
grims-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Zakaj? Ti še živiš v prepričanju, da se v motorjih z direktnim vbrizgom, vbrizga gorivo samo enkrat v cilinder preden se vžge? Pred štirimi leti so delali s šestimi vbrizgi, zato pa sem napisal, da so morebiti že pri devetih. Mislim, že moja debela pijanka nardi 5 vbrizgov goriva v cilinder v delovnem taktu. Dve leti star JTD to naredi osemkrat. Je 9 torej previsoka številka?
sprasujem se.gif

Jaz ne živim v nobenem prepričanju (tukaj si dobro opisal sebe), ampak svoje znanje dopolnjujem na izobraževanjih.

Najnovejši piezo injektorji so zmožni 9 vbrizgov na takt, niti približno pa jih ne najdeš v 1.6 mlinčkih s pritiskom 1600 barov, ker je to pač nemogoče. Misliš, da se število vbrizgov povečuje kar tako čez palec ali kaj?
confused-1.gif


Aja - mimogrede, pri konkretnem 1.6 8V motorju je max 5 vbrizgov na takt.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Vajin zadnji mimosun, naslednjemu sledijo Banovci.












Saj smo enakopravni tle gor, ane?
grin1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Torej kaj ti ni všeč pri mojem vprašanju, če ima ta (baje moderen) motor že devet vbrizgov na takt?
confused-1.gif

Mimogrede 8 vbrizgov imajo že neki majhni 1.3 litrski dieselski motorčki.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.152
6.965
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Lateral pravi:
Primer NA motorjev 8V proti 16V, renaultov stari 2.0 motor FxR serije. 8V ima pri 3000rpm okoli 140Nm, 16V pa pri istih vrtljajih 110Nm.
lahko tole kdo od prepirljivcev ali pa struckotov z linki do teh grafov "dokaze". Ker v tej zgodbi tudi jaz nekako ne verjamem der alteju in verjamem zgornjim cifram.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Če govoriš o Multijetu II, ima ta drugačne injektorje ter seveda bistveno - večji tlak v common railu. Za 9 vbrizgov potrebuješ še večji tlak. 12 vbrizgov pa nima še nihče.
grims-1.gif
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne. Noben 8v motor nima nikjer več navora od 16v, ne glede na obrate. So to ljudje preverili na dinamometrih. Sploh pri motorjih, ki so bili na voljo v obeh različicah.

Dokaz, da človek zgoraj nima pojma:

Star 1.6 TDCi s 16 ventili
90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)

Nov 1.6 TDCi z 8 ventili
95 hp and 230 Nm
115 hp and 270 Nm

S tem, da se starim TDCi pelje neprimerno bolje (tudi v tretji pri 20km/h - potegne). Novi je do 40km/h na uro (prva!) MRTEV!

In btw motor je ISTI, le da so mu odvzeli ventile + predelali elektroniko.
Zakaj? Trpežnost ali šparanje?
Skratka, ko bom menjal (zdaj) prejšno generacijo focusa bo naslednja zihr 2.0 TDCi, ker me je, kot sem rekel (testna vožnja) novi 1.6 TDCi razočaral.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Bistveno? S 1600 barov na 1800 barov?

Meni je bilo samo zanimivo, da je recimo Honda naročnik storitev in da so v Sloveniji preračunavali in simulirali dogajanje v cilindrih za devet in več vbrizgov za njihovega diesla. Kar domnevam, da bo naslednik N22B. Pa to je bilo že leta nazaj. Zato pa sem zinil, če imajo že 9 ali celo 12.