Ali je kdo lastnik 1.2 TSI v:

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik moonrush pravi:
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik moonrush pravi:
Zakaj to, da 1.2TSI nima DPF filtra nikakor ne more biti dobra stran? Seveda je dobra stran za nekoga, ki dela kratke relacije in odpadejo zajebancije v zvezi z "mašenjem" DPF filtra pri dizlu naprimer. Je pa to lastnost vsakega bencinarja in ne dotično 1.2TSI....vrjetno je bilo tudi tako mišljeno.
nahrung002.gif

Zato ker noben bencinec nima DPFa?

To je tako, kot da bi napisal, da je prednost, da ne tankaš dizla pri tem motorju.

Res je. Bravo! Noben bencinec nima DPFa. In točno to je napisal...da nima DPFa! In to vam gre v nos zakaj? Ker je navedel določeno prednost bencinarja pred dizlom? Ali ker mogoče prehitro in preveč površno berete in potem mislite, da navaja prednost točno določenega 1.2 TSI pred ostalimi bencinci?
hysterical-1.gif

Tako, da o tvoji primerjavi potem sploh ne bi izgubljal besed
bonk.gif

Recimo, da je naslov teme o tem motorju in ne na splošno o naključnih becincih.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Tukaj si pa napisal par neumnosti:

- če ima motor 2 ventila na valj, je logično, da ima 1 odmično gred

Ti pa tudi pišeš neumnosti. Niti ni logično, niti ni res.

Logično, predvsem za leto 2011. Nihče ni tako nor, da bi dodajal balast praktično brez učinka. Če pa hočeš to povedat - da, obstajajo tudi taki motorji.

Citat:

Pa si baje strokovnjak za motorje.
sprasujem se.gif
Ogromno štirivaljnih motorjev je še danes v avtomobilih, ki imajo dve odmični gredi in samo dva ventila na valj.

Ogromno? Naštej jih 5 prosim.

1. novi 1.6TDCi (predvidevam, da tudi HDi) motor pri focusu
2,3,4 in 5 naštejte ostali
tongue-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
Težavni so bili predvsem 160 konjski 1.4 TSIji.. z njimi je bilo največ težav. 1.2 TSI je pa soliden motorček, bolj zmogljiv od 105 konjskega CR 1.6 dizla. Za 15.000 km jev letno sploh ne bi razmišljal. TSI ja pa gas. 5 prestav ima v A1 in fabiji ker ima 86 konjev, polo, A3, golf, jetta imajo 6 prestav in pa 105 konjev.

Mitja ali je 1.2 v Fabiji s 86KM je tudi TSI? S turbino? Gre za isti motor?

Gre za isti motor le moč je manjša
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.153
6.965
113
pri taščici
Ne da bi ppodjeb.... Ampak tudi mene zanima(focus zgoraj ima 16V!). Najbrz so bolj redki kot pa twin spark motorji. V tem primeru vem za alfo, hondo jazz, moj nissan je imel dve pa najbrz se kdo.
Pa sem spet off, ampak me matra odgovor na trditev del alteja
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ogromno štirivaljnih motorjev je še danes v avtomobilih, ki imajo dve odmični gredi in samo dva ventila na valj.

Še vedno iščemo predstavnika te ogromne skupine.

Še vedno se vozijo avtomobili s Fiatovim Twin Cam motorji in 8v (devet motorjev), Alfinim Twin Camom (štirje motorji), Fordovim DOHC, če si recimo kupil prejšnji model Galaxyja (preoblečen Sharan) z dvolitrskim motorjem, si dobil 8v twin cam motor. Pa še kakšen bi se našel.

Zdaj pa še povej kako je 8v zadnji krik tehnike.
crazy1.gif


PS. Nisem pa vedel, da 1.2 TSI motorje delajo prav v Škodi.
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik motoristic pravi:
1. novi 1.6TDCi (predvidevam, da tudi HDi) motor pri focusu
2,3,4 in 5 naštejte ostali
tongue-1.gif

Vir?

Tukaj pravijo drugače.

Imaš napačen vir.

VIR

Citat:

Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – turbodizelski – nameščen spredaj prečno – vrtina in gib 75 × 88,3 mm – gibna prostornina 1.560 cm³ – kompresija 16,0 : 1 – največja moč 85 kW (115 KM) pri 3.600/min – srednja hitrost bata pri največji moči 10,6 m/s – specifična moč 54,5 kW/l (74,1 KM/l) – največji navor 270–285 Nm pri 1.750–2.500/min – 2 odmični gredi v glavi (zobati jermen) – po 2 ventila na valj – vbrizg goriva po sistemu skupnega voda – turbopuhalo na izpušne pline – hladilnik polnilnega zraka
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Jaz mislim da je s podatki o ventilih in odmičnih mislil na to, da je manj materiala oz. manj gibljivih delov in posledično manj možnosti za okvare.

DPF filter in dvomasni vztrajnik - pač več znanih "težav" in ker je ta majhen motor brez omenjenih stvari je posledično zopet manj stvari, ki se lahko pokvarijo

Mislim da je tako mislil opisati manj težav pri 1.2 motorjih
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ogromno štirivaljnih motorjev je še danes v avtomobilih, ki imajo dve odmični gredi in samo dva ventila na valj.

Še vedno iščemo predstavnika te ogromne skupine.

Še vedno se vozijo avtomobili s Fiatovim Twin Cam motorji in 8v (devet motorjev), Alfinim Twin Camom (štirje motorji) ...

Fiatovi Twin Cam motorji so bili NA ZAČETKU (piše se leto 1959
hysterical-1.gif


Citat:

Fordovim DOHC, če si recimo kupil prejšnji model Galaxyja (preoblečen Sharan) z dvolitrskim motorjem, si dobil 8v twin cam motor. Pa še kakšen bi se našel.

Na avto.net so štirje (4) taki primerki, letnik 1996. Torej 15 let stara vozila.
rolleyes-1.gif


Skratka, seveda si napisal veliko bedarijo, ker gre za hudo eksotiko, starejšo od 15 let. Konec konec lahko po tvoje rečemo tudi, da ni logično, da motor sploh ima odmično gred ... saj motorji jih nekoč niso imeli. Pa verjetno bi se našlo več takšnih brez odmičnih gredi, kot pa takih z DOHC in 8V.
aplauz.gif


Citat:


Zdaj pa še povej kako je 8v zadnji krik tehnike.
crazy1.gif

Kaj si pa s tem mislil, pa veš samo ti ...
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ti kar lepo priznaj, da si ti napisal bedarijo. DOHC pac ne pomeni, da ima vec kot dva ventila. Tako kot tudi SOHC ne pomeni, da ima vrstni motor samo dva ventila na valj.

Pa Galaxyja s takim motorjem si lahko kupil se leta 2006, ce se ne motim.

PS. Pa zadnji avto z Lampredijem je bla Dedra do 1996.

PPS. Kaj sem mislil z zadnjim krikom tehnike? Mogoce bos kaj povedal o tem, da morajo biti vzmeti precej mocnejse, se bolj grejejo in da ne mores vec nastavljat zamika izpusne in sesalne gredi posamezno.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ti kar lepo priznaj, da si ti napisal bedarijo. DOHC pac ne pomeni, da ima vec kot dva ventila. Tako kot tudi SOHC ne pomeni, da ima vrstni motor samo dva ventila na valj.

Jaz nisem nikjer napisal, da DOHC pomeni, da ima motor več kot dva ventila, jaz sem samo napisal, da je to logično za današnje čase (ker kot vidiš, govorimo o sodobnem motorju).

Bedarije pa pišeš ti, ker si rekel, da je DOHC 8V motorjev v Sloveniji OGROMNO, v bistvu pa jih ni niti veliko, niti NEKAJ ampak jih lahko prešteješ na prste ene roke (torej so huda eksotika), pa še ti so stari 15 let in več in nikakor ne gre niti približno za sodobne motorje.
smirk-1.gif


Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
PS. Pa zadnji avto z Lampredijem je bla Dedra do 1996.

Aha, torej namesto 16 let stara kripa, bo 15 let.
shocked-1.gif


Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
PPS. Kaj sem mislil z zadnjim krikom tehnike? Mogoce bos kaj povedal o tem, da morajo biti vzmeti precej mocnejse, se bolj grejejo in da ne mores vec nastavljat zamika izpusne in sesalne gredi posamezno.

Nikjer nismo govorili o nobenih prednostih 8V/16V sistema, ne vem iz kje si to potegnil.
rolleyes-1.gif

Če pa že pišeš - veš, tudi 8V motorji imajo svoje prednosti, pa tudi 16V motorji imajo svoje slabosti.
crazy1.gif
 

mamomu

gps navigator
21. jul 2007
2.493
0
36
53
Varoš!
Imam Yetija z 1.2 TSI in se zadeva pelje presenetljivo poskočno. Brez heca - zadeva potegne res zelo dobro. Zelo lepo potegne že z zelo niskih vrtljajev. Tenutno imam gor 2500 kilometrov in zadeva pije cca. 6.8.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ti kar lepo priznaj, da si ti napisal bedarijo. DOHC pac ne pomeni, da ima vec kot dva ventila. Tako kot tudi SOHC ne pomeni, da ima vrstni motor samo dva ventila na valj.

Jaz nisem nikjer napisal, da DOHC pomeni, da ima motor več kot dva ventila, jaz sem samo napisal, da je to logično za današnje čase (ker kot vidiš, govorimo o sodobnem motorju).

Bedarije pa pišeš ti, ker si rekel, da je DOHC 8V motorjev v Sloveniji OGROMNO, v bistvu pa jih ni niti veliko, niti NEKAJ ampak jih lahko prešteješ na prste ene roke (torej so huda eksotika), pa še ti so stari 15 let in več in nikakor ne gre niti približno za sodobne motorje.
smirk-1.gif
Seveda jih je ogromno. Mi pa prosim poveš, kje sem pisal, da jih je ogromno v Sloveniji. Spet podtikamo, kaj?
bonk.gif

Oprosti ampak 4 valjnik z 8 ventili ni sodoben, pa če se VAG še tako trudi.
priden.gif

Citat:

Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
PS. Pa zadnji avto z Lampredijem je bla Dedra do 1996.

Aha, torej namesto 16 let stara kripa, bo 15 let.
shocked-1.gif
Saj je vseeno koliko je stara. Tudi tega nisi vedel.
evil.gif
Pa sploh ni bil zadnji DOHC 8v avto nasploh.

Citat:
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
PPS. Kaj sem mislil z zadnjim krikom tehnike? Mogoce bos kaj povedal o tem, da morajo biti vzmeti precej mocnejse, se bolj grejejo in da ne mores vec nastavljat zamika izpusne in sesalne gredi posamezno.

Nikjer nismo govorili o nobenih prednostih 8V/16V sistema, ne vem iz kje si to potegnil.
rolleyes-1.gif

Če pa že pišeš - veš, tudi 8V motorji imajo svoje prednosti, pa tudi 16V motorji imajo svoje slabosti.
crazy1.gif
Me prav zanimajo te slabosti in zakaj je 1.2 TSI 8v, medtem ko so še tako majhni dizli 16v, čeprav so že tako dragi motorji za proizvodnjo.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
A ni fora, da ima 8 ventilc več navora v nižjih obratih kot 16? Temu so dodali še turbino in se avto vozi skoraj kot dizel...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Seveda jih je ogromno. Mi pa prosim poveš, kje sem pisal, da jih je ogromno v Sloveniji. Spet podtikamo, kaj?
bonk.gif

Ja, ogromno jih je mogoče v kakem Napoliju na avtoodpadu, pa še tam jih verjetno ni več, ker gre za prastare italijanske kante ...
hysterical-1.gif


Citat:

Oprosti ampak 4 valjnik z 8 ventili ni sodoben, pa če se VAG še tako trudi.
priden.gif

1.2 TSI je sodoben motor, star dobri dve leti, z neposrednim vbrizgom ter turbopolnilnikom. To drži kot pribito, pa če se ti trikrat na glavo postaviš.

Veš, jaz ne gledam na značko, ampak na tehnologijo. Zgleda imate Lancia fani res nekaj skupnega ... ste izvrstni pametovalci.


Citat:

Saj je vseeno koliko je stara. Tudi tega nisi vedel.
evil.gif
Pa sploh ni bil zadnji DOHC 8v avto nasploh.

Wow, ujel si me za leto pri stari kanti, res izjemno relevantna stvar!
stupid-1.gif


Citat:
Me prav zanimajo te slabosti in zakaj je 1.2 TSI 8v, medtem ko so še tako majhni dizli 16v, čeprav so že tako dragi motorji za proizvodnjo.

Vidiš, tu si se ujel pa na lastno lančistično neznanje. Nekdo je par postov pred nama zapisal, da je nov 1.6 TDCi (oz. tudi 1.6 HDi) motor z dvema odmičnima gredema ter 8 ventili. Podatke sem preveril in držijo, kar me je presenetilo in priznam, da tega nisem vedel. S tega stališča je to vsekakor zanimivo, saj tak motor ni bil razvit že desetletja ... (da ne boš pametoval - Lancia in Ford 8V DOHC so bili razviti še veliko prej in ne le 15 let nazaj
smirk-1.gif


Informacij o tem motorju na internetu praktično ni, sem se pa pozanimal zakaj ima novejši motor z manj ventili boljše lastnosti, ampak s kekci se ne mislim prerekat.
wink-1.gif


Tako da - ja, moja izjava, da če ima motor 2 ventila na valj, je logično, da ima 1 odmično gred, ne drži (pa ne zaradi 15 let starih Fordov in Lancij), saj je na tržišču sodoben motor - 1.6 8V HDI oz. TDCi, ki ima 2 odmični gredi ter 2 ventila na valj. Zaenkrat je to edini sodoben motor s takimi lastnostmi na tržišču.
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ne. Noben 8v motor nima nikjer več navora od 16v, ne glede na obrate. So to ljudje preverili na dinamometrih. Sploh pri motorjih, ki so bili na voljo v obeh različicah. Problem je bil bolj v tem, da so se proizvajalci potem igrali z menjalnikom ali pa še raje s končnim prenosom diferenciala. Gre bolj za občutek potem, da gre avto v nizkih bolje, ker je razlika pri višjih obratih še veliko večja in jasno 8v ne gre nikamor.

Zakaj bi po tvoje moral bencinar bit 8v, da bi se peljal kot diesel?
sprasujem se.gif
Veš kak dober stroj bi bil 1.2 TSI, če bi imel 16v?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Ne. Noben 8v motor nima nikjer več navora od 16v, ne glede na obrate. So to ljudje preverili na dinamometrih. Sploh pri motorjih, ki so bili na voljo v obeh različicah.

Dokaz, da človek zgoraj nima pojma:

Star 1.6 TDCi s 16 ventili
90 PS (89 hp/66 kW) and 159 ft·lbf (215 N·m)
109 PS (108 hp/80 kW) and 177 ft·lbf (240 N·m)

Nov 1.6 TDCi z 8 ventili
95 hp and 230 Nm
115 hp and 270 Nm
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:

Zakaj bi po tvoje moral bencinar bit 8v, da bi se peljal kot diesel?
sprasujem se.gif
Veš kak dober stroj bi bil 1.2 TSI, če bi imel 16v?

Rekel sem, da kombinacija 8v + turbina da vozilu lastnosti dizla. 8v ima več navora v nižjih obratih, kot 16v, temu dodamo še turbino, ki da moč in navor v srednjih obratih, tako lahko avto normalno vleče.

Če bi bil 1.2TSI 16V, bi ga moral bolj priganjati v obrate, temu dodaš še učinek turbine in bi imel namesto 6 - 7l/100km porabo 8 - 9. Je pa res, da bi imel več moči, ampak je ne rabiš.