Ta tvoja računica niti približno ne pije vode...Za 1 mio se plača 10 Audi A8, BMW 7 ipd z voznkom vredin so lahko za podobno časovno okno vozijo po Evropi.
Zagreb ali Brnik - ni neke velike razlike. Plus pri Adrii je bil ta, da je imela res dobre time slote na letališčih. Zjutraj tja, popoldne nazaj, velikokrat vsak dan oz. vsaj ob najuporabnejših dnevih, ko je to potrebovalo največ ljudi. Govorim za poslovne namene. Zdaj pa iščeš vsaj približno uporabne termine, pogosto moraš iti en dan prej od doma in en dan kasneje prideš nazaj ali pa prestopaš na letališčih popolnoma izven osnovne rute, da ne rabiš zabijati dodatnih dni.Zagreb zdaj postaja to kar bi moral biti Brnik
Že avti pridejo več, pa vzdrževanje je x2.Ta tvoja računica niti približno ne pije vode...
Tako pa plačuje Zagreb, že ve zakaj.Zagreb zdaj postaja to kar bi moral biti Brnik, nek hub za ta predel. Pri nas pa bodo mogli drago plačevat da bo kako letalo sploh sem prišlo.
Tajnikar a si to ti?Vsaka država, ki da kaj nase, ima svojega letalskega prevoznika. Samo mi smo najbolj pametni.
Prema modelu poticaja rasta zračne luke "Franjo Tuđman" irskom avioprijevozniku ponuđeno je 80% specialnog popusta na putničku naknadu te besplatno slijetanje. To znači od prilike 15€ subvencije na svakog putnika samo kod putničke naknade.Tako pa plačuje Zagreb, že ve zakaj.
Teoretična matematika dela čudeže.Prema modelu poticaja rasta zračne luke "Franjo Tuđman" irskom avioprijevozniku ponuđeno je 80% specialnog popusta na putničku naknadu te besplatno slijetanje. To znači od prilike 15€ subvencije na svakog putnika samo kod putničke naknade.
U godinu dana irski prijevoznik u Zagrebu očekuje 700.000 putnika što znači da če biti u 2022/2023 10.500.000 eura subvencije samo u obliku putničke naknade.
Saj avte ne kupuješ vsako leto. Saj niso iz plastelina. Potegni malo časovnico na 3 ali 4 leta...Že avti pridejo več, pa vzdrževanje je x2.
Šoferji pa so zastonj..
Bizi, po spominu mi vedno hodi da so do Adrije imeli potegnjene same rdeče lovke. Račun oziroma "stečaj" je logična posledica. Ne zdaj gljumit gljivo prosim.Vsaka država, ki da kaj nase, ima svojega letalskega prevoznika. Samo mi smo najbolj pametni.
In kaj je potem problem uvest ekstra 15% davek na turistične storitve in ga vržemo v Slovenia Airways?Teoretična matematika dela čudeže.
Letališče ima svoje obratovalne stroške, ki se ne spremenijo prav bistveno, če vmes kako letalo pristane zastonj. Tam zaposleni ljudje imajo fiksne plače ne glede na to, ali poservisirajo kakega človeka več ali ne. Se pa večje število potnikov pozna v večji količini denarja, zapravljenega v letaliških obratih in trgovinah, proda se več letalskega goriva itd. Precej od teh potnikov tudi ostane na Hrvaškem, kjer še naprej trošijo svoj denar. Teh prilivov izgleda nihče ne upošteva, grozno pa je, ko se ne zaračuna polne potniške pristojbine.
Švabi, katerim so adrijo prodali, so bili res zelo rdeči! Prodaja je pa bila v vsakem primeru bedarija, tudi če bi jo izvedli koderlajsasti. Pa ne vlačit v vsako stvar ideologije in se obmetavati, kdo je napravil kako neumnost.Bizi, po spominu mi vedno hodi da so do Adrije imeli potegnjene same rdeče lovke. Račun oziroma "stečaj" je logična posledica. Ne zdaj gljumit gljivo prosim.