Adria adijo?

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.766
6.751
113
pri taščici
Me čisto nič ne briga, adrijo je zajebala politika. Do prodaje za 100k (sedaj pa bi tujcem dali 100mio), je bila ona lastnica. In noben pri adriji najbrž ni imel majhne plače. Mogoče čistilke.

Naj sedaj požre kar je skuhala. Naj še en mesec vozijo v Bruselj z vlakom s hitrostjo slovenskih vlakov. Čas preživet na vlaku se jim ne šteje v delovni čas.

A vam povem rešitev. Hrcki (najbližja politična metropola Lj) jih bodo vozili za mastne pare. Za tak densr, da bodo oni.lahko zastonj leteli v Bruselj
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Evo, pa se že ugotavlja, da je tudi pri Adriji zadaj bila politična mafija, ki je sama sebi prodala Adrijo.
Sklad je bil ustanovljen le nekaj tednov pred nakupom Adrije z ustanovitvenim kapitalom le 25.000eur.
 
  • Jezen sem
Reactions: navlixx

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
čaki..a se subvencionira lete..al se dela nova letalska firma?


Dela se nova firma

 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
CCCccc, ste eni bukovi - pa še šlampasti po vrhu. Tik pred nakupom Adrie sta bili ustanovljeni dve novi firmi - dejanski kupec 4K KNDNS gmbh, ki ga je s 25.000€ ustanovil 4K ND gmbh, za katerega je jamčil 4K Invest Central S.a.r.l. iz Luksemburga s 30.000€ kapitala (so po kakem letu zaprli firmo).

adria_casestudy.jpg
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Se že ve, kateri so še ostali 3K v tem skladu? Za enega se že ve, da je Kučan. Bi naj šlo za 4K_omuniste.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.913
113
Napisal vam bom razliko med "adrio" in "brusel airlines" (namenoma z malo in v narekovajih) pri letih iz Ljubljane v Bruselj in nazaj:
- "adria" je letela zjutraj tja in zvečer nazaj - tako so imeli naši politiki/gospodarstveniki/turisti več dneva in manj noči na lokaciji, kar konkretno pomeni manj nočitev v Bruslju
- "brusel airlines" pa leti zvečer v Bruselj in zjutraj nazaj - če ti je cilj nočno življenje v Bruslju - idealno, za vse ostalo pa dve nočitvi v Bruslju in en delovni dan.

Tako se pač obnaša domicilni prevoznik, da razen svoje vozovnice prinesejo še čimvečji profit lastni državi/mestu,...

Disclaimer: boli me đoko za lete iz LJ, le razliko vam hočem povedat in ne si mislit, da bo vlada s subvencionirano linijo lahko določala čase in dneve poletov.

Pa da smo si na jasnem. V Bruselj se vozijo zgolj in samo politiki. Tisto kar si napisal gospodarstveniki, še vedno spadajo pod politike. Nekaj malega direktorčkov ki imajo posel z Belgijo, se bodo že znašli. Problem vidijo samo politiki.

Off. Se komu zdi da je POPTV vedno bolj povezan z Bratuškovo?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
KSZ: zato so narekovaji, ker gre za primer, enako bo z velikimi vozlišči (recimo Frankfurt) kjer bo "luftajnc" poskrbel, da bo povezovalni let iz LJ tempiran na njihove lete naprej,...

Ni tako preprosto kot se enim zdi. Zakaj imamo lastne avtobusne prevoznike v vsako vukojebino, zakaj SŽ vozijo do Kočevja, zakaj, zakaj, zakaj,...?

PS: 24kur in na sploh POP TV ne gledam tako da nimam odgovora na tvoje vprašanje.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.913
113
- Zakaj imamo lastne avtobusne prevoznike v vsako vukojebino: Za širšo publiko oziroma za podeželjske državljane, da ostanejo povezani s centralno Slovenijo
- Zakaj SŽ vozijo do Kočevja: glej zgornji odgovor
- Zakaj, zakaj, zakaj,..... : brigaj se za občo dobro državljanov in ne za politično smetano.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Matr ste eni zapeli za to politiko! Dajte malo plašnice dol - ne vrti se vse okoli politikov.

MrDaco brigaj se ti zase in hkrati boš naredil ogromno za obče dobro. :cool:
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Koliko potnikov pa je imela Adria ? Vsaj pol milijona mesečno ?
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Pa da smo si na jasnem. V Bruselj se vozijo zgolj in samo politiki. Tisto kar si napisal gospodarstveniki, še vedno spadajo pod politike. Nekaj malega direktorčkov ki imajo posel z Belgijo, se bodo že znašli. Problem vidijo samo politiki.

Off. Se komu zdi da je POPTV vedno bolj povezan z Bratuškovo?
Mogoče se že novega odrešitelja išče/bilda. Za Bratuškovo vemo da je dobra vsaj za prehodna obdobja :evil:
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.025
-381
113
Koliko potnikov pa je imela Adria ? Vsaj pol milijona mesečno ?

leta 2018, februarja - 100.000


a pol milijona je pogoj za uspešno delovanje?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.913
113
Matr ste eni zapeli za to politiko! Dajte malo plašnice dol - ne vrti se vse okoli politikov.

MrDaco brigaj se ti zase in hkrati boš naredil ogromno za obče dobro. :cool:

Absolutno se bom brigal zase, dokler se bo moj denar porabljal racionalno. Problematika o kateri razpravljamo pa je daleč od racionalne, in se mene osebno dotika samo finančno, nikakor pa ne s storitvijo Adrie Airways, sam sem z njo nazadnje letel daljnega leta 2011. In kot nas je zgodovina izučila, tako z novimi obrazi na vsakih volitvah, bi nas lahko izučila tudi sedaj. Že to o ustanovitvi sklada 4K, kanalizaciji denarja v Iran in Iranskem pranju denarja, bi nam morala zasvetit lučka, pa se nikakor nikakor nekaterim ne.
 
Nazadnje urejeno:

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
Jaz pa lani. Aja ne, tisto je bil nek romunski prevoznik. kao adria.
leta 2018, februarja - 100.000


a pol milijona je pogoj za uspešno delovanje?
Letala Adrie Airways so februarja prepeljala 67.900 potnikov :rolleyes:
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.764
5.913
113
Pa še zanimiva povezava do Martina:


Ne mi rečt da Alenka ni poznala Googla in ni vpisala kdo sploh je Martin. Likvidator na vseh spiskih. Pa takemu zavesno prodaš podjetje. :bonk:
 
  • Jezen sem
Reactions: navlixx