AC in živci

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Itak, frustracije pa to...
tongue-1.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik nejc111 pravi:
Pri tovornjakarjih je vsaka ura zelo pomembna! Če vozi non-stop za drugim tovornjakom, zgubi kakšno uro, včasih ta ura pomeni, da ne vidi družine čez vikend. Ni mi jasno kako ne razumete tega.

Sam vozim po AC cca 140km/h, če se pač pred mano dogaja prehitevanje tovornjakov pač počakam tistih 15 sekund. Verjetno je bol pomembno, da pride on čimprej na cilj (to je njegovo delo) kot pa mojih parkrat po 15 sekund časa.
Meni je vseeno kateri bo kaznovan (OK, v praksi nobeden) oni, ki prehiteva, čeprav vozi 0,0003 km/h hitreje, ali tisti, ki ne more 10 sekund vozit 10 km/h počasneje.


Mogoče pa treba kot v SZ, kamero v roke in "špecat" soljudi...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik juris pravi:
...
Le kaj tebi ni jasno? Tako se postavljaj v mestu, ne pa na AC. Vozniki pred tabo so se že prej lepo razporedili na desni pas, da bi promet potekal čimbolj gladko, ti pa moraš biti pameten in se vrivati pred druge. Postavi se nazaj v vrsto, tako kot si se privlekel prej po cesti in počakaj na svoj vrstni red!

Pojdi na UE in vrni vozniški izpit. Povej jim, da si prebutast, da bi razumel sistem zadrge in vpliv tega sistema na skrajševanje zastoja.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Sistem zadrge je potrebno vzet tudi z malo smisla za prakticnost. Jasno, kjer je promet pocasen, se lahko brez tezav razporedimo v eno vrsto cisto na koncu, ce pa gre hitreje, tega ne moremo naredit v nekaj metrih, ker potem prihaja do zaviranj in podobnega, kar upocasnjuje promet. Samo predstavljaj si, kako bi zgledalo, ce bi se dve koloni zdruzevali v eno tik pred oviro pri 100 km/h (seveda je omejitev 60, ampak kdaj si pa nazadnje videl spostovanje omejitev na zozitvah na AC?). V zelo kratkem casu bi vsi zavirali ko zmesani, in vse skupaj mocno upocasnili. Ce pa si vzames malo vec casa in se razporedis v eno kolono malo bolj na komot, lahko ta kolona potuje hitreje in ni nikomur potrebno divje zavirat pred oviro.
Vedno je potrebno pogledati, kaj je najbolje za cel prometni tok, ne samo kako ti osebno prides cim bolje skozi, prehitis 2 avta v koloni, si jih pa zato 10 upocasnil.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Pred vsako zožitvijo so omejitve - zato se v zadrgo ne vključujemo pri 100 km/h. Ravno tako, kot so znaki za omejitev, so tudi znaki za zožanje ceste, skupaj z oznako RAZDALJE. In če piše, da se levi pas konča čez 600 m, se konča čez 600 m in ne takrat, ko se umski maloposestnik odloči, da bo igral cestnega šerifa.

Konkreten primer - v trenutku, ko mi je bebec tvoje sorte zaprl pot, je bilo do konca skrajnega levega pasu še 600 m - na desni pa sta bili dve koloni. In drugi levi pas se je malokasneje tudi končal. Po tvoji logiki, bi se morali v eno kolono postaviti takoj, ko bi naleteli na to kolono.
Taka kolona ne bi segala samo do izvoza Višnja gora, ampak verjetno kar do izvoza Ivančna Gorica - tako bi bili ovirani še vsi vozniki, ki bi AC hoteli zapustiti na teh dveh izvozih.

In upam, da na zožitvah vestno in dosledno igraš šerifa. Prej ko slej boš plačal kazen - ne boš ne prvi, ne edini.
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Kdaj si nazadnje vozil 60 km/h po omejitvi na zozitvi? Se tovornjaki vozijo hitreje, realno zelo redki vozijo pod 90 km/h. 600m do zozitve ni malo prej, kot sem jaz napisal, ampak bistveno prej in tu res ni nobene potrebe po serifih in vkljucevanju. Misljeno je bilo bolj, da moras predvidet zozitev in ce vidis da na tvoji desni poteka tekoca kolona, ki se bliza oviri, je bolj smiselno se kaksnih 50-100m prej mirno vkljucit v tekoco kolono, kot tiscat 130+ km/h do zadnjega metra pred oviro in skakat v kolono po sistemu "imam pravico", s tem povzrocit da najmanj 5 avtov pohodi zavore in podobno... Taki so za moje pojme bebci, se hujsi od serifov. Nazadnje sem enega takega videl, kako je vztrajal do zadnjega pa se malo dlje, da bi le se en avto prehitel pred oviro (tovornjak), koncalo se je tako, da se je zagozdil pod zadnji del tovorjaka.

P.s. Ne, ne grem se serifa ali kaj podobnega, skozi promet se prebijam po nacelu cim manj izgubljenih zivcev zaradi vseh tipov idiotov in mi je tempomat zlata vreden, tudi samozatemnitveno ogledalo pomaga pri dezurnemu pacientu, ki smatra da je prehitevanje tovornjakov pri 130 km/h nesprejemljivo
 
Nazadnje urejeno:

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik juris pravi:
...
Le kaj tebi ni jasno? Tako se postavljaj v mestu, ne pa na AC. Vozniki pred tabo so se že prej lepo razporedili na desni pas, da bi promet potekal čimbolj gladko, ti pa moraš biti pameten in se vrivati pred druge. Postavi se nazaj v vrsto, tako kot si se privlekel prej po cesti in počakaj na svoj vrstni red!

Pojdi na UE in vrni vozniški izpit. Povej jim, da si prebutast, da bi razumel sistem zadrge in vpliv tega sistema na skrajševanje zastoja.
Fizika ti ni bila najbolj jasna v šoli, kajne? Ampak butanje z glavo v steno ti je pa dobro šlo. Kar tako naprej!
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Ne ga srati! mi lahko potem razložiš zakaj nepremične kolone nastanejo ravno ob zadrgi, od tam naprej se pa kolona pospešeno giblje naprej?!
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Ne ga srati! mi lahko potem razložiš zakaj nepremične kolone nastanejo ravno ob zadrgi, od tam naprej se pa kolona pospešeno giblje naprej?!

pa a nisi ti tisti kekec, ki je že pisal, da lahko po desni prehitevaš na AC brez problemov
aplauz.gif
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Ne ga srati! mi lahko potem razložiš zakaj nepremične kolone nastanejo ravno ob zadrgi, od tam naprej se pa kolona pospešeno giblje naprej?!

Zato ker fizika ne vključuje neumnost in neznanje voznikov.
 

TRiK

Fizikalc
20. jan 2009
850
22
28
Citat:
Uporabnik juris pravi:
mi lahko potem razložiš zakaj nepremične kolone nastanejo ravno ob zadrgi, od tam naprej se pa kolona pospešeno giblje naprej?!
Natančno zaradi takih veleumov, kot si ti! Raje kot da plačuješ pijačo šoferjem (tako sam praviš), investriraj v eno uro avtošole in se pozanimaj o tem, preden pišeš na pamet. In bognedaj, da se pripeti kaka nezgoda na AC v tvoji bližini (ali še bolj verjetno zaradi tebe) - če že zadrge ne razumeš, kakšne bedarije boš šele počel, če poči v tunelu. Najprej zakleneš avto in se umakneš, mar ne?
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
125
Citat:
Uporabnik juris pravi:
Ne ga srati! mi lahko potem razložiš zakaj nepremične kolone nastanejo ravno ob zadrgi, od tam naprej se pa kolona pospešeno giblje naprej?!

hysterical-1.gif


Škoda obrabe prstov za odgovarjanje na tako vprašanje.
 

Realman

Pripravnik
21. maj 2008
394
3
18
Kaj pa če zberemo za njega nekaj €€€€ za tečaj varne vožnje na Vranskem. Sedaj tudi meni počasi postaja jasno, zakaj takšne kolone nastajajo. Sistem zadrge pa tako 90% slovencev ne razume.
 

juris

Fizikalc
12. sep 2008
1.635
0
36
Še vedno čakam, da mi bo kdo od vas pametnjakovičev pojasnil ta fenomen, a očitno je to pretežak problem za vaše od alkohola, pizz in hamburgerjev razjedene možgane.