Citat:
Uporabnik softi pravi:
lopute imajo verjetno neko funkcijo in nekako se ne morem strinjat, da jih odstraniš iz enačbe. ko jih na x km zamenjaš, a se na cca 2x ponovi, se pravi gre za predvideno menjavo na x km, ali kako je.
7g je zanimiv, ampak 250 je max mašina, raje 220.
sem pa nekaj zasledil o težavah na teh teh ejih in je skoraj boljši nakup 2009 oz model prej.
E-ji 2009-2010 so imeli problem kot je napisal crash.... Delphi injektorji so šli pri nekaterih, najbolj pri dizel modelih 220, 250 in 350 cdi, adijo po 10k-30k km. Menjali so se pod garancijo ali pod kulanco. Piezo Delphi na magnetne Bosch. Če kupuješ rabljenega 2010 ali 2011 so injektorji skoraj gotovo menjani ali pa b.p.
7g menjalnik je v 4 valjnih mašinah /200,220,250/ bil na voljo od nekje sredine 2010, če se ne motim, tako da prej preveri, če ni 5-st menjalnik, če boš kaj konkretnega gledal. Nekje od 2011 so dobili ročico menjalnika ob volanu (direct select).
Servis avtomatika 7g je na 60k km - menjava olja oziroma na 120k km pri 7g+ (od konca 2012 naprej - ta ima start-stop sistem).
Glede airmatica - probaj peljati e-ja z elegance opremo ali classic - nekaterim je "premehek" že brez airmatica. Mercedes daje poudarek udobju.
Avantgarde ima 1,5 cm spuščeno podvozje in večja platišča ter posledično je trši.