a6 vs e klasa letnik 2010, 2011 dizel, karavan

Accord

Pripravnik
2. sep 2007
960
22
18
Citat:
Uporabnik softi pravi:
lopute imajo verjetno neko funkcijo in nekako se ne morem strinjat, da jih odstraniš iz enačbe. ko jih na x km zamenjaš, a se na cca 2x ponovi, se pravi gre za predvideno menjavo na x km, ali kako je.

7g je zanimiv, ampak 250 je max mašina, raje 220.

sem pa nekaj zasledil o težavah na teh teh ejih in je skoraj boljši nakup 2009 oz model prej.

E-ji 2009-2010 so imeli problem kot je napisal crash.... Delphi injektorji so šli pri nekaterih, najbolj pri dizel modelih 220, 250 in 350 cdi, adijo po 10k-30k km. Menjali so se pod garancijo ali pod kulanco. Piezo Delphi na magnetne Bosch. Če kupuješ rabljenega 2010 ali 2011 so injektorji skoraj gotovo menjani ali pa b.p.

7g menjalnik je v 4 valjnih mašinah /200,220,250/ bil na voljo od nekje sredine 2010, če se ne motim, tako da prej preveri, če ni 5-st menjalnik, če boš kaj konkretnega gledal. Nekje od 2011 so dobili ročico menjalnika ob volanu (direct select).

Servis avtomatika 7g je na 60k km - menjava olja oziroma na 120k km pri 7g+ (od konca 2012 naprej - ta ima start-stop sistem).

Glede airmatica - probaj peljati e-ja z elegance opremo ali classic - nekaterim je "premehek" že brez airmatica. Mercedes daje poudarek udobju.
Avantgarde ima 1,5 cm spuščeno podvozje in večja platišča ter posledično je trši.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kake info o 5-st menjalnikih, ker večina je teh. 7g je redkost oz 2010 nisem našel.

a nivelirung je dviganje riti, da si poravnan, ni pa to airmatic?
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
kolikor je meni znano ima MB samo rit za regulirat (samodejno).
wink-1.gif


lp
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.384
2.416
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Funkcijo seveda imajo ... ne bom še enkrat razlagal kakšno, ker sem pred kratkim to razlagal (poišči).

V kateri temi so to razlagal, zanima tudi mene! Fino bi če bi sam to prilepil, boš lažje našel kot avtor! Hvala
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.498
407
83
na MB delphi piezo je puščalo lepilo pri kontaktih, ker je direkten injektor brez povratnega voda je tlak znotraj do 2200 Bar
potem so menjavali za solenoidne (tuljava)
drugače pa so sedaj zopet delphijevi, saj ima MB z DELPHIJEM pogodbo do 2019
ker so jim dokazali, da s poceni solenoidnim injektorjem lahko zadostijo najstrožjim normam, pa še obnovit se ga da