a6 vs e klasa letnik 2010, 2011 dizel, karavan

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No potem pa je druga stvar če je v igri samo letnik 2010 oz. 2011 E klasa in striktno A6 do 2010. Tukaj pa težko primerjaš staro generacijo šestice in novo E klase.... čeprav E je notri še vedno grd... jaz bi vzel A6!

primerjava je med e in a6 v letniku 2010. kateri avtomatiki, motorji, težave.
večina e ima 5 stopenjsko avtomatiko, a6 imajo 7 ali 8 celo.

V katerem A6 tega letnika si ti videl 8 stopenjski avtomatik?

Še danes ga imajo le v 313 konjskem dizlu in hybridu.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
bero1, tvoj bratranec sploh ne ve kaj vozi
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik softi pravi:
so 7 stopenjski večinoma..mb pa 5 stopenjske večinoma

Različni zadevi. Audi ima multitronic (CVT), Mercedes pa klasiko.

Dotični Audijev je bolj zanesljiv, po mojem mnenju pa se pelje bolje od Mercedesa / BMW s katerikolim avtomatikom tega letnika.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.792
113
za mercedesa bi rekel (pa tudi ostale.) At menjalnik mora bit vzdrževan, torej redno (cca 80kkm) menjava olja itd. Osebno bi se izogibal zračnih blazin, ker če to kaj crkne so samo menjave, popravlja noben. Ena blazina pa stane blizu 1 k€. Ne kupuj lizingov (težko sicer) ampak če se le da, od nekih privat kupcev, verjetno loterija. Vsa ta vozila v rangu 60 do 80k€ z lizingom se dela ko svija z mehom..vem za dve A6ki, kako se je vozlo in delalo z njima. Zahaklat vse luknje, vsak robnik na polno zahkalat, v glavnem. Avti skoz na servisih razjahni do konca. Relativno novi.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.792
113
iz nemčije je seveda izbira večja.. Pri nas je pa tako kot sem napisal.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik bero1 pravi:
En post višje od tvojega ga imaš, pa ti preštej brzine
grin1.gif

Oglas prenese vse. Še danes ne dobiš A5 z osmimi brzinami.

V bistvu ga imaš...
smile-1.gif


Tukaj gre za MTT menjalnik, ki ima v ročnem načinu ali v sport načinu 8 prestav. Zato jih veliko meša z "8gang".

Drugače pa če smo pri A6 3.0 TDI... vzet 3.0 TDI, 6 stopenjski tiptronic in gas. 4x4 je tukaj že serijsko. Če se da obvezno luftfedrung (katerega nimata ne bmw in mb), ki je nastavljiv po višini in trdoti. Motor nima nobenih kritičnih točk, stvar funkcionira. Je pa potrebno vzeti v zakup da to ni polo 1.4 in da tudi servisi niso zastojn.

lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.754
6.745
113
pri taščici
Kako zanesljiv je luftfedrung, ter kakšni stroški te čakajo ob okvari.

saj softi je navajen stroškov. Je bil na renoju nekoč
smile-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kam paše mercedesov airmatic in nivelirung.

a je to dviganje riti, da si poravnan ob teži zadaj, al so to zračne blazine kot airmatic.
v čem je audi luft drugačen od airmatica

kok stane menjava ene blazine.

kaj misliš s servisi 3.0 ni pocen? olje je olje, filter tut ne more bit problem. kaj je z ostalim? redni servis je pač redni, problem so izredni.