a6 vs e klasa letnik 2010, 2011 dizel, karavan

mr_

Guru
20. sep 2007
9.360
2.739
113
Poceni ni, ker je 6 valjnik oz. v6 ce se ne motim. Pol pa je vse x2, recimo turbina in pritekline, veliki servis je drazji. Ce pa se motim, me bodo bolj osvesceni popravili. Osebno pa sem vozil nekaj km z A6 3.0, rocni. Zlo v redu stvar, ne bi pa znal primerjat.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
a gre 6 litrov ali 10 litrov na menjavo ni problem.
če je jermen je jermen in je menjava cca isto.
sveče 4 al 6..

govorim o delu pri popoldancu. uradni je itak tema.

pa v primerjavi so 4 valjniki. v6 je samo zaradi vzdržljivosti, čeprav ne dvomim v r4, če le nimajo serijskih težav. in tega še nisem slišal, imajo ali ne.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik softi pravi:
dejte bmw 2011 pustit..ni opcija. hvala.

Zakaj ne? Če pa ima rdw, pa ful je užitka v vožnji ko lahko driftaš. Ni ravno to najbolj pomembno pri nakupu družinskega karavana?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.754
6.745
113
pri taščici
Itak, driftanje
Samo zanimivo, zvezda ima tudi rwd. Sem mislil da se boji snega kot se ga je z espacom z esp katerga ni mogel izklopit.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Eh servisi na 2.7 ter 3.0 TDI so res poceni... v mojega 2.7 TDI gre 8,2L olja. Za VSE filtre znamke MANN pa dam okoli 100€ s popustom. Velikega servisa ni ker je gnan na verigo. Okoli 150k km pocrkata obe luputi ki vrtinčita nek zrak v motor, menda se da to izklopit in avto sploh ne šteka da tega ni (kako to vpliva na samo delovanje motorja ne vem), prav tako crkne rada glavna loputa. Vse tri lopute je strošek okoli 1000-1200€. S tem da glavna se da dobit mimo servisa original od VDO Siemens, ostali dve nisem zasledil.... drugo pa ni kaj tako kritičnega... turbina kot turbina... z ostalo elektriko tudi do 250.000 ni bilo nobenih težav....
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.754
6.745
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik softi pravi:
od kje ti, da esp nisem mogel izklopiti?
Sem narobe bral/razumel tisto tvoje jambranje čez cestarje in čez težko francosko kravo? Bi moral najti debato.
Varovalka ven zame ni izklop
wink-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
vse filtre imaš v mislih,olje, zrak, kabina pa še kaj?

tele lopute niso glih zanemarljiv strošek.

in kle nekak dobi e klasa prednost..verjetno. ali ne?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ej kako je E klasa glede okvar ne vem, pač povem ti da te lopute v kolikor kupiš avto kjer še niso menjane in če ti crknejo jih enostavno nekak zablindirajo ter ti sprogramirajo računalnik da jih avto "ne potrebuje". Kot sem rekel, kaj to pomeni v praksi za delovanje motorja in podobno pa ne vem. Pride pa menda tak postopek 200€? Ne vem, jaz sem jih menjal vse tri, dobil sem jih nove originalne ultra poceni.... no ultra poceni... tam okoli 500€ vse tri... sicer pa če kupujem avto za 20 jurjev in gledam na jurja stroška ga raje na kupim, pa brez zamere.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
odlično. torej ima eno hibo, stane jurja. a te lopute lahko naredijo večjo škodo na motorju, ali sam sebe uničijo?

to je info, ki sem ga pričakoval.

z ostalim se strinjam. gledat na jurja je neumno, sam pazit, da jih ni 10 je pa dobro.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Hja načeloma nima kaj bit zaradi teh loput, pač rumena lučka gori.... Če pa lahko vtrga to loputo in kam potegne pa ne vem, ne bi rekel.... možno pa je celo da novejši letniki nimajo teh težav s tem in da je to odpravljeno, tudi to je možno!!!!
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik softi pravi:
vse filtre imaš v mislih,olje, zrak, kabina pa še kaj?

tele lopute niso glih zanemarljiv strošek.

in kle nekak dobi e klasa prednost..verjetno. ali ne?


Glede loput sem že pisal po forumu, poišči malo. V bistvu sta dve opciji - menjava sesalnih kolektorjev s krmilnimi loputami (cca 1000 EUR oba) ali pa blindiranje loput in reprogramiranje računalnika motorne elektronike. Sam vedno ponudim stranki izbiro, obe rešitvi delujeta brez problemov, pri čemer je druga seveda več kot polovico cenejša.

Kar se prednosti E klase v tem primeru tiče - je ni, ker ta strošek prineseš "noter" s popravilom elektronike 7G-Tronic menjalnika.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Aja - glede vbrizga - Mercedes je v tem Eju imel kar konkretne probleme z Delphijevim vbrizgom, nato so na vpoklicu menjevali praktično celoten vbrizg - HP črpalko, injektorje, napeljavo in računalnik. Moj inštruktor je bil eden izmed prvih ljudi, ki so ugotovili, da je s celotnim sistemom na E350CDI nekaj hudo narobe, ker se je stvar zelo čudno obnašala po remapu (tuningu).
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lopute imajo verjetno neko funkcijo in nekako se ne morem strinjat, da jih odstraniš iz enačbe. ko jih na x km zamenjaš, a se na cca 2x ponovi, se pravi gre za predvideno menjavo na x km, ali kako je.

7g je zanimiv, ampak 250 je max mašina, raje 220.

sem pa nekaj zasledil o težavah na teh teh ejih in je skoraj boljši nakup 2009 oz model prej.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Funkcijo seveda imajo ... ne bom še enkrat razlagal kakšno, ker sem pred kratkim to razlagal (poišči).


Po mojih izkušnjah kolektorji zdržijo nekaj čez 200.000 km ... če je avto vožen na kratke razdalje seveda manj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.577
10.792
113
sej težava je bila z om651, 250 CDI in ne 350 CDI. ampak to so rešli. Drugače pa poglej na ceste, koliko A6 ta novejših si videl..jaz na prste ene roke. Tema je. Prejšnih 6k pa ko solate. Tako da tukaj zmagat že v štartu E ali BMW (ki jih tokrat spet kot solate.).