a6 vs e klasa letnik 2010, 2011 dizel, karavan

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kje bi dobil informacije o omenjenih avtih?
predvsem kateri motorji, prostornine in konji, kateri menjalniki so spadali zraven, avtomatiki so koliko stopenjski?
kake so bolezni, kaj jim dela težave?
od opreme me zanima kako je z zračnim vzmetenjem, kako je s PDC in vzvratno kamero. imajo, nimajo, so del kakih paketov.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.266
2.380
113
Pomurje
U Presneto že dolgo te nisem bral
smile-1.gif
Pozdravljen nazaj

Vsekakor Mercedes, BMW ali Lexus, vse ostalo so približki.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
U Presneto že dolgo te nisem bral
smile-1.gif
Pozdravljen nazaj

Vsekakor Mercedes, BMW ali Lexus, vse ostalo so približki.

Zakaj bi bil Audi približek? Resnično me zanima.
smile-1.gif
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Bratranc ima E200 dizla l 12`
Pohvalil je 7 st. avt menjalnik in porabo na AC pod 5L/100 pod 140km/h
shocked-1.gif

Imel je eno reklamacijo, zadnja desna blazina mu je spustila (ventil) popravljeno na garancijo... drugače pravi da je avto TOP
zmaga.gif


Tudi nad 100kw ni pojamru... toliko
wink-1.gif
 

bose

Pripravnik
23. sep 2009
292
14
18
daleč,daleč,daleč proč
A6, 3.0TDI quatro, 2012.
Zračno vzmetenje - super, navečjo razliko opaziš, ko se ponovno pelješ z avtom z navadnim vzmetenje. Napake, še ne vem, upam pa, da ne bo večjih.
PDC - si mislil samodejno parkiranje, ali navadne parkirne senzorje? Samodejnega nisem doplačal - so mi tako svetovali prodajalci. Baje ga sam z nekaj izkušnjami spraviš v manjšo luknjo kot pa računalnik.
Vzvratna kamera - super stvar, da vidiš nazaj. Je pa v dežju največkrat tako umazana, da ne vidiš kaj dosti. Rešitev - zanesi se na parkirne senzorje in ogledala, ali pa izstopi in očisti lečo kamere.
Samo parkirni senzorji so serijski, ostalo je na voljo za dolpačilo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.266
2.380
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
U Presneto že dolgo te nisem bral
smile-1.gif
Pozdravljen nazaj

Vsekakor Mercedes, BMW ali Lexus, vse ostalo so približki.

Zakaj bi bil Audi približek? Resnično me zanima.
smile-1.gif

Niso to moje besede, ampak odgovor šefa BMW, na vprašanje kdo so njihovi konkurenti.

Nimam dnarja za tak novi avto, zato si ne belim glave, kateri je boljši. Če pa bi imel denar pa Mercedes 4matic bencinar, samo zato ker Lexus nima karavana ali 5 vratnega vozila v tem segmentu.
tongue-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.301
6.490
113
pri taščici
Kje si pa slišal tega šefa? V kakšnem mediju? Tole pa skoraj ne verjamem da ni več svete trojice (nemške, ne kakšne na gričku).
O avtih pa nekako nimam mnenja, ker nimam denarja za njih. Za letnik 2000/2001 pa tudi sam gledam
wink-1.gif
raje kot pa za 2 leti mlajšim ”cliom”.
 
Nazadnje urejeno:

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.888
101
63
mb+ -20km
@softi, dobrodošel nazaj
cheer.gif


Jaz imam E klaso 2011 220 cdi zdaj približno 15 mesecev, prevozil z njim do zdaj 35000 km brez nobene okvare, razen kamere za ILS luči.
Kamera je lani pozimi crknila, pa so mi jo v garanciji zamenjali. Drugače moj best buy do zdaj in sem zelo zadovoljen z njim.
Kar se tiče porabe, tak kot je en pred mano napisal, do 140 km/h pod 5 litrov na avtocesti z 7G menjalnikom.

Če te še kaj zanima, vprašaj.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
kaj je to kamera za ILS luči?

a je 'dviganje riti' povezano z zračnim vzmetenjem ali ne nujno. MB ima nivelirung, Audi ima luftneki in potem na ekranu nastavljaš trdoto, če razumem pravilno. ali je MB nivelirung tudi nastavljiv po trdoti?

kako je z motoriziranim odpiranjem prtljažnika? a je na tipko, na senzor pod prtljažnikom?

en pravi, da ima a6 30, kaka je poraba, kake so cene vzdrževanja, ploščice, diski itd. pa MB?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.384
2.416
113
Čist na hitro, E klasa v tej generaciji (do 2013) ni ravno v rangu novega A6 ter novega BMW 5. Tudi razne renomirane avto revije so takrat to jasno napisale. Pazi!!! Velik korak pa je E klasa nardila z faceliftom torej od 2013 naprej. Sicer nevem kakšne so spremembe od znotraj (kjer E klasa ni bila v tej generaciji konkurenčna z Audijem in BMWjem v tem rangu, zame osebno je pogreb od znotaj), od zunaj pa je nova E klasa čist druga zadeva in če bi izbiral zunanjost bi resnično dobro razmislil katerega bi vzel..... Prav tako kar se tiče motorjev zmogljivost/poraba mislim da je E klasa daleč zadaj za BMWjem in Audijem... Pa da me ne bo zdaj kdo napadel, to je samo moje mnenje na podlagi opažanja, testov ter podrobnega spremljanja te trojice...
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.384
2.416
113
HM? S katerega planeta si ti? Leta 2011 je bil veni novi A6 prav tako je bil bil 2010 veni že novi BMW 5, novi E pa je bil prvi, že mislim da leta 2009 so bili prvi primerki. Torej še 1x, o čem govoriš?
 
Nazadnje urejeno:

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
o letniku 2010 primarno. 2011 mogoče. bmw 5 ni v igri, se mi ne zdi ista velikost. ne spremljam pa zadev redno in pregled avtoneta da ven prejšnjega a 6 v 2010
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.384
2.416
113
No potem pa je druga stvar če je v igri samo letnik 2010 oz. 2011 E klasa in striktno A6 do 2010. Tukaj pa težko primerjaš staro generacijo šestice in novo E klase.... čeprav E je notri še vedno grd... jaz bi vzel A6!
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.007
1.227
113
42
Meni je BMW najlepši, kako je pa z notranjostjo in uporabnostjo in porabo pa pač nemorm pomagat :D Edin RS6 je kul če bi imel keš :p
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
No potem pa je druga stvar če je v igri samo letnik 2010 oz. 2011 E klasa in striktno A6 do 2010. Tukaj pa težko primerjaš staro generacijo šestice in novo E klase.... čeprav E je notri še vedno grd... jaz bi vzel A6!

primerjava je med e in a6 v letniku 2010. kateri avtomatiki, motorji, težave.
večina e ima 5 stopenjsko avtomatiko, a6 imajo 7 ali 8 celo.
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.888
101
63
mb+ -20km
Citat:
Uporabnik softi pravi:
kaj je to kamera za ILS luči?

a je 'dviganje riti' povezano z zračnim vzmetenjem ali ne nujno. MB ima nivelirung, Audi ima luftneki in potem na ekranu nastavljaš trdoto, če razumem pravilno. ali je MB nivelirung tudi nastavljiv po trdoti?

kako je z motoriziranim odpiranjem prtljažnika? a je na tipko, na senzor pod prtljažnikom?

en pravi, da ima a6 30, kaka je poraba, kake so cene vzdrževanja, ploščice, diski itd. pa MB?

ILS- intelligent light system
Ta kamera je na sprednji šipi in skrbi za pravilno delovanje tako imenovanih pametnih luči.
To pomeni, da avto sam spreminja dolge, kratke, meglenke itd glede na razmere na cesti.
C/P iz mercedesove strani:

Citat:
Inteligentni sistem luči – kot aktivni sestavni del varnostnega koncepta – poskrbi za najboljšo možno vidljivost v vsakem vremenu in različnih prometnih razmerah. Pri slepečih vozilih iz nasprotne smeri, vožnji skozi ovinke, megli ali na prazni cesti se sistem prilagodi situaciji in individualno prilagodi luči.

Luč v temi: pri načinu luči za podeželske ceste se zasenčene luči porazdelijo tako, da je levi rob voznega pasu občutno bolje osvetljen kot z običajnimi žarometi.
Še bolj dinamično: luči za avtocesto se samodejno aktivirajo v dveh stopnjah, in sicer od hitrosti 90 km/h sistem poveča moč dvojnih ksenonskih žarometov, od hitrosti 110 km/h pa se dodatno spremeni nastavitev žarometa na notranji strani voznega pasu, da se enakomerno osvetli celotna širina cestišča vse do razdalje 120 metrov.
Povišana varnost: z razširjenimi meglenkami sistem izboljša vidljivost v megli. Poleg tega se levi dvojni ksenonski žaromet obrne navzven, svetlobni stožec pa se hkrati spusti. Ta funkcija luči se samodejno aktivira, takoj ko se vklopi zadnja meglenka in se vozilo premika z manj kot 70 km/h.
Sledi vsakemu ovinku: luči, ki aktivno sledijo ovinku, sledijo zasukom volana voznika. Podatki senzorjev o kotu zasuka volana, zasuku okoli navpične osi in hitrosti vožnje poskrbijo za to, da se dvojni ksenonski žarometi v nekaj sekundah obrnejo na stran, takoj ko voznik z vozilom zapelje v ovinek. S funkcijo luči za osvetlitev notranje strani ovinka se luči za osvetlitev notranje strani ovinka samodejno vklopijo, ko voznik aktivira smernik ali zasuče volan.
Bolje videni: dnevne luči v tehnologiji LED in novem videzu izboljšajo zaznavnost vozila za druge udeležence v prometu, vgrajena naprava za čiščenje žarometov pa zmanjša umazanost svetlobne naprave. Poleg tega so tudi sprednje pozicijske luči tako kot zadnje luči, smerniki in lučka registrske tablice izvedene v tehnologiji LED.
Dobra vidljivost brez pritiska gumba: s prilagodljivim asistentom za dolge luči je vozniku vedno na voljo optimalna dolžina svetlobnega snopa. Ta omogoča hitrejše zaznavanje pešcev, kolesarjev ali ovir kot pri običajni zasenčeni luči. S kamero so uravnavanje dolžine svetlobnega snopa in dolge luči krmiljene tako, da je cesta, odvisno od vozne situacije in drugih udeležencev v prometu, čim boljše osvetljena. V primeru zaznave vozil, ki vam peljejo nasproti ali vozijo pred vami, sistem konstantno prilagaja dolžino svetlobnega snopa razdalji, tako da žarometi ne oslepijo drugih vozil. Dolga luč se samodejno vklopi, ko sistem ne zazna nobenih drugih udeležencev v prometu. Posebnost: nenadnih menjav svetlobe zaradi mehkih prehodov ni.

@AvtoFun

W212 facelift je odznotraj enak, kot pred faceliftom, razen, da ima v cockpitu analogno uro.