tri mesece? A ti živiš kje drugje kot jaz? (mogoče na kakem krvavcu ali Planiki)
Vsaj jaz in kolegi smo se stalno vozili (osebno tudi v službo) od marca do oktobra._mislim da je več kot tri mesce od marca do oktobra?! V ostalem času pa v primeru lepega vremena.
In tudi število prevoženih km je bilo približno enako kot v avtu!
Edina stvar je ta, da je na število reg. motorjev neprimerno več mrtvih. Ampak saj po eni strani je to logično. Če bi se lahko vozil po cesti s tankom (pa magar isti ljudje kot na motorjih) bi bilo neprimerno manj žrtev - tudi od tistih v avtih.
Na motorju si 60x bolj izpostavjen poškodbam (kot v avtu) ne glede na stil vožnje (lahko po cpp) V tanku si pa njabrž 60x manj kot avtu.(lahko kvečjemu z glavo vžgeš v kak vogal ko bi čez kak avto zapeljal )
Kot so zgoraj pisali: Pravilnik o cestah ? piše da so cestne ograje namenjene preprečevanju hujših poškodb VSEH udeležencev v prometu. Večina SLO cestnih ograj še vedno tega določila v pravilniku ne zadovoljuje, saj je je OČITNO da so stebrički ograj rezila za drsečega motorista.
Obstajajo tri reštive:
1. Narediti ograjo primerno tudi za motoriste (nekje je kolegom to že uspelo)
2. Prepovedati vožnjo motoristom kjer so neprimerne cestne ograje
3. Odstraniti cestne ograje
Pa ne mi spet "utrujat" z neprimerno hitrostjo. Se je znanec (auslender) v "peščenem" ovinku zložil pri hitrosti pod omejitvijo - (je bilo dokazano s sledovi drsenja dani bilo velike hitrosti). Ker je vedel da se SLO policaji obnašajo drugače kot AUT je vse skupaj poslikal z mobitelom za vsak primer. Čez nekaj časa dobi kazen za povzorčitev prometne nesreče z lažjimi poškodbami (pesek pod kožo v podlaktnici, ker mu je rokav od COrdure dvigilo) zaradi neprilagojene. Mu "poči" film, najame pri nas odvetnika in toži upravljalca ceste. Ne boš verjel, brez večjega pregovarjanja se je stvar obrnila v njegovo korist. Tako bi morali narediti vsi motoristi ki so zdravje oz. življenje pustili v cestni ograji pa bi hitro bile ustrezne tudi za motoriste. (pa ne rečem, predvidevam da se jih je večina znašla pod ograjami zaradi prevelike hitrosti, ampak to še ne pomeni da jih ograja ubije- ker ograje so namenjene varovanju ne pa ubijanju)
Vsaj jaz in kolegi smo se stalno vozili (osebno tudi v službo) od marca do oktobra._mislim da je več kot tri mesce od marca do oktobra?! V ostalem času pa v primeru lepega vremena.
In tudi število prevoženih km je bilo približno enako kot v avtu!
Edina stvar je ta, da je na število reg. motorjev neprimerno več mrtvih. Ampak saj po eni strani je to logično. Če bi se lahko vozil po cesti s tankom (pa magar isti ljudje kot na motorjih) bi bilo neprimerno manj žrtev - tudi od tistih v avtih.
Na motorju si 60x bolj izpostavjen poškodbam (kot v avtu) ne glede na stil vožnje (lahko po cpp) V tanku si pa njabrž 60x manj kot avtu.(lahko kvečjemu z glavo vžgeš v kak vogal ko bi čez kak avto zapeljal )
Kot so zgoraj pisali: Pravilnik o cestah ? piše da so cestne ograje namenjene preprečevanju hujših poškodb VSEH udeležencev v prometu. Večina SLO cestnih ograj še vedno tega določila v pravilniku ne zadovoljuje, saj je je OČITNO da so stebrički ograj rezila za drsečega motorista.
Obstajajo tri reštive:
1. Narediti ograjo primerno tudi za motoriste (nekje je kolegom to že uspelo)
2. Prepovedati vožnjo motoristom kjer so neprimerne cestne ograje
3. Odstraniti cestne ograje
Pa ne mi spet "utrujat" z neprimerno hitrostjo. Se je znanec (auslender) v "peščenem" ovinku zložil pri hitrosti pod omejitvijo - (je bilo dokazano s sledovi drsenja dani bilo velike hitrosti). Ker je vedel da se SLO policaji obnašajo drugače kot AUT je vse skupaj poslikal z mobitelom za vsak primer. Čez nekaj časa dobi kazen za povzorčitev prometne nesreče z lažjimi poškodbami (pesek pod kožo v podlaktnici, ker mu je rokav od COrdure dvigilo) zaradi neprilagojene. Mu "poči" film, najame pri nas odvetnika in toži upravljalca ceste. Ne boš verjel, brez večjega pregovarjanja se je stvar obrnila v njegovo korist. Tako bi morali narediti vsi motoristi ki so zdravje oz. življenje pustili v cestni ograji pa bi hitro bile ustrezne tudi za motoriste. (pa ne rečem, predvidevam da se jih je večina znašla pod ograjami zaradi prevelike hitrosti, ampak to še ne pomeni da jih ograja ubije- ker ograje so namenjene varovanju ne pa ubijanju)
Nazadnje urejeno: