A je to to?

trancek007

Pripravnik
26. sep 2007
51
0
6
Za Peugeote pravijo, da imajo slabo sklopko. Pri mojem avtu sem namreč opazil da ko je avto hladen in pritisnem na plin pri speljevanju, avto nenormalno pridobi na obratih potem ga pa kar zmanjka, nekaj ga zaduši, obrati padejo in včasih avto kar na lepem ugasne. Sicer je vedno lahko problem tudi v vozniku, vendar se mi to vedno ne dogaja
evil.gif
. Ali je to to, ko pravijo da imajo Peugeot-i slabe teæave s sklopkami?
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Majo čist vredu sklopke. Bolj je vprašanje šoferja in kaj počenja z njo.
 

tommas

Pripravnik
11. avg 2007
242
0
16
razviti zahod
Citat:
Uporabnik trancek007 pravi:

včasih avto kar na lepem ugasne.




to se tudi meni včasih naredi, mislim pa da ni to veze s sklopko, pomoje je problem v bencinu kadar na omv ne tankam super 100 pri štantgasu kar nihajo obrati včasih kar crkne
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Z motorčkom za prosti tek pa sigurno nima veze. Če imaš obratomer, lahko hitro vidiš - ko zahodiš gas in obrati narastejo, ali naraste tudi hitrost na števcu. Če ja, ti avto koplje
smile-1.gif
, če pa ne, pa res drsi sklopka.
 

ivi

Pripravnik
19. avg 2007
466
17
18
Za to je definitivno kriv motorček prostega teka in ne sklopka kot misliš, drugače pa ta problem nimajo samo Peugeoti ampak tudi ostali.
 

trancek007

Pripravnik
26. sep 2007
51
0
6
No ja, sej se človek kar navadi. Zjutraj je treba malo bolj na gas stopit, da se sosedje zbudijo. In šele takrat ko se zbudijo, veš da si avto dobro ogrel in da ti ne bo crknu:)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ne buč prodajat. Jaz bi pričakoval, da če pohodiš plin, avto pridobi na obratih, a ne. In tukaj nima motorček prostega teka (ki pri tem avtu sploh ni motorček, ampak ventil) popolnoma nobene veze.
Sicer šele sedaj verjetno prav zastopim vprašanje - problem je samo v tem, da motor za kakšno sekundo zgubi moč - cukne.
Se dogaja večini, razen tistim, ki imajo prekomerno porabo in pa starejšim motorjem.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Avta ne poznam dobro, a se na tastovem polotu isto dogaja, na mojem scenicu pa tudi. Tudi kolega z enim peugeojem ima podobne pripombe. Najslabše je v teh prehodnih dnevih. Če je -10, običajno ni težav. Menim, da je vzrok v finih nastavitvah, po domače da avto čim manj pokuri, je "zaug", če se izrazim v žargonu vplinjačev, samo toliko kot je nujno potreben, da dela avto. Povrh vsega so še obrati skoraj normalni. 19-ka mi recimo dela ko je hladna na 1500 obratih, cenic pa par sekund po vžigu pade na 900. In scenic cukne ob speljevanju, 19-ka ne. Mogoče bi lahko na servisu kaj naredili, a menim da je brez veze. To se verjetno ne zgodi, če res počasi dodajaš gas. Zna biti edino nerodno v kakem križišču.
 
Nazadnje urejeno:

trancek007

Pripravnik
26. sep 2007
51
0
6
Hvala, mislim da so podobni problemi ja. Zadeva sploh ni kritična, težava je le takrat ko je avto mrzel. Če počasi dodajam gas, potem nažigam mašino do neslutenih obratov, potem kr naenkrat potegne, avto skoči, že naslednji trenutek pa obrati padejo pod 100x. Potem se zadeva normalizira. Preživel bomo
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Mogoče bi preveril stanje lopute - tam je med drugim senzor pozicije in pri nekaterih avtih tudi senzor temperature vstopnega zraka. Se je že dogajalo, da je sajasta in zapacana loputa povzročala takšne probleme. Čiščenje pa tudi nebi smelo predstavljat težav.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
ksz
tudi na xsari 00 se to dogaja ampak to jezato ker ima PSA grupa od 00 naprej elektronsko luputo plina ki je kar malo živčna, če jo samo malenkost pipneš obrati tako poskočijo potem pa spustiš in takoj ne padejo, tako je full glupo speljevat z takim avtom.