Sam delam okrog 2k km na mesec (raje več kot manj) vendar močno dvomim, da bom po drugem dizlu tudi ostal na dizlih, tudi če je bencin dražji in poraba večja.
Pri 2.4 jtd-ju sem imel težave s pregrevanjem (verjetno je bil kriv hladilnik), proti koncu - tudi razlog za prodajo - ga je sral en injektor.
Pri 2.0 dti-ju je točno po enem mesecu od nakupa crknila bosch pumpa - k sreči je prodajalec dal garancijo in kril strošek pumpe, jaz pa sem plačal delo, sicer bi bil ob slaba 2,5 k€. Nekaj tednov nazaj sem menjal še egr ventil (na uradnem servisu bi me oskubili 700 € + delo, dobil sem ga iz anglije za 270 € s poštnino, nekaj drobiža sem dal še za delo). Aja, pozimi je bila menjana baterija, noter je bila še originalna (avto je letnik 2003).
Vse kaže, da bo naslednji nakup bencinski suv, glede na to da zima v naših krajih zadnja leta spet kaže zobe.
Zaradi tedenskega obiska tašče in dveh dopustov letno se ti po moje ne splača dizla vzet.