5.000 km na leto

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
zmaga.gif
 

noker

Pacijent leta 2016
19. sep 2007
4.499
0
36
Glej, temu pa ne morem oporekat. V večini primerov je verjetno res tako kot pišeš.
Da pa drži oboje, da se kupci odločamo različno, pa kaže trg. Nekomu je pač pomembno, da ima avto čim manj kilometrov in s tem predvideva, da je bolje ohranjen, kot tisti, ki jih ima več, spet drugemu, da ima več kilometrov, ampak ceno temu primerno.

Edini kilometri, katerim verjamem, so (ne)prevoženi kilometri pri novem vozilu...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Glede na to, da sem videl že kar precej Volvov, ki so se prodajali v Sloveniji, ti lahko svetujem le tole: vzemi tistega, ki je nekaramboliran/nebarvan (kar bo skoraj nemogoče) in ki ima preverjeno servisno zgodovino (žal tudi skoraj nemogoče).
Trg Volvov v Sloveniji je pač takšen, da slovenskih skoraj ni, iz uvoza je pa skoraj vse iz Italije, ker so tam najcenejši. Kako pa Italijani v povprečju pazijo na avtomobile in jih vzdržujejo, se pa ve. In še ena težava pri karamboliranih/barvanih: po mojih izkušnjah so zadeve popravljene zanič, kar v Italiji ni težava, saj tam ne solijo cest. Sploh na jugu takšen avto zdrži brez nekih težav. Ko pa pride v Slovenijo in občuti pozimi vso moč soli, pa spomladi ponavadi vrže celo rjo ven na delih, kjer je bil ''šlampasto'' popravljen.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Italjani na severu kar pazijo na avtomobile, ceste imajo pa tudi precej boljše kot so pri nas. Dol na jugu pa je druga zgodba.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Avtorju teme: za 5k na letno bo rabljen dizel z veliko verjetnostjo imel veliko izrednih stroškov. Bolj bi mu koristilo, da bi se uporabljal za to, za kar je narejen (relacijska vožnja). 5 tankov na leto...verjetno postana nafta (tankanje na 2 meseca) ni najboljša za sodobne dizle. Ampak denar je tvoj...
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Eni se pa tako obnašate, kot da model vaš denar daje za avto...in potem mu predlagate taxi, kio, kopalnico. Si lahko človek za svoj denar kupi tisto, kar mu je všeč?
Tudi moja je dobila x3, pa ne dela več kot 7000 na leto, in mi na kraj pameti ne pride da ji kupim kio.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Saj prav, saj ga bo ona vozila.
Razen če tudi njemu žena izbira barvo gat in katero vrsto piva naj pije.
 

Reaper85

Pripravnik
7. nov 2014
237
0
16
Citat:
Uporabnik Bastard pravi:
Za 5k letno kliči taxi bo ceneje
Tole stran se spomnim, da sem že obiskal, ker nisi prvi s tako trditvijo.
http://www.taxi-laguna.com/cenik

Tudi sam res nujno rabim avto za samo 5k km, naredim jih pa tam do 7k.
In po tem ceniku pride:
štartnina: 0,93€ x 22 dni na mesec x 11 mesecev (1 mesec imam dopusta) = 225€
kilometri: 0,89€ x 22 km na dan x 22 dni na mesec x 11 mesecev = 4.738€
Skupaj torej okoli 5.000€. S tem da nisem upošteval, da je ta taxi v LJ, v mojem kraju ne verjamem da je kateri, je pa 48km in 46€ da pride sploh do mojega doma. Pa še čakalnih ur bi se tudi nabralo, ker nimam ravno fiksnega delovnika.

Avtobus je pa 2x 2,3€ na dan x 22 dni na mesec x 11 mesecev = 1.100€
Minusi:
1. Zjutraj je praktično samo eden, ob 6:00, če ga zamudiš, si najebal; sploh sam sem vse prej kot točen človek, tako da bi moral budilko nastavit tako, da bi lahko šel proti postaji že ob 5:30.
2. Popoldne bi bilo tudi smotano ga čakat vsak dan, je pa tudi ob 15:00, na katerega bi sam hodil, zadnji v dnevu, tako da spet raje it ven ob 14:40 kot 14:50.
3. Sedežev ima 50, gor največ 2 potnika, prostora za noge pa še za 5-letnega otroka komaj, v kontra smer je bolj udoben, v smer šihta so pa že 10 let majhni busi.
4. Večina avtobusev pri nas je dotrajanih, vzmetenje povsem zanič, tako da je vožnja LJ-Kranj in za Naklem zelo utrujajoča, tako da če že kdaj res moram z javnim prevozom, npr. v LJ, je moja prva izbira vlak.
5. V celi firmi od 400 ljudi imajo vsi avto, niti enega ni ob 14:00 na avtobusni, tudi tisti, ki imajo samo 500€ plače, se pravi pol manj kot sam. Edino vmesno obdobje z avtobusnimi kartami smo imeli (mišljeno tako, da nimaš druge izbire), ampak so potem ukinili, ker so se preveč pritoževali.
Dobro, da sem sam bolj fine sorte, zastopim, ampak da je ljudem z minimalno plačo pod častjo hodit na bus, pa ne zastopim.

Bi pa, če bi znal potrpet 8 let, zdaj imel na TRR 25k€. Sem pa sedaj povsem na nuli, zadnje dni sem zmetal preostali denar za servise na avtu.
Tudi če bi to vedel 8 let nazaj, verjetno ne bi hodil na bus, ampak bi si raje kupoval bolj socialne avte.

Najcenejši avto me je pa prišel 250€ na mesec oz. 3.000€ na leto, v to je všteto vse, tudi bencin.

Drugače če hočeš najceneje prit skozi na kratke razdalje, mislim da ne moreš falit z atmosferskim bencinarjem s čim manjšo prostornino s čim manjšo dimenzijo platišč, za 1.000-5.000€. Mogoče tudi nov avto za 10k€, pa da ga res iztrošiš do konca. Vsekakor je pa največji riziko 5-8 let star avto za 8-10k€.
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.672
6.710
113
pri taščici
Vcasih so rekli: kdor ne reskira, ne profitira.

O cim manjsem avtu s cimamnjsimi platisci bi se dalo razpravljati. Tudi z vidika morebitne nesrece.

A tole si prebral na ceniku lagune?
Citat:
Nazaj vas peljemo brezplačno.

Verjemi da bi bila cena za redno voznjo v službo drugacna od tiste na ceniku. Kar dokazuje tudi zgornji citat.

In ja avtobuwni prevozi so problem in so v neki zacarani spirali kjer gre samo na slabse. Sploh ce prevoznik ne prisluhne potrebam (vecine) uporabnikov in se drzi nekega desetletja starega voznega reda.
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik zino pravi:
Eni se pa tako obnašate, kot da model vaš denar daje za avto...in potem mu predlagate taxi, kio, kopalnico. Si lahko človek za svoj denar kupi tisto, kar mu je všeč?
Tudi moja je dobila x3, pa ne dela več kot 7000 na leto, in mi na kraj pameti ne pride da ji kupim kio.

Ce je pa zgleda hec vse skupaj, glede na to, da omenja neko racionalnost?
grin1.gif
Neracionalno je vrzt 15k za avto, ki bo stal vecino casa.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Neracionalno je relativen pojem. Seveda je neracionalno za povprečnega slovenca. Za nekoga, ki ma pa nekaj jurjev plače, je pa tak znesek popolnoma sprejemljiv.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik North pravi:
Kupuje se avto star 3 leta.

Imam opcijo izbrati med dvema skoraj identičnima (enak model z le majhno razliko v opremi in ohranjenosti) s tem, da ima en prevoženih 125.000 km in stane 14.000 evrov, drug pa ima prevoženih 40.000 km in stane 16.000 evrov.

Kaj bi izbrali vi? Ali se splača doplačati 2.000 evrov za tistega z manj kilometri, ali pa naj ta znesek raje obdržim za kaj drugega? Gre za drugi avto pri hiši, tako da se bo z njim delalo 5.000km na leto, kar pomeni 25.000 v naslednjih 5 letih.

Lp

Če odgovorim na zastavljeno vprašanje
grin1.gif


Osebno bi definitivno dal 2 jurja zraven! Tudi če bi delal lurja kilometrov letno. Pri 40 jurjih je avto komaj dobro uvožen in ga 5 let niti pogledat ne rabiš ( če izvzamemo redne servise).
Pri 125 jurjih prevoženih si že tam tam da je dobro narediti velliki servis, zavore bojo za menjat, tudi na motorju lahko e gre kaj v franže...hitro presežeš dva jurja, predvsem pa imaš zafrkancijo z njim česar se vsi otepamo.

Glede kilometrine in dizla...pravi ku.rc je kolk jih delaš sej ne ve a je dizel al bencinar al samo šalca od kofeta. Narrjen je bil da te pelje oz točke a v točko b...in to tud dela.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Ni pravi k... koliko in kaksne kilometre delas. Dopovej to DPF filtrom. Avto ze dolgo ni vec black box za povprecnega uporabnika, pac pa smo postali beta testerji. Hoces, noces.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Citat:
Uporabnik map pravi:
Neracionalno je relativen pojem. Seveda je neracionalno za povprečnega slovenca. Za nekoga, ki ma pa nekaj jurjev plače, je pa tak znesek popolnoma sprejemljiv.

Z nekej jurji place se prav sprasujes take bedarije ja....
grin1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Načeloma imamo problem z DPF slovenčki, ki smo pametni k sto hudičev, hkrati pa še nezmožni kvalitetno vzdrževati skupek moderne tehnike, imenovan avto. Časi atmosferskih dizlov in bencinarjev, katere si popravil s ključem 13 so definitivno minili.
In potem je škoda denarja Ž(ali pa ga ni) za kvalitetno vzdrževanje voza in se išče neke čipšit poceni varijante.
Vsa čast izjemam.
DPF ima nek smisel v avtu,ni zato tam ker se je proizvajalcu zaluštal. Še VAG ga je vgrajeval, verjetno pa zaradi goljufive programske opreme tu DPF ni problem, saj ni obremenjen...
evil.gif
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Kaj pri hudiču ima pa DPF veze z NOx i?

Al je bil to samo poskus šale?