Not that shit again. Kdo bi to šel delat pri novem avtu?
Nobeden, ker po 6/2020 ne gre. Še. (BMW)
Not that shit again. Kdo bi to šel delat pri novem avtu?
Ti bo torej rad nekaj z navorom in ja, turbač je potem pravi odgovor. Ali pa kakšna V8 zadeva
Čaki čaki, na oldtimerja pašejo (original) oldtimer platišča. Ne zdaj starodobnikov in njihove opreme primerjat z novodobniki oz. povsem novimi vozili.
Eto samo zate slovenska klobasa z gtranslatete klobase z umlauti ne bo nihče bral...
Poraba ni pomembna, avtor teksta je BMWPoraba 3,9 ne drži, zveni kot da je avtor teksta VW.
seveda ni blo razlike, če butt dyno deluje sam ob prirastku navora, ki ga pa pri tuningu atmosferca neboš najdu.to so bolj papirnati konji
sem mel priliko ene dva kroga peljat mazdo, shekano na 175 iz G120... pa nisem opazil čist nobene razlike
potem so mi razložili, da zadeva začne žvižgat nad 4000 obratov...
ok, samo tm tud navadna mazda čist lepo žvižga, nimam nobenih pripomb
jest bi kakšnega dodatnega oslička rabil ko pospešujem v 6 iz 60 km/h ne pa pri 90 v drugi
Zaklenjen ECU?Nobeden, ker po 6/2020 ne gre. Še. (BMW)