How To Kill EMobility - Battery BmsGate | PDF | Electric Vehicle | Vehicle Technology
Reverse engineering of real life example how to kill emobility with programmed failures.
www.scribd.com
Pa ne samo to. Samo obračunska moč za en ubogi Ionity z 2 priključkoma (2x350 kW) je dva jurja pa pol na mesec (cca 3,5 € na kW moči), pa je vseeno, a se ju ponuca enkrat z max močjo ali 100x. Tudi s 50 c na kWh marže (kar je recimo 65 c na kW cena polnjenja) rabiš 5000 kWh polnjenj na mesec (ali 100 polnjenj po 50 kWh ali 3 take na dan, da pokriješ samo to. Kje je še priključna moč ob postavitvi, pa postaja, pa zemeljska dela, pa ... In to se mora amortizirat v recimo 8 letih.Polnilnico za 100 jurjev € moraš nekako poplačat noben jih ne bo zastonj gradil. In z 9 centi na kWh kot jih imaš doma se ti e ne splača postavljat.
Mudi, hitro, daleč (500+km) ?Ionity je itak samo za tiste ki
a. jim je vseeno koliko stane samo da je hitro ker imajo preveč denarja
b. se ti res nekam mudi ali daleč potuješ pa nimaš časa čakat
za vse ostalo je domači štekar.
Če pričakuješ/zahtevaš profit od štarta, potem pač se ne splača gradit Ionity polnilnic. Pameten vlagatelj si bo pripravil ustrezno strategijo in ta običajno vključuje tudi nekaj let izgube. Je pa recimo matematika enostavna: visoka cena, manj prihodkov, višja izguba. Si bodo že sami izračunali kaj se izplača.Pa ne samo to. Samo obračunska moč za en ubogi Ionity z 2 priključkoma (2x350 kW) je dva jurja pa pol na mesec (cca 3,5 € na kW moči), pa je vseeno, a se ju ponuca enkrat z max močjo ali 100x. Tudi s 50 c na kWh marže (kar je recimo 65 c na kW cena polnjenja) rabiš 5000 kWh polnjenj na mesec (ali 100 polnjenj po 50 kWh ali 3 take na dan, da pokriješ samo to. Kje je še priključna moč ob postavitvi, pa postaja, pa zemeljska dela, pa ... In to se mora amortizirat v recimo 8 letih.
Za primerjavo: na Ionityju sem v pol leta ponucal 100 kWh ...
Pa ne samo to. Samo obračunska moč za en ubogi Ionity z 2 priključkoma (2x350 kW) je dva jurja pa pol na mesec (cca 3,5 € na kW moči), pa je vseeno, a se ju ponuca enkrat z max močjo ali 100x. Tudi s 50 c na kWh marže (kar je recimo 65 c na kW cena polnjenja) rabiš 5000 kWh polnjenj na mesec (ali 100 polnjenj po 50 kWh ali 3 take na dan, da pokriješ samo to. Kje je še priključna moč ob postavitvi, pa postaja, pa zemeljska dela, pa ... In to se mora amortizirat v recimo 8 letih.
Za primerjavo: na Ionityju sem v pol leta ponucal 100 kWh ...
Pa ne samo to. Samo obračunska moč za en ubogi Ionity z 2 priključkoma (2x350 kW) je dva jurja pa pol na mesec (cca 3,5 € na kW moči), pa je vseeno, a se ju ponuca enkrat z max močjo ali 100x. Tudi s 50 c na kWh marže (kar je recimo 65 c na kW cena polnjenja) rabiš 5000 kWh polnjenj na mesec (ali 100 polnjenj po 50 kWh ali 3 take na dan, da pokriješ samo to. Kje je še priključna moč ob postavitvi, pa postaja, pa zemeljska dela, pa ... In to se mora amortizirat v recimo 8 letih.
Za primerjavo: na Ionityju sem v pol leta ponucal 100 kWh ...
Če pričakuješ/zahtevaš profit od štarta, potem pač se ne splača gradit Ionity polnilnic. Pameten vlagatelj si bo pripravil ustrezno strategijo in ta običajno vključuje tudi nekaj let izgube. Je pa recimo matematika enostavna: visoka cena, manj prihodkov, višja izguba. Si bodo že sami izračunali kaj se izplača.
A so kakšne podpore ali pa denar iz neba (recimo “kazenski” zaradi dieselgatea) pri gradnji teh polnilnic? Da pogledamo celotno sliko.
To ne drži. Prispevki se plačujejo na tok priključka in ne na moč.
In še vedno se lahko odloči za priklop na visokonapetostno omrežje, npr. na 21 kV in tako zniža tokove za cca 60 krat ter dramatično tudi prispevke za priključek. Cel kup velikih odjemalcev se odloča za to, nekateri celo financirajo svoj kilometer daljnovoda za to.
Standarden Ionity ima pa 4 priključke moči do 350 kW. Vsak ima v tandemu dva 400 V enosmerna polnilca do 175 kW.
Ionity Ilirska Bistrica je zvezan na 21 kV s svojim trafotom. Moč je pa 1000 kVA.
Saj je 30 centov na kW, vsaj pri meni. We Charge kartica in gas. In ne, v tujini ni malo polnjenj. In ni pajčevine.Problem Ionitya je, da ima tako navite cene, da to deluje odbijajoče na elektrifikacijo voznega parka in na uporabo njihove infrastrukture. Še tisti, ki EVje imajo, se ga sedaj izogibajo v velikem loku, če le je možno.
Glavni strošek trenutno je pa itak fiksni, torej je preboj že cena nad variabilnimi stroški elektrike, to je pa pod 10 centov na kWh za tako velikega odjemalca, ki zna tradat štrom.
Skratka, če bi prodajali po 35 centov na kWh, bi celo folk polnil v večjem obsegu in bi pokrili vse variabilne stroške in imeli za kritje fiksnih. Pri dovolj velikem obsegu polnjenja, pa celo profit.
Tako kot je sedaj, pa pajki predejo mreže čez ročke Ionityev. Ni ne kokošk, ne jajca.