Ni tako črno no...vem, kakšni šalabajzerji so američani sploh pa angleži, ki recimo kak plin vgrajujejo bolj bosansko kot bosanci.
Impreze v angliji so tudi zanimive, vendar je tudi veliko konkretnih predelav, ki zdržijo 50kkm ob razumem lastniku, Veyroni pa teh kilometrov ne bodo nikoli vidli.
Glede teh GTjev pa ni tako kritično, bi rekel kar podobno, če bi primerjal stroške so pa še vedno zastonj napram Veyronu, čeprav delaš generalko na 5kkm. In mene kot petrolhead-a bi veliko bolj zanimale predelave raznih takih "mrcin" kot nakup enega Veyrona, tudi, če bi prišel z Veyronom ceneje skozi.
Pri Veyronu je tudi veliko napihovanja, podobno kot youtube racing pri američanih. Marketing dela "čudeže".
Zdajle se mi še ne da browsat, mogoče pozneje enega prvih na turbo predelanih Ford GTjev. Bil je rdeč, lastnik pa čisti speedfreak, večina avta niti dobilo ni, ko ga je on na silo dal pretelat na 800 in potem 1200 konju, če se prav spomnem. Point tega GTja je, da je tip nabijal kilometre in z njim draggal vsak dan, saj je blo že videotov na youtube-u za par ur.
Sicer pa ta GT nima "samo" Veyron hitrost in konjev. Če ribne z 2000KM, mogoče pri 1000 zelo dolgo ne.