1700+ HP Ford GT

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Ni point v ceni, niti ne gre za komercialno predelavo, point je samo v tem da so hitrej od veyrona.
tongue-1.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Saj majstrom ni problem navit zadeve na 2000 KM, ampak tak avto ni narejen za voznjo na mejii koncne hitrosti in v tem je Veryon v svoji ligi. Veyrona so razvijali 10 let , preden so ga predstavili, tudi sedaj se neprestano dograjuje.
Vem da so imeli velike tezave z mazanjem lezajev pri visokih hitrostih in so dolgo tuhtali kaj storiti, da ne omenjam posebnih pnevmatik, ki jih je Michelin posebej za Veyrona razvil in so edine pnevmatike za vsakdanjo rabo, ki se jih lato vozi nad 400km/h itd...,
Veyron je ubermobil

Dvomim da je v tem Fordu GT vse to preracunano in upostevano.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Je kje napisana cena predelave?

Preveč.

Raje megasquirt pa eno gt35, tako bi šlo pri nas glede finančnih zadev.
evil.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Heh....meni so pa tole veliko bolj zanimivi "dosežki" in če bi imel keš, še vedno ne bi kupil Veyrona pa tudi če mi ga gratis z diamantki obložijo.

Pišeš, kot da se Veyroni redno vozijo okol 400+
grin1.gif


Ti američani pa ni važno, kolk jih ne prebavljate, predelajo te big bore kripe zlahka na 1000KM+ in se tudi vozijo! Če pa gre kaj narobe je pa tudi pri Gallardu/Ford GT/ Corvette... veliko lažje/ceneje/hitreje kaj popravit oz. sploh met 1000KM v štartu.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
smile-1.gif


Vbistvu nekateri sploh nimajo izbire, ko kupijo superšportnik, da ga nebi predelali. hehe To je zdaj popularno in včasih nujno zaradi frendov in njihovih mrcin.

Temu se pomojem že kolca, da bi mel nekaj hitrejšega
evil.gif
Sicer to ni primer predelave, ampak zaradi tega se večinoma odločijo navržt dodatnih 100-200k eur (malo ugibam) za predelavo.

 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Mislim da Veyron pri polni brzini zdrži 12 minut, potem mu zmanjka goriva ampak ni probelm, ker so gume itak samo za 8 mnut. Ampak se lahko vsaj parkrat pelješ, za tega forda niso povedali če greš lako več kot 3x zapored toliko, brez generalne ki vključuje menjavo vsega razen bloka. Sej vem da ima tudi veyron brutalne servisne intervale ampak vseeno, tole primerjat je kot da bi primerjal M3 s caterhamom in hvalil caterhama kako ima boljše pospeške in lego.

Ni vse tok rožnato s temi američani. Vsaj iz področja tunanja imprez ti lahko povem vsaj dvoje:
1. avte napilo, dajo meritve na youtube, forume ipd, potem se pa z njimi vozijo lepo po omejitvah ali pa jih celo detunajo. Zraven se čudijo nemcem kako lahko kar 250 vozijo po AC in če to avto dejansko zdrži?
2. Imajo 600 whp imprezo, povabijo japončke, jih pustijo na testno vožnjo in potem japončki pohvalijo avto da gre SKORAJ tako kot njihova 400 konjska.

Če bi vidu kakšne macgyver style rešitve so to po večini nebi bil preveč navdušen.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Citat:
Če bi vidu kakšne macgyver style rešitve so to po večini nebi bil preveč navdušen.

Z leti je vedno majn tega.Folku ni vseeno, če mu predelava uniči caa 150-500k eur vredn avto pa potem še malo na svojo varnost misli
grin1.gif
...


Pa ma corveta padalo zadaj.
aplauz.gif
Pa pri 150+ miljah na uro, še kr kuri gume pri pospeševanju na betonskih ploščah. Insane

To so znane firme, ki predelujejo in ti , ki uploadajo na youtube sigurno ne dajo predelat avta pri enmu amaterju.
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
3
38
Citat:
Uporabnik irCAR81 pravi:
Citat:
Uporabnik rawr pravi:
To je zdaj popularno in včasih nujno zaradi frendov in njihovih mrcin.
Predvsem zarad frendov to rabiš, ja.

To je Amerika, lifestyle in če ma frend 1000hp v nulo predelano supro, valda se boš ti ob nakupu gtr še pri tunerju oglaso.
wink-1.gif
 

irCAR81

Majstr
19. mar 2008
1.736
109
63
Ja to je Amerika, kjer nardijo tak filmčk kt si ga dal v prejšnjem postu, potem se pa s 1700 konjskim avtom do naslednje generalke peljejo 55 mph po AC. Če bi tole srečalo nemški autobahn bi šlo v maloro prvi dan.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ni tako črno no...vem, kakšni šalabajzerji so američani sploh pa angleži, ki recimo kak plin vgrajujejo bolj bosansko kot bosanci.
stupid-1.gif

Impreze v angliji so tudi zanimive, vendar je tudi veliko konkretnih predelav, ki zdržijo 50kkm ob razumem lastniku, Veyroni pa teh kilometrov ne bodo nikoli vidli.

Glede teh GTjev pa ni tako kritično, bi rekel kar podobno, če bi primerjal stroške so pa še vedno zastonj napram Veyronu, čeprav delaš generalko na 5kkm. In mene kot petrolhead-a bi veliko bolj zanimale predelave raznih takih "mrcin" kot nakup enega Veyrona, tudi, če bi prišel z Veyronom ceneje skozi.

Pri Veyronu je tudi veliko napihovanja, podobno kot youtube racing pri američanih. Marketing dela "čudeže".

Zdajle se mi še ne da browsat, mogoče pozneje enega prvih na turbo predelanih Ford GTjev. Bil je rdeč, lastnik pa čisti speedfreak, večina avta niti dobilo ni, ko ga je on na silo dal pretelat na 800 in potem 1200 konju, če se prav spomnem. Point tega GTja je, da je tip nabijal kilometre in z njim draggal vsak dan, saj je blo že videotov na youtube-u za par ur.

Sicer pa ta GT nima "samo" Veyron hitrost in konjev. Če ribne z 2000KM, mogoče pri 1000 zelo dolgo ne.
rolleyes-1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Saj majstrom ni problem navit zadeve na 2000 KM, ampak tak avto ni narejen za voznjo na mejii koncne hitrosti in v tem je Veryon v svoji ligi. Veyrona so razvijali 10 let , preden so ga predstavili, tudi sedaj se neprestano dograjuje.
Vem da so imeli velike tezave z mazanjem lezajev pri visokih hitrostih in so dolgo tuhtali kaj storiti, da ne omenjam posebnih pnevmatik, ki jih je Michelin posebej za Veyrona razvil in so edine pnevmatike za vsakdanjo rabo, ki se jih lato vozi nad 400km/h itd...,
Veyron je ubermobil

Dvomim da je v tem Fordu GT vse to preracunano in upostevano.

podpis
zmaga.gif

veyron nima konkurence in je še dolgo nebo imel, če sploh kdaj!
cheer.gif
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Malecky... ce bi USA tuner nabavil Veyrona, bi ga v svoji baraki navil na 4000 konjev.... (ampak ga ne bo ker je vlozek prevelik in ni trzno zanimiv model, ker je nabavna cena za garaznega tunerja samomor) tu je razlika do ostalih "gajb" ki jim je meja 1700KM.

Ampak to nima smisla, kar ti zelimo nekateri povedati. Pri Bugsttiju dobis support (inzinirja, ki prileti z avionm naredit servis na dom) in garancijo, pri. 1700 GT se pa lahko samo na mehko userjes, ko gre kaj v 3pm. Gre pa hitro.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja nikoli ne bomo vedeli kako hitro gre...sploh pri 1000KM in ne pri 1700 kot ta primerek, saj tudi 480km/h je krepko več kot Veyron. Sem malo googlal za kakšen podatek o zanesljivosti teh turbo strojev pa nisem nič našel. Pri Gallardotih grejo original sklopke že pri 600KM na švoh turbincah.

Pa tudi cena enega takega USA motorja je verjetno enaka ceni obisku bugs mehankarja.
tongue-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Še vedno nisem zasledil, če si napisal katere so to težave pri Veyronu, ki uničujejo doživetje bogatašev.