Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
BLUEgti je leta cca 2008 logiral senzor klenkanja na tri različne bencine na AGU 1.8T
mislim da je imel Petrolov 98, AGIP 98 iz VOdic in OMV 100
na 100ko je avto najkasneje poklenkal in šel najbolje
100 oktansko gorivo je, kot velika večinja omenja primerno za turbo bencinske motorje večje litraže - vsaj 1.8 in navzgor. Tam se dejansko pozna razlika. Včasis sem si lastil avto z 2.0 Turbo motorjem in je bila razlika med 95 in 100 oktani slišna. Motor je deloval tišje in lepše. Po občutku je tudi lepše vlekel - ali je bilo tako tudi v resnici pa nisem testiral
. O porabi je brazpredmetno govorit, ker tudi če je kak deciliter manj pokuril se to na tanku ni nič poznalo. Na 1.2 mlinčkih pa neke opazne razlike ne more bit. Je premajhna prostornina in KM.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.