1.5 dci 85km 5 prestav-tunning

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
VAG grupa je sploh "dobra" za čipat
smirk-1.gif
mel že starega 1.8T z 180 na 210.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
post je od userja, ki sam čipa....

lepo napisano, v sloveniji pooblaščeni ne čipajo
ni garancije
in vsak more sam prevzeti tveganje

na kratko.........., od uporabnikov tudi izvemo ne samo dobre strani.....

in to da obdžiš garancijo, da ni potrebno homologirat spet bašete........., kar je lepo napisal ogo...

Vaša obrazložitev je približno taka, kot vožnja z kurilcem..... dokler vas ne dobijo je vse ok....., večina uporabnikov po različnih forumih se odloča (tisti ki pač se) avto čipat po iztekli garanciji......

in to je vse....., pa naj gre za vag, bmw, reno ali druge avtomobile
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
povej kateri avto ti na pooblaščenem čipajo...
da vidimo tvoje basanje....

kateri servis ti da garancijo na čipan avtomobil v sloveniji

vprašali bomo tudi od kdaj ni treba predelavo vpisati v homologacjo itd.....

skratka sami čiparji po forumih pravijo, da morš sprejet tveganje, ki ga čipanje nardi in izgubo garancije, pooblaščeni servisi tega ne delajo, v slo na čipanje še ni garancije....

od kod torej teb vse te nebuloze... prosim, povej en servis, ki to pooblaščeno dela?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
VAG ima možnost dobit čipe pr ABT-ju.

Seat 100%, Drev dela. Bila pa je tudi posebna verzija Cupre na tržišču in sicer za švicarski+nemški trg. Isti čip. Če greš na stran od ABT-ja, pa ugotoviš da tega čepa nimajo v ponudbi (veča li manj). Torej posebno za VAg
smirk-1.gif
In kako je lahko pol taka sploh na cesti?? Če ni vpisano v prometni?? Daje uvoznik nehomologirane avte na cesto??

Garancija'?? Chip tuning ma lepo napisano da lahko doplačaš garancijo in vse kar krije.

IN še enkrat: NIMAŠ POJMA
zmaga.gif


Zopet se izmikaš: treba tovarniško dodatno opremo homologirat?? Ker ni nikakor vpisana v homologacijski kartonček.

Kr soseda posluš pa ne čipat, bo bolš, 100% ne bo čisto nič crknlo
hysterical-1.gif
 

b_t

Pripravnik
17. okt 2007
308
6
18
Citat:
Uporabnik reality pravi:
povej kateri avto ti na pooblaščenem čipajo...
da vidimo tvoje basanje....

kateri servis ti da garancijo na čipan avtomobil v sloveniji

vprašali bomo tudi od kdaj ni treba predelavo vpisati v homologacjo itd.....

skratka sami čiparji po forumih pravijo, da morš sprejet tveganje, ki ga čipanje nardi in izgubo garancije, pooblaščeni servisi tega ne delajo, v slo na čipanje še ni garancije....

od kod torej teb vse te nebuloze... prosim, povej en servis, ki to pooblaščeno dela?

Pooblaščeni prodajalec/serviser Mitsubishi iz okolice CE, je ob nakupu (leta 2007) vprašal, če naj se avto čipa (za garancijo ne vem).
Enako vem za pooblaščenca Citroen (leta 2008) iz okolice KR (tudi tu ne vem za garancijo).

Skratka, vsaj nekateri pooblaščeni prodajalci/serviserji ponujajo čipanje uradno ob nakupu avta, da ne bo pomote!
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Še enkrat, povej točno kateri pooblaščen servis dela to z privolitvijo koncenrna....., sej se da preverit...

Bašete za garancijo, homologacijo itd....

Pri nas tega ni, vsaj uradno ne........... in še enkrat ob čipanju avta pri nas pade garancija...., Tujina se zaenkrat zelo razlikuje od nas, sploh UK.....


Za Vag servis sem prašal, če čipajo in če pade garancija in če preverjajo... in odgovor je ne čipajo, ni garancije, potrebna homologacija itd.......

skratka očitno eni farbate folk po želji za zaslužkom, ker niti en ni povedal točno ker servis dela to, da ima fabrško garancijo...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Motorji nimajo niti slucajno istih osnov(govorim recimo za TDI), tovarniski imajo ze v osnovi drugacen softwer(niti slucajno takega kot ga da tuner),drugacne sobe, turbino bate in ojnice, ki zdrzijo vecje obremenitve pa ceprav na oko zgleda vse isto.Pravtako je blok motorja z drugacne litine in ima izboljsano mazanje, ponavadi pa se hlajenje.
Seveda pa se da "svohnejsemu"motorju dvignit moc na enako raven, samo ce se pa peljes z enim in drugim vidis da je gromozanska razlika....

Se pa da za malo denarja res povecat moc sam poznam enega ki na TDIju dvigne moc tudi za 150 EUR pa ima enak softwer kot ti "znani" Ljubljanski tunerji
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Vozilo ima ABT-ovo garancijo in ne tovarniške in tu je ogromna razlika. V primeru okvare moraš račun za popravilo poslati ABT-u, ki potem bodisi nakaže denar ali pa, kot je pri predelovalcih pogosta praksa, zavrne zahtevek z obrazložitvijo, da je bil razlog za okvaro materialni defekt, zaradi česar ne bodo plačali ničesar. Sicer je ABT precej ugledno podjetje, vendar sam, četudi bi kdaj kupil rabljen avto, ne bi kupil predhodno navitega, ki ga je lastnik po vsej verjetnosti precej zlorabljal.

LP

Še enkrat bašeš in lažeš ter zavajaš..... sam servis ti ne da garancije... druga stvar tuning pri ABT je pa res pocen.......

Skratka serješ na kubik,,, Firma ABT ni tovarniška in ni tovarniške garancije, ki z vsako predelavo pade.... in prosim ne nakladej, lahko greva pa stavt, sem se pozanimal......
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ja in pa v nobeni razviti drzavi ni dovoljeno imeti Cip-tuninga brez da imas homologiranega.
V Sloveniji poznam samo eno firmo ki da garancijo na motor, vendar so ze v osnovi zelo dragi, ostali ti dajo garancijo (na cip seveda)
Garancijo proizvajalca avomobila pa tudi lahko pozabis v 99% ce imas cipan motor in na njem kaj crkne.
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik reality pravi:
Vozilo ima ABT-ovo garancijo in ne tovarniške in tu je ogromna razlika. V primeru okvare moraš račun za popravilo poslati ABT-u, ki potem bodisi nakaže denar ali pa, kot je pri predelovalcih pogosta praksa, zavrne zahtevek z obrazložitvijo, da je bil razlog za okvaro materialni defekt, zaradi česar ne bodo plačali ničesar. Sicer je ABT precej ugledno podjetje, vendar sam, četudi bi kdaj kupil rabljen avto, ne bi kupil predhodno navitega, ki ga je lastnik po vsej verjetnosti precej zlorabljal.

LP

Še enkrat bašeš in lažeš ter zavajaš..... sam servis ti ne da garancije... druga stvar tuning pri ABT je pa res pocen.......

Skratka serješ na kubik,,, Firma ABT ni tovarniška in ni tovarniške garancije, ki z vsako predelavo pade.... in prosim ne nakladej, lahko greva pa stavt, sem se pozanimal......

hysterical-1.gif
In če je potrebno homologirat še dodatno. Zakaj hudiča pa tovarna omogoča take dodatke?? Se pravi ti prodajo nov avto ki sploh ni legalen za na cesto??

BTW: k več k intertneta ne znaš uporabljat. Najdi na strani ABT-ja čip za Cupro na 285ps. Hint ga ne boš. Dogovor z tovarno glede tega specifičnega čipa.

Torej če dam večje serijske feltne, pol garancija ne velja
hysterical-1.gif


Spet si se 2em vprašanjam izmaknil, kaj ne veš
hysterical-1.gif


Sm zaključil, ti sanaja, drugi se pa bomo pač vozil naokol..
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Z ABT si kr utihnu... očitno ti ne veš, kaj je treba homologirat in kaj ne.......

feltne kakšne so lahko ti pišejo v homologacijskem kartončku..... Serijsko temnena stekla so v homologacijskem kartončku, če gre za naknadno vgraditev se more homologirat..

vidm, da tebe osnove jebejo....... osnove.... ti nisi odgovoril na nobeno

Ta Cupra, ki jo omenjaš ni serijsko vozilo, različice nad 240 ps... to kar omenjaš ti je predelano vozilo, ki pa je seveda lahko homologirano, vendar gre za neserisko predelano vozilo.....

prosim če trditve da gre za serisjko vozilo dokažeš...

spet nabijaš?

sicer pa daješ primere.. tukaj govorimo o kvazi čipanju garanciji, homologaciji itd.......

skratka si brez osnov in zavajaš ter daješ primere nekih neserijskih vozil, ki so zelo draga oz dražje od serijskih, tukaj je govora o čipanju serijskih...
kar ne obstaja pri nas uradno in tudi ni garancij, razen redkih izjem, samo tovarniško ni noben več v garancij..

Zdej če govorimo o znanih predelovalnih hišah taka špas ni pocen, ko se tukaj govori največ do 600€, tam stane dobr dan tolko.... in CupraR, verjamem, da je ranjen tvoj ponos in zagovarjanje čipa, kar od vas pričakuje folk na tabl, da povedste resnico, ne pa basat z nekimi vrhunskimi predelovanimi hišami, ki nove avtomobile za drage denarje predelujejo v superšportna vozila......

tuki pa folk vreba do 600€ samo čipanje, kaj vse to za sabo potegne pa zanikate, še enkrat praši na LPP in na pooblaščen servis... Pooblašeni servisi pa tega ne delajo, to je točen podatek...

Sicer sem ti omenjal stavo, ampak to kar preskočiš, tudi nekateri drugi uporabniki so ti napisali, da je v tujini čipanje brez homologacije kaznivo (EU), torej....

a se neumnega delaš, al pa nimaš pojma? In zopet vrž na plano nek neko neserijsko vozilo predelano pri vrhunski predelovalni hiši, kateremo so perfomarsu prilahkojeni vsi sklopi na avtu....

tukaj pa govorimimo samo o čipanju serijskih avtov.......
 
Nazadnje urejeno:

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
hysterical-1.gif
ne znaš odgovort kar sprašujem?? Ali te pismenost j'? Trdiš da naši predelovalci ne dajajo garancije. Pa jo. Na motor in ostale sklope.

Serijsko temnenja stekla niso vpisana v homologaciji
evil.gif
niso vpisana. Črkujem?? Ali boš znal prebrati?
Sm te že spraševal kje piše o homologaciji čipa. Sam itak se izogibaš. Črno na belem . Zakon, člen.

Ni serijsko cupre nad 240 ps
hysterical-1.gif
Avto je bil na cesto dan s strani Seata, nobenga druzga proizvajalca..

bTW: sm opazu, zopet je nova serija na voljo
evil.gif
Pa še na Seat strani je brošura. To je pa noro. Te fabrke se pa res zmišlujejo.

Ampa ti vse veš
hysterical-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
aja če ti gledaš druge trge potem pa tko povej....

Ti v afganistanu tud prosto prodajajo opij...

Če gre za serisko temnene šajbe, to pa res ni nujno da je vpisano v homologacijski kartonček, moja napaka.........

Še enkrat govorimo o našem trgu, z našo zakonodajo... šajbe tud niso predmet debate ampak čipanje....., še zmeraj nisi povedal kje na pooblaščencu čipajo z fabrško garancijo in kje v sloveniji to ni treba vpisat v homologacijski kartonček in kje imaš po čipanju fabrško garancijo..

odgovori vsaj na eno?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Ja ja, Nemčija je faganistan
bonk.gif
Stvar kalkulacije.

Naš uradnis ervis? Sm napisal Drev, ki je zatopnik za ABT, ki ponuja ena in isti čip ki jo majo posebne verzije Cupre. Sam ABT tega čipa nima v prodajnem programu, ima 2 drugi opciji.

Zadeve ni potrebno vpisat, ker je bila zadeva urejena preden je šel avto na cesto, kot dodatna oprema. Isto kot z šipami. So kot dodatna -tovarniška oprema, ni vpisano.

Pišem že stotič ena in isto.

Čakam na odgovor glede slo tunerjev. Zakaj pišejo da lahko urediš garancijo na motor in ostale sklope?? Če pa ti trdiš da lažejo?? Jih prijavimo varstvu potrošnikov?

Čama odgovor in dokaz da je potrebno "čipanje" vpisat v homologacijo. In kdo to izvaja??
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
še enkrat ne vem kdo to pravi, da da kakršnokoli garancijo.... Nočem te zajebavat, vprašal sem pooblaščen vag servis in so mi takoj zagotovili, da nobem ni pooblaščen zato noben....

kaj kdo obljublja je zavajanje, iz forumov je znano, da imajo ljudje probleme že z profesionlnim tuning bajtami, ki so vse prej kot pocen....., da se izgovajajo na materjal, ko pride do kake reklamacije...

Lahko mi pa verjameš, (zdrava logika), da tisti k bo od čipanja zasluži 200-600 eur, ne bo dajal garancije, ker enostavno je zaslužek smešen, da bi sam garantiral za to.. Pri avtomobilu, ti garancijo plačaš, ko avto kupiš in je vkalkulirana v ceno... tist k to prav, ga kamot prijaviš za zavajanje.....

Pošten tuner (so tudi na avt. forumih), vsak pove morebitne posledice tuninga in opozorilo, da se vnaprej strinjajo da ni garancij, mogoče samo pravjo da se v 90 proc, ne bo nič zgodilo...

Da bi pa nekdo dal na naša draga prevozna sredstva, kateri dobiček je tam do 600 baksov... sej pride še zavarovanje ene hi fi naprave več kot je pa to....

Vse ostalo sem že sam povedal stotič in ogo in še en uporabnik se mi zdi..., tak poseg v avto je treba homologirat... če ne vejameš praš na LPP in uradni servis...

In še enkrat fabrška garancija ob takem posegu pade in to za vse sklope......, razen seveda če ne pogruntajo ali kakšna druga situacija, kot so veze in poznanstva...

in še enkrat če govorimo o profesionalnih čipanjih, to sploh več ni tko pocen, ker take bajte ti prilagodijo ves avto ne samo da ti ga čipajo.....

zdej bom debato zaključu, lahko trdiš ti drugače, ampak ker si tko prepričan vprašej na LPP in nek uraden servis in se tam potem kregaj in jih prepričuj........

pa ni zajebancija
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
Citat:
Uporabnik reality pravi:
moj point ni, da crkne... moj point je, da je vse šverc komerc in nič homologiran... tud vprašljivo kako to nardijo..

kolk pa ti najedaš s homologaciji!

a bo avto kaj bolje delal če ga po čipanju homologiraš?

me zanima če ti vse v življenju delaš po predpisih?....odkar imaš izpit še nisi prekoračil omejitve hitrosti? Če si jo..si nakazal kazen državi? (to je never ending story).

na splošno...do zdaj še nisem slišal da kdo ne bi bil zadovoljen s čipanjem..tako da..kvečjemu pridobiš.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
to da niso zadovolni pejt na avtomobilistične forume pogledat, eni so eni ne.......

tukaj je point krega samo to... da če imaš avto v garanciji zgubiš garancijo in če pride na cesti pizdarija ti lahko zavrnejo zavarovanje, kasneje ko bodo merili na tehničnih to, bo še tam problem...

to je vse, komur se splača naj pa sam presodi, samo ne nabijat, da vam ti tunerji dajo garancijo na vozilo, kar pa ne drži....

Kr se tiče ustreznosti vozila, si pač v prekršku, zavarovalnica če progrunta pa zadovoljna..... na to je treba opozort...


Ko imaš vse te podatke se človek odloči, čip ja ali ne, homologacija ja ali ne... Point je samo v tem, ker tukaj govorite da to ni treba.......

to je vse, mislim, da me ti narobe razumeš... men je vsen ali ti avto čipaš al ne, al maš garancijo al ne itd.... samo ne zavajat...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.269
1.904
113
pa saj ne vejo da je avto čipan. Kot drugo pa..če ga pelješ k znanemu tunerju tudi pove..a če bo problem, poveš kje si ga čipal..pa ni problema. Oz. greš najprej do njega (če te res toliko strah) pa ti ga vrne v tovarniške nastavitve..odpraviš težavo, ter spet nazaj čipa.