Z ABT si kr utihnu... očitno ti ne veš, kaj je treba homologirat in kaj ne.......
feltne kakšne so lahko ti pišejo v homologacijskem kartončku..... Serijsko temnena stekla so v homologacijskem kartončku, če gre za naknadno vgraditev se more homologirat..
vidm, da tebe osnove jebejo....... osnove.... ti nisi odgovoril na nobeno
Ta Cupra, ki jo omenjaš ni serijsko vozilo, različice nad 240 ps... to kar omenjaš ti je predelano vozilo, ki pa je seveda lahko homologirano, vendar gre za neserisko predelano vozilo.....
prosim če trditve da gre za serisjko vozilo dokažeš...
spet nabijaš?
sicer pa daješ primere.. tukaj govorimo o kvazi čipanju garanciji, homologaciji itd.......
skratka si brez osnov in zavajaš ter daješ primere nekih neserijskih vozil, ki so zelo draga oz dražje od serijskih, tukaj je govora o čipanju serijskih...
kar ne obstaja pri nas uradno in tudi ni garancij, razen redkih izjem, samo tovarniško ni noben več v garancij..
Zdej če govorimo o znanih predelovalnih hišah taka špas ni pocen, ko se tukaj govori največ do 600€, tam stane dobr dan tolko.... in CupraR, verjamem, da je ranjen tvoj ponos in zagovarjanje čipa, kar od vas pričakuje folk na tabl, da povedste resnico, ne pa basat z nekimi vrhunskimi predelovanimi hišami, ki nove avtomobile za drage denarje predelujejo v superšportna vozila......
tuki pa folk vreba do 600€ samo čipanje, kaj vse to za sabo potegne pa zanikate, še enkrat praši na LPP in na pooblaščen servis... Pooblašeni servisi pa tega ne delajo, to je točen podatek...
Sicer sem ti omenjal stavo, ampak to kar preskočiš, tudi nekateri drugi uporabniki so ti napisali, da je v tujini čipanje brez homologacije kaznivo (EU), torej....
a se neumnega delaš, al pa nimaš pojma? In zopet vrž na plano nek neko neserijsko vozilo predelano pri vrhunski predelovalni hiši, kateremo so perfomarsu prilahkojeni vsi sklopi na avtu....
tukaj pa govorimimo samo o čipanju serijskih avtov.......