1.5 dci 85km 5 prestav-tunning

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Sem dobil tak obcutek, kot da ti je 5.5L porabe prevec?
13.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Ne kokr ga jst razumem, je problem porabe pr višjih hitrostih oz na AC. Manjka moči in začne kr lepo več kurt
smirk-1.gif
Vsaj tako jst zastopim.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
o tem ne sanjajte prevec da boste s cipanim avtom manj kurili, se posebej ne pri priganjanju.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Tega nism nikjer pisal, nedvomno zna pa ob umirjeni vožnji, ne vem 130-140po AC manj pit (pa še to vprašanje kolk)
smirk-1.gif
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Se strinjam CupraR, sam ucasih eni res tko pisejo, da jih je za razumet, kot da bi radi s cipanjem mel namest 5.5 litrov porabe recimo 3.8....hkrati bi pa letel....
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
seveda ce pa padajo na komercialne finte kao "optimiziranje elektronike" in ostale bla bla fore., sploh pa ne vejo kaj se pri cipanju naredi, vse prej kot kaka huda znanost oziroma tehnolosko boljsa elektronika.
Prakticno vsak avto ima optimalno elektroniko tovarnisko.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Torej tovarne nimajo pojma kaj sploh proizvajajo in morajo potem strokovnjaki dodatno optimirat njihove stroje. Med načrtovanjem pa očitno brezveze prevozijo miljone kilometrov s testnimi vozili in se potem odločijo za povsem neprimerne nastavitve.

Nehajte ga srat, elektronika je optimalno nastavljena v tovarni. To vaše "optimiranje" pa s tem ko izboljša en parameter pokvari enega drugega.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ne bo držalo. Avti so tovarniško vedno nastavljeni na manjšo zmogljivost, kot so jo sposobni, za rezervo pač. Pri nekaterih je ta rezerva večja (nemci), pri nekaterih manjša (francozi). To je vsa znanost. Je pa seveda sam proces remappinga vse prej kot enostaven in se je na zadeve treba spoznat ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Avti so tovarniško vedno nastavljeni na manjšo zmogljivost, kot so jo sposobni, za rezervo pač.

No, saj si povedal isto kot jaz, samo z drugimi besedami. Tista rezerva tam pač ni samo zato, da se jo ponuca in se motor "optimira". Zato pa prevozijo miljone km, da vejo kolikšna mora bit ta rezerva, da bo reč dolgoročno zanesljiva. Zaradi lepšega že ne delajo tega, ker imajo predobre ekonomiste. Vse kar je viška namreč stane. Zdaj pa veselo optimirajte dalje in me prepričujte, da ima to početje same dobre lastnosti
cheer.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Logično je, da so materiali bolj na udaru. Se pa da z ustrezno vožnjo tole precej omilit in avto zdrži. In nasprotno, če si "pameten", ga lahko uničiš v par vožnjah ...
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
No, saj si povedal isto kot jaz, samo z drugimi besedami. Tista rezerva tam pač ni samo zato, da se jo ponuca in se motor "optimira". Zato pa prevozijo miljone km, da vejo kolikšna mora bit ta rezerva, da bo reč dolgoročno zanesljiva. Zaradi lepšega že ne delajo tega, ker imajo predobre ekonomiste. Vse kar je viška namreč stane. Zdaj pa veselo optimirajte dalje in me prepričujte, da ima to početje same dobre lastnosti
cheer.gif

Po drugi strani imaš pa mašine, kjer se mašina "deoptimira" samo zaradi davčnih/ekoloških vzgibov in je torej popolnoma identična močnejši mašini. Torej ima dejansko še pa še rezerve.
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Seveda, avto tako naštelajo, da več kuri in ima manjši izkoristek.....

Potem na servisih jokajo, roke so zanič to je zanič un ne dela itd.......
Avto je treba gledat kot celoto in se povsod potrudijo, da so nastavitve čimbolj optimalne....... tudi na podvozje, šasijo, motor bla bla.......
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Torej logično je da greš avto čipat, da boš ustrezno vozil....... in predvsem tvegal izgubo garancije....

zanimivo..

Ne razumem ljudi, ki kupijo en avto recimo nizkocenovni ali pa srednjecenovni in potem tolk zmečejo, da bi si stem denarjem kupl serijsko zmoglivejši in bolj opremljen avto..

Poleg vseh predelav morjo to po zakonu še homologirat.........

Še enkrat avto iz fabrke je optimalno naštelan, glede na materjale, porabo, zmogljivost in varnost...... Če želiš več, pač greš po ustrezen tip vozila... če hočeš evota greš po evota, ne pa da v ene honde vgrajuješ komplet drugo podvozje, turbine, zice, nato pa še na pločnik ne morš zapelat..

Včasih so pred navadne televizije dajal povečevalna stekla, da so dobil efekt dražjih in večjih televizorjev......
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ne bo držalo. Avti so tovarniško vedno nastavljeni na manjšo zmogljivost, kot so jo sposobni, za rezervo pač. Pri nekaterih je ta rezerva večja (nemci), pri nekaterih manjša (francozi) . To je vsa znanost. Je pa seveda sam proces remappinga vse prej kot enostaven in se je na zadeve treba spoznat ...

To bolj težko posplošuješ.... Potem ima naprimer 1.9TDI 150KM več rezerve kot 1.5dci 65KM?
Moje mnenje je, da je čisto odvisno od samega motorja.
 

_robi_

Pripravnik
15. maj 2009
455
0
16
Pametno razmišljanje. Mislim, da jaz ne bom čipiral, ker se mi zdi da mu bolj manjka 6. prestava ( pri 130km/h se vrti z 3100 obrati), za relacijo po kateri se pa jaz vozim je pa 85 km dovolj. Drugače imam pa trenutno porabo 5,3l, kar se mi zdi super(je pa res da ni veliko AC pa hitrosti nad 110). Fantje hvala za nasvete.
bonk.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Ne bo držalo. Avti so tovarniško vedno nastavljeni na manjšo zmogljivost, kot so jo sposobni, za rezervo pač. Pri nekaterih je ta rezerva večja (nemci), pri nekaterih manjša (francozi) . To je vsa znanost. Je pa seveda sam proces remappinga vse prej kot enostaven in se je na zadeve treba spoznat ...

To bolj težko posplošuješ.... Potem ima naprimer 1.9TDI 150KM več rezerve kot 1.5dci 65KM?
Moje mnenje je, da je čisto odvisno od samega motorja.

V splošnem je tako, seveda so razlike med modeli.
rolleyes-1.gif


Če gledamo povprečje, pa so definitivno nemci bolj "tuningabilni" od francozev.