Citat:
Uporabnik reality pravi:
Torej logično je da greš avto čipat, da boš ustrezno vozil....... in predvsem tvegal izgubo garancije....
zanimivo..
Ne razumem ljudi, ki kupijo en avto recimo nizkocenovni ali pa srednjecenovni in potem tolk zmečejo, da bi si stem denarjem kupl serijsko zmoglivejši in bolj opremljen avto..
Poleg vseh predelav morjo to po zakonu še homologirat.........
Še enkrat avto iz fabrke je optimalno naštelan, glede na materjale, porabo, zmogljivost in varnost...... Če želiš več, pač greš po ustrezen tip vozila... če hočeš evota greš po evota, ne pa da v ene honde vgrajuješ komplet drugo podvozje, turbine, zice, nato pa še na pločnik ne morš zapelat..
Včasih so pred navadne televizije dajal povečevalna stekla, da so dobil efekt dražjih in večjih televizorjev......
No sedaj mi pa tole razloži. Zakaj hudiča pa fabrke omogočajo da naročiš model, ki ti ga oni "čipajo"?? In garancija seveda ostane. In če imaš najmočnejšo izvedenko modela, ki bi ji rad dodal nekaj konjev (ker se pač bp naredi). Obvezno kupit močnejši avto, ki je pa lahko precej dražji za vzdrževat?? (razni EVO-ti)
Brezveze posploševat zadeve, glede tega "čipanja" je itak precej odvisno o katerem motorju govorimo.