1.4 TSI mnenja

bigMIKE

Majstr
19. mar 2012
1.261
152
63
Po cca 7 km samo avtoceste (hladen štart) ima 1.4 TSI kao že 75 stopinj C "toplo" motrno olje - odčitek iz prikazovlanika... Če ga mal tišiš naloženega (+klima poleti) pride temperatura olja tudi do 105 C. Več mi ni ratal
smile-1.gif
 

Nobody

is perfect.
18. jul 2007
7.038
30
48
ksz

Moj foter ima Tiguana 1.4TSI 140KM. Potrošnje ima 10l, avto ima 97kkm in zafrkava turbina. Pri 3500rpm se prav čuti kako turbina zgubi moč in več ne vleče. Kako leto nazaj je že bil menjan ventil za dovod zraka do turbine in je potem nekaj časa bil mir, zdaj pa je začel pri 3500 zgubljati moč.

Kar se tiče same vožnje pa je meni 1.4TSI dober motor. Dovolj močen, dovolj dobro potegne pa čeprav je v Tiguanu ki ima 12ton.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Zanimivo da ima golf še vedno ta "star" TSI s 140 konji, leon pa 150 km z ACT (odklaplanje dveh valjev ob enakomerni vožnji, po testih autobilda to prišpara od 6-7 deci na 100 km)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik bigMIKE pravi:
Pelji do dobrega tunerja, mogoče pomaga nov software?

ne se hecat
krmiljenje turbine ne deluje in meče v zasilni program
najprej na tester in poiskat napako
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Koliko mocen motor bos vzel, je najbolj odvisno od tega koliko se bo vas vozilo v avtu. Za 1-2 je tasvohni puna kapa, pri nalozenem zna bit problem. Sam imam golfa z 1.2 tsi, 90km. Za alter je to seveda nepremicnina. Za mene puna kapa. Avto gre cisto solidno, edino pri 4 potnikih je bogo. Pije mi smesno malo, konjenice je za normalno voznjo prek glave dovolj. Po mestu dovolj dinamicno potegne pri nizkih obratih, na ac do 150 cisto spodobno. Za kaj vec pa je kriza. Najbolj se mi dopade skoraj neslisno delovanje, pravi balzam proti dizl ropotuljici
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.894
637
113
Moja ima Polota 1.2 TSI. Če sva sama v avtu je to pravi pocket rocket.
zmaga.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
Roko na srce...s potniške kabine je ropotanje pri novih modelih hudo dobro utišano....ne smeš primerjat z golfom 3 generacije
wink-1.gif
 

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Po moje je avtomatika draga. V štartu in potem za vzdrževanje in bog ne daj, da kaj crkne. No, odvisno, koliko imaš denarja
smile-1.gif

Drugače pa, kot je že nekdo napisal. Turbina je pri bencinarju in pri dizlu.
V prid bencinarja govori samo to, da nima tistega DPF filtra. Turbina pa je bolj obremenjena pri bencinarju, se vrti v višje vrtljaje, ...
Pa še nekaj je glede start&stop sistema - uglavnem nima še skoraj noben avto tega, da ko ti pred semaforjem avto ugasne, da bi se turbina še mazala in hladila. Start&stop sistem je še v povojih, poleg tega je tudi akumulator močnejši posledično dražji.
Opel ima to možnost, saj lahko za Merivo rečem, da lahko izbereš motor z ali brez sistema start&stop.

Če delaš malo kilometrov letno, potem je škoda dajat veliko za avto, ker težave bodo z enimi in drugimi in če bož že veliko dal za avto, potem ...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Zanimivo da ima golf še vedno ta "star" TSI s 140 konji, leon pa 150 km z ACT (odklaplanje dveh valjev ob enakomerni vožnji, po testih autobilda to prišpara od 6-7 deci na 100 km)

MY2015 Golf ima 150hp ACT motor.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
ne bom pisal na dolgo. če kdo potrebuje naj pregleda moje prejšnje poste. mamo doma 1.4 tsi golf. mecedes za tdi. Tisto so jajca. posebej 5 brzinski za 1.5 k EUR več od bencinca. Poraba povprečje 6, 3. Največ je mestnih voženj.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Roko na srce...s potniške kabine je ropotanje pri novih modelih hudo dobro utišano....ne smeš primerjat z golfom 3 generacije
wink-1.gif

Pa smešno slabo za VAG UBER AUTO. pred nakupom TSi vozli TDI 5 brzin testnega, ropotuljica. Na šihtu vozimo golf 2.0 TDI in megane 1.5 Dci. Megane daleč najtišji in kultiviran, nato je 2.0 TDi, šele nato 1.6 TDi. glede občutkov v vožnji ima 1.5 dci največjo turbo luknjo, za njim sledi 1.6 tdi, ki ima za spoznanje manj luknje (ampak res minimalno), nato je 2.0 tdi.

Avtorju teme. Če je avto res samo za v službo in 1x na leto na morje kupi 1.2 TSi ostanek denarja financiraj v kak motor. Boš mel več užitka pri vožnji kot z vsemi omenjenemi avti. vsi ti avtki so samo avti, ki ti ne morejo nuditi užitka v vožnji.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
Sicer ne vem za koga je VW uber avto...a kdor se potrudi s prevodom imena proizvajalca mu je jasno zakaj se gre
wink-1.gif


Bova se pa verjetno strinjala da glasnost vozila znotraj potniške kabine ni eden in edini razlog za odločitev a je avto dober ali slab.

Glede motorjev..idealno bo da se napiše še konjenica vsakega ne zgolj kubatura. Imamo tudi mi službenega 1.5 dci megana...njegova turbo luknja je dobesedno nevarna za vožnjo. Zdaj če je vožnja nad 2 jurji vrtljaji kultiviranost pa... vsakemu svoje.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
dci 110, 1.6 tdi 105, nazadnje vozil 4 motion z 6 brzin. Turbo luknja ne veliko manjša od dci. 2.0 tdi 150 4 motion g7 karavan. ne pravim da je megan najboljši. Je najslabši, ampak motor lepše prede, manj je tresljajev, ni tak robat zvok. Kle se tud 2.0 tdi lahko skrije. Tle ma vag grupa še veliko za postorit glede na konkurenco.
 
Nazadnje urejeno:

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Kako je pa z zavarovanjem? Trenutni avto imam zavarovan pri Triglavu in imam 50% bonusa, nov pa bo moral biti kasko. Kolikor sem se pogovarjal s prodajalcem ponujajo nek popust na kasko pri Porsche zavarovanje. Kaj se bo zgodilo z mojim bonusom. Je vseeno bolje da povprašam pri Triglavu?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
Itak si pri najdražji zavarovalnici.

Jaz sem dal za 150 ps, 50% kasko..obvezno+ kasko...500 eur.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Treba je pogledat polico in vsebino slednje v detajle.

Ne pa samo butat ven, jaz sem dal samo 500 EUR.
Potem sem pa jebal ježa z odbitno franšizo in izgubo bonusa, ko je neznanec odbil pol avta na parkirplacu in hodil peš, ko se je avto popravljal.

Postavk na avto polici je sedaj cel kup. Od luči in stekel, asistence, neomejenega nadomestnega vozila v času popravila, pa do zdraviliškega zdravljenja šoferja in potnikov ob morebitni nesreči.

Pa da ne omenjam ugodnih polic s podzavarovanjem. Ko noter ni bila vključena dodatna oprema vgrajena v vozilo. Potem, ko cenilec prime reč v roke, pa lej ga zlomka, recimo menjave parkirnih senzorjev zavarovalnica ne časti, ker niso bili zavarovani ali pa še hujše horror štorije za dodatno opremo s stroškom menjave nekaj tisoč EUR, ki je manjkala na kosovnici zavarovalne police.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
Nisem napisal samo...napisal sem koliko sem dal..a zgleda da pade v rubriko 'samo'. Verjetno ker nisem ničesar dopisal gre za osnovni kasko (edini moj pogoj je, da je vključena kraja).

Sem siguren da je osnovni kasko pri vseh zavarovalnicah praktično identičen (po drobnem tisku
evil.gif
).

Sem imel stari avto en mesec obvezno zavarovan pri gori..in dobil primerjavo napram stari polici pri konkurenci.
 

dem

Fizikalc
4. avg 2011
1.939
14
38
Ja tukaj na Porsche zavarovanje je rekel da dajo 33% na kasko. A to potem velja tudi za naslednje leto? Od dosti sem jih že slišal, da so že od prve dobili 50% na kasko. Možno?