Naj bo spodnja zgodba opozorilo vsem uporabnikom, objavljeno danes v KLIK , neglede za katerega operaterja se nanaša, strošek nosi vedno klicatelj sam, zato previdno
;
Premijska številka 090
Da, to pa je donosen posel. In kako do njega? Postopek je preprost. Na spletni strani Mobitela izpolnite vlogo za pridobitev premijske telefonske številke 090 in nato podpišete pogodbo o sodelovanju pri izvajanju glasovnih vsebin preko omenjene številke. Seveda pa je s seznama Mobitelovih številk 090 treba izbrati tiste, ki so najbolj donosne: »posredovanje pri prodaji motornih vozil« ali »informacije posredovanje pri prodaji motornih vozil«. Nato na www.avto.net postavite oglas, npr. za mercedes-benz, razred B 200 CDI, letnik 2007, z garancijo, odlično ohranjen, 1. lastnik, potrjena servisna knjiga, nepoškodovan, nekaramboliran, garažiran itd. za ceno 11.490,00 € (kopija oglasa s telefonskimi številkami je shranjena v uredništvu). Takšna ponudba seveda »vžge«, saj za ta denar takega avtomobila ni na nobenem evropskem avto.net, razen pri našem ponudniku, seveda le, če kličete izključno na 090.... od 8. do 20. ure ali na 090...... non-stop (tudi ponoči!). In če želite dobiti dobre informacije, morate, razumljivo, biti strpni, medtem pa se števec impulzov (brez predhodnega opozorila) vrti s hitrostjo 1,99 €/min.
Prepričan, da gre za resnično in korektno ponudbo, sem zavrtel eno in drugo številko 090 in po več poskusih končno le dobil zvezo. Na moje zanimanje je gospod takoj pojasnil, da oglaševani mercedes B 200 ni naprodaj, ker je to le fotografija za reklamo. On te tipe mercedesov dobavlja iz uvoza po predhodnem dogovoru. In začela sva se dogovarjati, nakar mi je predlagal, da ostanem na zvezi, ker bo on takoj preveril pri svojih nemških dobaviteljih, če bi kaj sličnega bilo na zalogi. Tik preden sem na svoj telefon dobil opozorilo od mojega operaterja Simobil, da so klici na št. 090 zneskovno omejeni na 50 € dnevno, mi je prodajalec še za nižje cene ponudil kar dva tipa B 180 CDI, letnik 2006 in 2007.
Kljub dogovoru obljubljene pisne ponudbe ni bilo. Po nekaj dneh sem ponovno klical na obe omenjeni št. 090, vendar zaman, vedno zasedeni. Poskusil sem na stacionarno številko, tu pa se niti odzval ni. Zadnjo urgenco sem poslal na njegov e-mail; tudi tokrat sem ostal brez njegovega odgovora.
Sledile so moje pritožbe na operaterje in končno na lastnika premijske številke 090, t.j. Mobitel d.d., s katerim je omenjeni ponudnik sklenil pogodbo. Že naslednji dan po moji pritožbi na Telekom je oglas z www.avto.net izginil. Končno me je ponudnik 29. 1. 2010 zaradi mojih pritožb sam poklical in med drugim trdil, da je oglas umaknil, ker je ta avto prodal (čeprav ga po njegovem prvem pojasnilu sploh ni imel – glej zgoraj). Dne 4. februarja je odgovoril tudi Mobitel in pojasnil, da je za izvedbo premijskih storitev na 090 v celoti odgovoren ponudnik.
Gotovo nisem edini, ki je »padel na finto«, saj se je oglas objavljal najmanj pol leta. Sodeč po zasedenosti teh tel. številk lahko z veliko verjetnostjo trdim, da je bilo tovrstnih pogovorov vsaj 20 dnevno povprečno po 15 minut = 300 minut po 1,99 €/min = 597,00 €/dan oz. v 22 delovnih dneh najmanj 13.134,00 € mesečnega prihodka praktično brez omembe vrednih stroškov. Jasno, reklamo je postavil z namenom zavajati obiskovalce spletnih strani, da bi si z njihovimi klici na njegove premijske tel. številke na goljufiv način pridobil njihov denar.
Tako oglas kot zavajanje in goljufanje je bilo javno, zato je o tem treba tudi javno spregovoriti in opozoriti obiskovalce spletnih strani na nastavljeno past. Ali takšno ravnanje meji tudi na kaznivo dejanje, prepuščam v presojo bralcem.
Franc Bastl
Podsmrečje 14, Gornji Grad
Premijska številka 090
Da, to pa je donosen posel. In kako do njega? Postopek je preprost. Na spletni strani Mobitela izpolnite vlogo za pridobitev premijske telefonske številke 090 in nato podpišete pogodbo o sodelovanju pri izvajanju glasovnih vsebin preko omenjene številke. Seveda pa je s seznama Mobitelovih številk 090 treba izbrati tiste, ki so najbolj donosne: »posredovanje pri prodaji motornih vozil« ali »informacije posredovanje pri prodaji motornih vozil«. Nato na www.avto.net postavite oglas, npr. za mercedes-benz, razred B 200 CDI, letnik 2007, z garancijo, odlično ohranjen, 1. lastnik, potrjena servisna knjiga, nepoškodovan, nekaramboliran, garažiran itd. za ceno 11.490,00 € (kopija oglasa s telefonskimi številkami je shranjena v uredništvu). Takšna ponudba seveda »vžge«, saj za ta denar takega avtomobila ni na nobenem evropskem avto.net, razen pri našem ponudniku, seveda le, če kličete izključno na 090.... od 8. do 20. ure ali na 090...... non-stop (tudi ponoči!). In če želite dobiti dobre informacije, morate, razumljivo, biti strpni, medtem pa se števec impulzov (brez predhodnega opozorila) vrti s hitrostjo 1,99 €/min.
Prepričan, da gre za resnično in korektno ponudbo, sem zavrtel eno in drugo številko 090 in po več poskusih končno le dobil zvezo. Na moje zanimanje je gospod takoj pojasnil, da oglaševani mercedes B 200 ni naprodaj, ker je to le fotografija za reklamo. On te tipe mercedesov dobavlja iz uvoza po predhodnem dogovoru. In začela sva se dogovarjati, nakar mi je predlagal, da ostanem na zvezi, ker bo on takoj preveril pri svojih nemških dobaviteljih, če bi kaj sličnega bilo na zalogi. Tik preden sem na svoj telefon dobil opozorilo od mojega operaterja Simobil, da so klici na št. 090 zneskovno omejeni na 50 € dnevno, mi je prodajalec še za nižje cene ponudil kar dva tipa B 180 CDI, letnik 2006 in 2007.
Kljub dogovoru obljubljene pisne ponudbe ni bilo. Po nekaj dneh sem ponovno klical na obe omenjeni št. 090, vendar zaman, vedno zasedeni. Poskusil sem na stacionarno številko, tu pa se niti odzval ni. Zadnjo urgenco sem poslal na njegov e-mail; tudi tokrat sem ostal brez njegovega odgovora.
Sledile so moje pritožbe na operaterje in končno na lastnika premijske številke 090, t.j. Mobitel d.d., s katerim je omenjeni ponudnik sklenil pogodbo. Že naslednji dan po moji pritožbi na Telekom je oglas z www.avto.net izginil. Končno me je ponudnik 29. 1. 2010 zaradi mojih pritožb sam poklical in med drugim trdil, da je oglas umaknil, ker je ta avto prodal (čeprav ga po njegovem prvem pojasnilu sploh ni imel – glej zgoraj). Dne 4. februarja je odgovoril tudi Mobitel in pojasnil, da je za izvedbo premijskih storitev na 090 v celoti odgovoren ponudnik.
Gotovo nisem edini, ki je »padel na finto«, saj se je oglas objavljal najmanj pol leta. Sodeč po zasedenosti teh tel. številk lahko z veliko verjetnostjo trdim, da je bilo tovrstnih pogovorov vsaj 20 dnevno povprečno po 15 minut = 300 minut po 1,99 €/min = 597,00 €/dan oz. v 22 delovnih dneh najmanj 13.134,00 € mesečnega prihodka praktično brez omembe vrednih stroškov. Jasno, reklamo je postavil z namenom zavajati obiskovalce spletnih strani, da bi si z njihovimi klici na njegove premijske tel. številke na goljufiv način pridobil njihov denar.
Tako oglas kot zavajanje in goljufanje je bilo javno, zato je o tem treba tudi javno spregovoriti in opozoriti obiskovalce spletnih strani na nastavljeno past. Ali takšno ravnanje meji tudi na kaznivo dejanje, prepuščam v presojo bralcem.
Franc Bastl
Podsmrečje 14, Gornji Grad