Hm... , torej se lahko gremo sledeč poslovni model : "Kupi račko ! Snemamo te."
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mamica je imela ljubimca. Nenadoma je domov prišel ate (to se nikoli ne bi smelo dogajati "nenadoma"
), in mama je ljubimca skrila v omaro.
...
potem pride mali Janezek, odpre vrata omare, ter reče : "Kupiš račko?"
- "Dej zapri hitro vrata, ne rabim račke!"
- "Kupi račko, če ne, grem tja očita poklicat!"
... "mulc, ( ! ), ajde.
"30 Ejev",pravi janezek.
- "Ne damtrideset Ejev, mulec zmešani, kwa ti pa je!?"
- "Plačej 30 Ejev, sicer grem očitu povedat."
- "Ok, tu imaš tistih 30 Ejev, čau!"
Čez deset minut pride Janezek nazaj : " Daj nazaj račko."
- "Ne, zakaj? Saj sem jo kupil!"
- "Daj nazaj račko, ker grem drugače očitu povedat."
- "Grrr, itd ...
Čez naslednjih 10 minut - evo Janezek zopet odpira vrata omare : "Kupi račko !"
- "Nočem tvoje račke, zapri vrata omare!"
- "Kupi račko, sicer grem očitu povedat!"
...
Itd.
Potem je Janezek šel v nedeljo k spovedi in povedal, kako je prodajal račko. Župnik pa :
- "
, dej mi že enkrat mir s to tvojo račko !!! "
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Torej, nekako takole diši tale moja zgodba s to kao oglaševalsko firmo? Ki je nisem naročil in si je nisem želel?