Evo, našel sem enega izmed razlogov za ugodnejšo premijo, seveda se le-ta skriva v skrbno spisanih pogojih..... V brošuri, kjer je to zavarovanje predstavljeno, je naveden upoštevan popust v obliki "maksimalne letne udeležbe v pozitivnem zavarovalno-tehničnem rezultatu rizičnih zavarovanj", torej upoštevan je maksimalen popust v primeru informativnega izračuna, zdaj pa pazi to, citirano iz njihovih zavarovalnih pogojev na strani 4, 21. člen, 2. in 3. odstavek:
Zavarovalnica lahko v času trajanja zavarovanja zniža (torej tudi zviša) dogovorjeno zavarovalno premijo iz naslova letne udeležbe zavarovalca v pozitivnem zavarovalno tehničnem rezultatu rizičnih življenskih zavarovanj. Letna udeležba se določi po kriterijih, ki jih sprejme zavarovalnica v skladu z merili o udeležbi zavarovalcev v pozitivnem rezultatu teh zavarovanj (kaj pa če je le-to negativno?). Osnova za določitev letne udeležbe je odstopanje dejanskega od ciljnega zavarovalno-tehničnega rezultata rizičnih življenskih zavarovanj na zadnji dan preteklega poslovnega leta.
Letna udeležba (popust) se lahko spremeni enkrat letno in sicer po poteku najmanj enega leta od zadnje spremembe oziroma sklenitve zavarovanja. O spremembi višine letne udeležbe (popusta) zavarovalnica pisno obvesti zavarovalca, ki spremembe ne more zavrniti.
Laično povedano - Triglav predvideva, da bo na trgu pobral X riziko življenskih zavarovanj, s katerimi bo naredil toliko plusa, da lahko potala te popuste že v samem začetku, kar je potem tudi point tega "ugodnega" produkta, če pa mu le-to slulčajno ne bo uspelo, pa si zavarovalnica pridržuje pravico, da zmanjša ta popust, kar pomeni da kar naenkrat niti niso več tako ugodni v primerjavi s konkurenco, zavarovalec pa proti temu ne more narediti nič.
There is no such a thing as a free lunch oz. to je klasično pakiranje produktov v "darilne embalaže", da bolj lepo zgledajo in se lažje prodajajo, a v bistvu niso nič posebnega, v zadnjih 5ih letih sem videl to že mnogokrat pri večih zavarovalnicah in ravno to me pri njih najboj jezi.....
Zavarovalnica lahko v času trajanja zavarovanja zniža (torej tudi zviša) dogovorjeno zavarovalno premijo iz naslova letne udeležbe zavarovalca v pozitivnem zavarovalno tehničnem rezultatu rizičnih življenskih zavarovanj. Letna udeležba se določi po kriterijih, ki jih sprejme zavarovalnica v skladu z merili o udeležbi zavarovalcev v pozitivnem rezultatu teh zavarovanj (kaj pa če je le-to negativno?). Osnova za določitev letne udeležbe je odstopanje dejanskega od ciljnega zavarovalno-tehničnega rezultata rizičnih življenskih zavarovanj na zadnji dan preteklega poslovnega leta.
Letna udeležba (popust) se lahko spremeni enkrat letno in sicer po poteku najmanj enega leta od zadnje spremembe oziroma sklenitve zavarovanja. O spremembi višine letne udeležbe (popusta) zavarovalnica pisno obvesti zavarovalca, ki spremembe ne more zavrniti.
Laično povedano - Triglav predvideva, da bo na trgu pobral X riziko življenskih zavarovanj, s katerimi bo naredil toliko plusa, da lahko potala te popuste že v samem začetku, kar je potem tudi point tega "ugodnega" produkta, če pa mu le-to slulčajno ne bo uspelo, pa si zavarovalnica pridržuje pravico, da zmanjša ta popust, kar pomeni da kar naenkrat niti niso več tako ugodni v primerjavi s konkurenco, zavarovalec pa proti temu ne more narediti nič.
There is no such a thing as a free lunch oz. to je klasično pakiranje produktov v "darilne embalaže", da bolj lepo zgledajo in se lažje prodajajo, a v bistvu niso nič posebnega, v zadnjih 5ih letih sem videl to že mnogokrat pri večih zavarovalnicah in ravno to me pri njih najboj jezi.....