Želežniški potiniški promet? A je to normalno, res

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ko bo Poldo odprl svoje usmerjene oči in prebral še kakšen rug forum bo prišel do njemu zelo neljubih spoznanj o želežniškem stanju v Italiji... Namreč, polentarji so orekinili praktično ves mednaroden promet z Avstrijo, Francijo, Slovenijo, Švico in naprej po Evropi. Opuščajo lokalne proge, regionalne proge... Ampak ker so to njemu ljubi Italijani je vse v redu. Važno da pljuva po Sloveniji, v kateri bo vlekel oenzijo, koristil zdravstvo in ostalo infrastrukturo ko bo Italijanom nekoristen in ga bodo zavrgli kot robček za enkratno uporabo...
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
nja no resnici na ljubo bi lahko bilo pri nas stanje boljše. če greš koper ljubljana se zaradi žleda še vedno voziš z avtobusom. vozni redi so butasti. vlaki pa počasni. no je pa svetla stran da toliko časa kolikor si na vlaku je prevoz na uro poceni...

pa saj ne da bi bil potniški promet primarni, ampak bi železnice lahko porihtali zaradi tovornega. potniški pa bi jih na ta račun koristil. ker to da sedaj morajo tovorni med pivko in logatcem preklapljat na dizle je tudi svojevrstna žalost.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Robert nadaljujes z budalascinami tvojega balkanskega stila.nevem kaj ima sedaj italija pri tem da ne prejsnja gnila ne ta skorumpirana v proge niso vlozile nic .....od kje ti je fousljivi janez ego potegnil neke penzije ,si fous da europejci imamo x 2 oziroma x3 penzije napram takim domoljubom kot si ti ?.....naj ti gospod vsemogocni razjasni razum. Imas se za nekega fofumasa svetovnih razseznosti in v 2014 poves da ni mogoce zgraditi bolse proge kot nam jo je zgradila avstrija v dalnji zgodovini. Bos moral se kak forum obiskat.
Konec.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Poldo, toliko negativizma kot ga imaš ti proti državi ki te je izšolala in šola tvoje otroke ter skrbi za penzijo tvojih staršev še nisem videl. Imam redne stike z ljudmi, ki so MOGLI spokati iz prejšnje države ker jim je gorelo pod nogami, pa noben nima takega negativizma kot ga imaš ti, ki samo čezmejno delaš. Ljudje živijo v obljubljeni deželi, samo da razmišljajo kako bi prišli na stara leta nazaj, ker tam ni več obljubljena dežela... In otroci se trudijo pridobiti naše državljanstvo, pa, če sem žleht niso mehankarji katerih je polno za vsakim vaškim voglom.
Čudi me, Primorec pa tak atitude...
Nimava več kaj razpravljat, teboi privoščim vse, bog ti požegni, ampak določenih lastnosti pač nimaš... Taki so bili včasih dobri za petokolonaše.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Še na drugi strani nismo, pa so že fašisti v igri. V temi o slabih železniških povezavah.
aplauz.gif
Še malo pa pride Hitler, partizani in tabeli. Naše železnince bojo pa še naprej v k.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.861
395
83
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Dobro, Kenija pa res ne, ni treba pretiravat. Dejansko pa smo čisto na nivoju držav bivše Jugoslavije

In nekje 50 let za Avstrijo verjetno? Glede na to, da morajo kupovati zastarele lokomotive za naše proge?
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik baldrick pravi:
Pol tanka mi je zadnjič šlo gor in dol. Poln tank me pride 90.

Kaj pa obraba gum, motorja... Ti stejes samo gole stroske porabljenega goriva ...
smirk-1.gif

In tega je 2/3 (kot pravi Hanzi)?
aplauz.gif
Ena cela nova guma te stane 80€ v najbolj razširjeni dimenziji, pa ne mi rečt, da Dunaja pa nazaj pokuriš četrt profila gum. Ali pa da imaš toliko obrabe motorja, saj pa ni narejen iz kositra, da bi razpadel po par 500km vožnjah...
Najdi temo kjer smo debitirali o letnem strošku avtomobila. Potem boš videl da porabiš pol gume do Dunaja, pa da je motor tudi iz kositra.
Nekateri smo namreč prišli do letnega stroška skoraj minimalne netto plače (sploh pri novejših avtih srednjega razreda, ne pri 15 let starem Matizu, ki ni ravno idealna izbira za pot na dunaj). Ko to minimalno plačo razdeliš na število km, pa..... Dobiš ceno ki jo je dobil baldrick?(6c/km)

V tem primeru se gre za 'izreden' dogodek, ko nisi avtomobila kupil z namenom vozit se na Dunaj, ampak za potrebe vožnje v službo, trgovino itd., torej strošek nakupa in vzdrževanja vozila gre v to 'malho'. Če greš enkrat letno na izlet z avtom, pa to v praksi ne bo nič spremenilo stroškov lastništva avta (1000km ne bo bistveno spremenil letnih stroškov servisa, nakupa avtomobila pa itak ne).
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Citat:
Uporabnik Numy pravi:

In nekje 50 let za Avstrijo verjetno? Glede na to, da morajo kupovati zastarele lokomotive za naše proge?

Kdaj in koliko so kupili teh, zastarelih lokomotiv?
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik QBR pravi:
Citat:
Uporabnik Numy pravi:

In nekje 50 let za Avstrijo verjetno? Glede na to, da morajo kupovati zastarele lokomotive za naše proge?

Kdaj in koliko so kupili teh, zastarelih lokomotiv?
nekaj let nazaj ko so zečeli pri nas vozit. saj ni zastarela samo ene 40 let stara. so jih pač poceni (?pod ceno?) dobili. očitno so še dobre da lahko z njimi vozijo...
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
viri so anonimni in jih na na internetu - ker so anonimni!!!
sem že omenil, da so anonimni?
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Tipčna alterjevska. Vse veš in lapaš v tri krasne, a v resnici ne veš niti tega, kaj lokomotiva sploh je.
grims-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
hysterical-1.gif

Tale anonimni vir pa pojma nima... Namreč Avstrija uporablja na svojem železniškem orežju napetost 15kV izmenično s frkvenco 16 2/3 Hz, Slovenija pa,tako kot Italia 3kV enomerno. Dvosistemske lokmotive pa so v igri v zadnjem času, predvsem pa ne že 40 let (drugače bi lahko naši vlekli v Avstrijo in obratno, ne pa da menjajo lokomotive...)
Ostala bivša Juga uporablja 25kV izmenično s frekvenco 50 Hz...
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.104
-8.791
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Dobro, Kenija pa res ne, ni treba pretiravat. Dejansko pa smo čisto na nivoju držav bivše Jugoslavije

In nekje 50 let za Avstrijo verjetno? Glede na to, da morajo kupovati zastarele lokomotive za naše proge?
Avstrijska privat firma je kupila lokomotive od avstrijskih državnih železnic. Zakaj stare? Ker jih dobi ceneje, kot nove, ki prav tako lahko vozijo pri nas.
 

QBR

Pripravnik
26. okt 2012
886
0
16
Citat:
Uporabnik Numy pravi:


In nekje 50 let za Avstrijo verjetno? Glede na to, da morajo kupovati zastarele lokomotive za naše proge?

Slovenske želznice, niti v sklopu JŽ, vse tam od leta 1960, pa do danes, NIKOLI niso kupile niti ene same stare, niti za tisti čas zastarele lokomotive. Karkoli je že bilo od vlečnih sredstev nabavljeno, je bilo povsem za tisti čas sodobno. Ravno tako serija zadnijih Siemensovih večsistemskih lokomotiv, ki so bile in so še, zadnji hit tehnologije. In ja, te lokomotive, gledano na sistem el.napajanja, lahko vozijo domala po celi evropi.

Ampak seveda, šank-opravljivci pa itak veste zgolj svojo resnico.
stupid-1.gif