Lepo si razmišljal, Pred korupcijo si pa zatiskaš oči.Citat:
Uporabnik keber pravi:
@synthman: ja, nekdo bo zaslužil pri rampah. Čudno, a ne? Jaz sem pa vedno mislil, da taki delajo zastonj za blagor naroda.
Lepo si razmišljal, Pred korupcijo si pa zatiskaš oči.Citat:
Uporabnik keber pravi:
@synthman: ja, nekdo bo zaslužil pri rampah. Čudno, a ne? Jaz sem pa vedno mislil, da taki delajo zastonj za blagor naroda.
Oprosti, brat ne znaš, ali pa ne razumeš, kaj prebereš. Prav vsi prehodi so nekako označeni. Če ne drugače, te rukne, ko se pelješ preko (recimo neke vrste "talne oznake"). Ampak takih, ki aktivno oznanjajo (semafor ali semafor + zapornice), da prihaja vlak, pa je nekje 1/3. Pri teh ni problema, če si vesten, pri ostalih pa še zdaleč ne moreš v vseh vremenskih pogojih zagotovo ugotoviti, da prihaja vlak tudi če se ustaviš. Če pa ti misliš, da vidiš ob sneženju, močnem deževju ali megli 200 metrov daleč, si pa fenomen, ki ga je potrebno znanstveno preučiti.Citat:
Uporabnik msenjur pravi:sej pravim - 99% je označenih vsaj z andrejevim križem in semaforjem. In če to ni dovolj, da človeka ustavi, ne vem, zakaj bi ga rampe?
Prav gotovo, ampak to je verjetno po teh tarifah (300.000 do 500.000€ za zapornice) še zmeraj cca 100.000 € na prehod. Zakaj pa so take tarife pa ne bom komentiral, ker ne razumem.Citat:
Uporabnik kamela213 pravi:Za moje pojme bi bilo dovolj če bi postavili semaforje ki bi utripali ko bi se približeval vlak.
Torej po tvoje ne sme nihče nič zaslužit? Koliko pa lahko zasluži?Citat:
Uporabnik synthman pravi:
Lepo si razmišljal, Pred korupcijo si pa zatiskaš oči.Citat:
Uporabnik keber pravi:
@synthman: ja, nekdo bo zaslužil pri rampah. Čudno, a ne? Jaz sem pa vedno mislil, da taki delajo zastonj za blagor naroda.
(zgleda, da kar napišem, je očitno nečitljivo ...)Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Prav gotovo, ampak to je verjetno po teh tarifah (300.000 do 500.000€ za zapornice) še zmeraj cca 100.000 € na prehod. Zakaj pa so take tarife pa ne bom komentiral, ker ne razumem.Citat:
Uporabnik kamela213 pravi:Za moje pojme bi bilo dovolj če bi postavili semaforje ki bi utripali ko bi se približeval vlak.
Ja, vse to je treba narest, ampak mi zdrava pamet da vedet, da tista rampa ne more koštat toliko kot 2 opremljene stanovanjske hiše, z zemljiščem vred, pa potegnjeno elektriko, vodo, optiko, pa še računalnik not.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Torej po tvoje ne sme nihče nič zaslužit? Koliko pa lahko zasluži?
Glej, nekdo mora sprojektirat, nekdo mora mogoče kako zemljo prodat, potem mora gradbenik malo uredit in verjetno razširit prehod, nato pridejo štromarji, da potegnejo kable in štange in seveda največji delež je pri proizvajalcu te opreme, ki mogoče ni tako sofisticirana kot space shuttle, je pa vseeno draga.
Iz prve roke ti povem, da res ni znanstvene fantastike. In da tista stikala ne kupiš za 2 evra v Obiju.Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Ne rabi kupovat zemljišč...je poleg tirov narejeno tako da se dvignejo betonski pokrovi in se postavi kable v notranjost....tisto stikalo na tirih pa je kot doma za prižgat luč..ko ga povozi vlak se vklopi in rampe grejo dol...nema znanstvene fantastike...to je to.
Boš prej uspel na razpisu, če boš ponudil za 100 jurjev višjo ceno, sej veš, kot v tistem vicu, 180 tebi, 180 meni, 40 pa mujotu ki bo naredil.Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Tudi meni se zdi 300 jurjev za en prehod veliko, ampak =biga, očitno so takšne cene. Lahko pa odpreš firmo Urejanje železniških prehodov d.o.o. in ponudiš za 100 jurjev nižjo ceno.
zunaj ni nic ceneje. Ne gre za banana republiko, ampak cene. Zakaj mislis da komponenta, ki stane v avtu 100 eur, v letalu stane 1000? Zakaj recimo elektromotor, ki stane v gospodinjskem alaratu 5 eur, v medicinski nPravi stane 500? Zato, ker izpolnjevanje razlicnih standardoc stane razlicno ko delas misker, porines not elektromotor, sproba, ce dela, g v proizvodnjo. V letalu ali za medicino je pa trebe nevemokoliko testov, in to stane. Zakaj? Ker ce a lektromotor crkne v mikserju,mga pac na servisu zamenjas. Ce crkne v letau, lahko par 100 ljudi umre.Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Navaden majhen nov avto nižjega cenovnega razreda vsebuje prav gotovo veliko več zahtevne elektronike, ki mora delovati nekaj let v precej bolj neugodnih pogojih kot se jih da brez problema zagotoviti v dokaj stalnih in znanih pogojih železniške proge. In tak avto se da brez problema narediti za manj kot deset jurjev. In ravno tako mora ustrezati vsem zayebanim pogojem garancije proizvajalca ne samo za brezhibno delovanje v smislu, da te pripelje od točke a do b, ampak tudi do vseh sodobnejših naprav, ki so ravno tako zakonsko predpisane kot so ABS, ESP, katalizatorji in airbagi in podobno in so zanje zapisani znani standardi, ki ljudem varujejo življenje.
Te naprave so prav gotovo po količini vgrajenega MATERIALA IN ZNANJA mnogo zahtevnejše od enega ali pa zaradi mene tisoč yebenih železniških prehodov.
Ampak v naši bananana republiki moramo za vsak yeben železniški prehod na novo izumljati toplo vodo za tristo jurjev.
NEMEYEBAT!
Ja pa za tiste ute in beton na cestninski bo tud treba velik testov, da je tako drago najbrž.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
zunaj ni nic ceneje. Ne gre za banana republiko, ampak cene. Zakaj mislis da komponenta, ki stane v avtu 100 eur, v letalu stane 1000? Zakaj recimo elektromotor, ki stane v gospodinjskem alaratu 5 eur, v medicinski nPravi stane 500? Zato, ker izpolnjevanje razlicnih standardoc stane razlicno ko delas misker, porines not elektromotor, sproba, ce dela, g v proizvodnjo. V letalu ali za medicino je pa trebe nevemokoliko testov, in to stane. Zakaj? Ker ce a lektromotor crkne v mikserju,mga pac na servisu zamenjas. Ce crkne v letau, lahko par 100 ljudi umre.Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Navaden majhen nov avto nižjega cenovnega razreda vsebuje prav gotovo veliko več zahtevne elektronike, ki mora delovati nekaj let v precej bolj neugodnih pogojih kot se jih da brez problema zagotoviti v dokaj stalnih in znanih pogojih železniške proge. In tak avto se da brez problema narediti za manj kot deset jurjev. In ravno tako mora ustrezati vsem zayebanim pogojem garancije proizvajalca ne samo za brezhibno delovanje v smislu, da te pripelje od točke a do b, ampak tudi do vseh sodobnejših naprav, ki so ravno tako zakonsko predpisane kot so ABS, ESP, katalizatorji in airbagi in podobno in so zanje zapisani znani standardi, ki ljudem varujejo življenje.
Te naprave so prav gotovo po količini vgrajenega MATERIALA IN ZNANJA mnogo zahtevnejše od enega ali pa zaradi mene tisoč yebenih železniških prehodov.
Ampak v naši bananana republiki moramo za vsak yeben železniški prehod na novo izumljati toplo vodo za tristo jurjev.
NEMEYEBAT!
Citat:
Uporabnik Fe3 pravi:
Ni me treba spominjati na takšne različne standarde, ker imam opravka z napravami, ki morajo ustrezati raznim zahtevnim standardom. Enostavno bi se moralo skupaj usesti par inženirjev in ekonomistov in skupaj dognati ustrezne razpisne pogoje glede tehničnih in ekonomskih zahtev. IMHO bi lahko ekonomiste tudi izpustili.
Če nimamo toliko denarja da bi zadostili naostrejšim standardom, bomo standarde malo spustili.
Še vedno je bolje da imamo naprave, ki na tisoč primerov enkrat crknejo in mogoče rešijo eno življenje in enega zajebejo, kot pa da jih sploh nimamo in imamo dva mrtva.