Železniške zapornice

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Torej bi bili potrebni samo semaforju in zvocni signal, to pa vrjetno ne pride tako drago ali pac?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.234
770
113
EU
Ko jaz pogledam levo in desno praktično nič ne vidim, ker se moraš skorajda zapeljati na samo progo, da sploh imaš vidno polje, takrat je pa že vseeno, če kar spelješ naprej.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
ja na kaki makadamski cesti ali pa taki kjer gre vlak enkrat an teden
Cirka pol prehodov v Sloveniji ima samo Andrejev križ (če se veda ne leži kje pod mejo). Rampe na regionalnih progah so bolj izjema kot pravilo.

Do izpred nekaj let je bil en tak prehod kar v Ljubljani, pa to ne na industrijskem tiru v BTC-ju.
tongue-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
ksz

Plus tega se v preteklosti sploh ni razmišljalo naprej. Današnja regionalka je sledila prvotnemu kolovzu, novi kolovzi so naenkrat postali ceste itd. Rezultat: tako je naprimer na progi Celje - Rogatec je skupni dolžini proge 37 km čez 70 (z besedo: sedemdeset) nivojskih prehodov. Drugače - prehod je vsakih 500 m proge.
bonk.gif

Proga sicer gre še naprej do meje z Hrvaško - ampak so očitno že v Rogatcu obupali s štetjem.
tongue-1.gif

V Rjavici (1. postaja za Rogaško Slatino) so se enega prehoda rešili tako, da so odkupili zemljišče in potegnili NOVO cesto na "drugi" strani proge - cenovno baje primeljivo z enimi zapornicami. Končna rešitev celo bolj varna, ker sploh več ni prehoda čez progo.
zmaga.gif


By the way - ta proga samo v Rogaški Slatini seka glavno cesto 4x - dodatno še (vsaj) 5 stranskih cest oz. priključkov - torej 9 prehodov - samo prehodi z glavno cesto imajo rampe.
crazy1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Torej bi bili potrebni samo semaforju in zvocni signal, to pa vrjetno ne pride tako drago ali pac?
Malenkost ceneje, kot pa če daš pravo rampo. Najdražje so signalnovarnostne naprave, ki morajo biti neglede na to ali so rampe ali samo lučke.
Sicer pa samo lučke že dolgo niso več dovoljene, rampa je obvezna, od sedaj tudi dvostranska, da ne prihaja do slalomiranj.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
no vidiš, kako se človek lahko znajde, ko ve, da nima šans proti nekaj tonam.

Semafor bi pa mogu bit na vsakem prehodu, kjer se redno vozijo tovorni in potniški vlaki. Čeprav sm skor zihr, da je tko označenih 99% prehodov.

Ravno zanašanje na vozni red je največkrat vzrok za nesrečo... kdaj pa pride kakšen vlak izredno pa je...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Ali pa cesta Slovenska Bistrica - Poljčane, kjer greš 3x preko dvotirne proge namesto 1x
bonk.gif

Viš - na tisti "slalom" tam čez krojcberg sem pa pozabil. Samo tam imate vsaj rampe.

Ja pa to spet isto - ker je včasih kolovoz šel tam smo pač asfalt potegnili čez.

Žal se pri nas vse premalo zavedamo, da samo vzdrževanje cest ne bo dovolj. Treba bi namreč bilo marsikatero cesto čisto na novo potegniti (novo traso) in to tako, da bo cesta varna (čim manj priključkov - na regionalko sploh ne izvozov iz privatnih zemljišč) in hitra (beri: omogočala normalno mobilnost) in s tem tudi bolj "čista".
Se pa bojim, da jaz tega ne bom več doživel.
crazy1.gif
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.234
770
113
EU
Sicer pa vedno, ko pečkam progo, ne glede na vse signalne oznake in zaščite, imam občutek, da je to zadnjič :p
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Se pa bojim, da jaz tega ne bom več doživel.
crazy1.gif
Dokler bodo pri nam imeli čez infrastrukturne projekte (velike ali male) več povedati ljubitelji vrabcev pardon ptičev ter ljubitelji gosenic pardon metuljev, se kaj dosti ne more narediti.

Tako za novo cesto pri Poljčanah kot pri Grobelnem se že izdelujejo projekti. To je pravzaprav kar dosti, običajno se samo razmišlja, kaj bi bilo fino, pa kako je to predrago, pa dostikrat ne bi bilo, samo kaj ko občine in njihovi župani radi dodajo svoj piskrček.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Sicer pa samo lučke že dolgo niso več dovoljene, rampa je obvezna, od sedaj tudi dvostranska, da ne prihaja do slalomiranj.

Slalomiranje je bilo pa ce se nemotim nazadnje v Ljubljani lansk let ko je to izvajala neka voznica, ampak oprosti tukaj pac ni pomoci, ce bi hoteli obvarovati vse debile bi lahko sami sebe financno zadavili, oziroma to itak sploh ni izvedljivo tko da pac naravna selekcija.
 
Nazadnje urejeno:

gr69

Guru
15. dec 2009
11.645
2.692
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik keber pravi:
...
Tako za novo cesto pri Poljčanah kot pri Grobelnem se že izdelujejo projekti. ...

Sicer ne vem koliko poznaš cesto Rogatec - Šentjur / Celje - ampak če bodo reševali "samo" prehode v Grobelnem je to bolj Blažev žegen. Na tej trasi bi namreč bilo potrebno:
1. urediti funkcionalno "obvoznico" mimo Rogaške (tisti kolovoz, kjer imaš na vsake 200 m križišče ali priključek iz privat bajte in posledično omejitve 60 km/h ter celo 50 km/h na "novem in urejenem" križišču za "novo vpadnico" 50 km/h
stupid-1.gif
) si namreč ime obvoznica niti ne zasluži
2. urediti obvoznico mimo Šmarja pri Jelšah
3. najti smislno rešitev čez "Halarjev breg" za Šmarjem
4. kot si že omenil - Grobelno
5. urediti obvoznico (z delitvijo ceste proti AC in naprej proti Celju) v Šentjurju

"Drobni" problemi v Mestinju, skozi Belo, Šentvidu in naprej od Šentjura lahko počakajo - vendar bi morali že danes razmišljati, da bi "glavno cesto" peljali mimo teh naselij.

Da se vrenm na temo - mogoče bi bilo celo najbolje začeti razmišljati v smeri, da se potegne nova trasa ceste ob levi ali desni strani že omenjene železniške proge - s tem bi obenem rešil tudi vse nivojske prehode.
tongue-1.gif

(70 prehodov - od tega jih je 60 brez zapornic => 60* 300.000 = 18.000.000 EUR (18 mio) - s tem pa že nekaj narediš
grin1.gif
)
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Če nisem v pravi rubriki, se opravičujem.Zanima me vaše mnenje, če je res toliko drago postavit tiste dve elektronske zapornice na nivojskih prehodih čez železniške tire, kakor pravijo odgovorni na SŽ. Govorijo o 300 000€. Se mi zdi, da hočejo z tem spet nategnit državo in zraven dobro zaslužit, sej so tud SŽ vreča brez podna.
confused-1.gif
Nedolgo nazaj so govorili o miljonu.
Ampak kakorkoli, obe številki sta močno prenapihnjeni, tako kot tudi tista 2 miljona za zrušitev ene cestninske, (2-3 hišic in betonskega bloka in asfaltiranje) očitno bo nekdo fajn zaslužil pri teh cenah.
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
Rampe se dvigajo na podlagi enega ogromnega stikala...če greš po tirih nazaj prideš do ene zadeve ki je kot stikalo...tega vlak povozi in se vklopijo rampe..in ponavadi se časovno izklopi ali pa ko prevozi naslednje stikalo na svoji poti.
To mi je povedal človek ki dela na železnici.

Lahko pa skačeš po njem pa se ne vklopi.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik kazamurnik pravi:
Lahko pa skačeš po njem pa se ne vklopi.
Odvisno, s čim skačeš po njem.
wink-1.gif


@synthman: ja, nekdo bo zaslužil pri rampah. Čudno, a ne? Jaz sem pa vedno mislil, da taki delajo zastonj za blagor naroda.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Čeprav sm skor zihr, da je tko označenih 99% prehodov.
Alter pravi, da jih je bilo nekaj let nazaj preko 600. Vsekakor je še danes več kot polovica prehodov označenih samo z andrejevim križem. To značilnost naše države slabo poznaš.
Dejstvo je, da je naša železniška infrastruktura narejena za neko drugo obdobje, ki je že davno minilo.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Čeprav sm skor zihr, da je tko označenih 99% prehodov.
Alter pravi, da jih je bilo nekaj let nazaj preko 600. Vsekakor je še danes več kot polovica prehodov označenih samo z andrejevim križem. To značilnost naše države slabo poznaš.
Dejstvo je, da je naša železniška infrastruktura narejena za neko drugo obdobje, ki je že davno minilo.

sej pravim - 99% je označenih vsaj z andrejevim križem in semaforjem. In če to ni dovolj, da človeka ustavi, ne vem, zakaj bi ga rampe?
 

synthman

Fizikalc
22. avg 2007
7.226
0
36
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Čeprav sm skor zihr, da je tko označenih 99% prehodov.
Alter pravi, da jih je bilo nekaj let nazaj preko 600. Vsekakor je še danes več kot polovica prehodov označenih samo z andrejevim križem. To značilnost naše države slabo poznaš.
Dejstvo je, da je naša železniška infrastruktura narejena za neko drugo obdobje, ki je že davno minilo.

sej pravim - 99% je označenih vsaj z andrejevim križem in semaforjem. In če to ni dovolj, da človeka ustavi, ne vem, zakaj bi ga rampe?
Je sej res ne vem, zakaj sploh postavljajo te rampe, če je tist križ zadosti?
Zdej ko je železnica v izgubah, bi jih lahko odmontirali in prodali, bi lahko nekaj dodatno zaslužili ane?