Železniške zapornice

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Če nisem v pravi rubriki, se opravičujem.Zanima me vaše mnenje, če je res toliko drago postavit tiste dve elektronske zapornice na nivojskih prehodih čez železniške tire, kakor pravijo odgovorni na SŽ. Govorijo o 300 000€. Se mi zdi, da hočejo z tem spet nategnit državo in zraven dobro zaslužit, sej so tud SŽ vreča brez podna.
confused-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Same zapornice so poceni, nekje 10% tega zneska. Levji delež ima v tej ceni SVN, vklop v celoten sistem avtomatskega vodenja, projektna dokumentacija...
Ne moreš ti samo rampe postavit...
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
To se zavedam, ampak , vsa ta logistika in vklop v sistem je pa verjetno prosto po Prešernu.
 

maremm

Pripravnik
26. dec 2010
357
0
16
Hm, a je že kdo zračunal koliko let bi za ta denar "Mujo" dvigoval rampo ročno?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a je kdo zračunal, koliko bi lahko prišparali, če bi folk znal ustavit in pogledat levo desno?
 

maremm

Pripravnik
26. dec 2010
357
0
16
To bi bil šele prihranek. Pa da še dodam, tole z zapornicami se vleče že vsaj 20 let. In pri takih ogromnih zneskih se ne more urediti vsaj začasnega fizičnega varovanja najbolj nevarnih prehodov. 100% varnih pa tako ni, tudi avtomatika lahko odpove.
 
Nazadnje urejeno:

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Zakaj bi pa dvigoval Mujo? Lahko jih tudi Janez, Milan ali pa Cvetka, mi je vseeno, samo , da bi rešili kakšno življenje.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.462
147
63
Citat:
Uporabnik maremm pravi:
Hm, a je že kdo zračunal koliko let bi za ta denar "Mujo" dvigoval rampo ročno?

Slabih 7 let, če bi bil plačan 5€/uro , oz več Mujotov Janezov in Franck, bi koštalo državo v 7 letih 300.000€ brez kakršnih prispevkov.


Oziroma ce bi mu dal fiksno 700€ plače, pa 3 izmene po 8 ur., bi pa bilo denarja za skoraj 12 let, isto brez prispevkov.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik maremm pravi:
Hm, a je že kdo zračunal koliko let bi za ta denar "Mujo" dvigoval rampo ročno?
Zračunaj, koliko stane eno izgubljeno življenje, ker je Mujo enkrat pozabil dvignit rampe?

Sicer pa kot je Roberto napisal, ni vse v tistem aluminiju v rampahin nekaj žarnicah. Nekaj stane projektiranje, običajno je treba tudi cesto v okolici prehoda in na samem prehodu malo popraviti in razširiti v okviru današnjih pravilnikov. Največ pa prinesejo SV naprave, ki so prekleto drage. Prekleto drage pa so zato, ker je to zelo monopolistična zadeva, dela to samo nekaj firm, in je enako draga po celi Evropi.
Kartel? Mogoče, pa naj gre Soršak malo v Siemens šnofljat, če si upa.
evil.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
a je kdo zračunal, koliko bi lahko prišparali, če bi folk znal ustavit in pogledat levo desno?
Idealna rešitev. Tako bi lahko znatno pocenili tudi gradnjo avtocest. Dovolimo nivojska križanja. S traktorjem samo lepo ustaviš, se prepričaš, če je prosto in lepo čez.
Po mojem ni nobene variante, da prideš živ čez dvotirno progo, kjer vozi pendolino s 140 km/h. Ta hitrost je izjema, bodo pa železnice imele neko upanje na obstanek šele, ko bo to praviloma najnižja hitrost.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
a se pogovarjamo o avtocestah al železnicah?

kako ni šans? počakaš, da gre mimo, in je. Grem stavit, da ne bo za njim naslednjega vlaka vsaj 15min. Pa itak je ponavadi rdeča luč pod andrejevim križem, če se približuje kakšne vlak.

Pa tud se mi zdi, da tista najbolj prometna križišča imajo rampo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
Pa tud se mi zdi, da tista najbolj prometna križišča imajo rampo.

Nima veze kako prometno je, dovolj da je to nekje na vasi, kjer pelje 20 avtov na dan čez. Pa stoji poleti koruza levo in desno in imaš takoj nesreče. Ali pa nekje sredi ničesar, ampak je zraven gramoznica. Tovornjakar tudi če se ustavi in pogleda, preden spelje preko, je lahko hiter vlak že tu (še posebej ker je velikokrat še malo vzpetine do tirov), malo mu še menjalnik zaškrta in imaš 20 ton železa in gramoza na tirih.
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
a je kdo zračunal, koliko bi lahko prišparali, če bi folk znal ustavit in pogledat levo desno?
Jaz to vedno počnem. Samo potem mi pa folk pri Koloseju vedno trobi zadaj.
confused-1.gif


zajebavam se
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.545
5.094
113
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
vsak železniški prehod ima luč...
ne-ne-1.gif

Pa kaj še... In nima veze kaka cesta gre preko. Mogoče je to edina do tvojega doma. Ni variante, da ob pravem trenutku pride živ preko šofer kamiona (ali traktorja), ki se ustavi pred prehodom, pogleda levo desno, potem pa spleza preko z 10 km/h, vlak pa bočno pripiči iz megle z 80 km/h.
Sicer pa so krajani Cirkovc na TV pravili, da v megli nekoliko pomaga, da veš vozne rede na pamet, za tovorne vlake pa ugasneš avto in odpreš okno in prisluhneš. Tako je bilo v nekaj letih samo 5 mrtvih.