Želel očarati punco s Kio Ceed pri 240km/h

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
Uporabnik Maiden pravi:
Mi smo šli preko 180 po števcu z AX-om, se je števec skoraj okoli obrnil. Mladi pa nori ni kaj.

O, tole me je spomnilo, s kolegom sva se enkrat peljala s stoenko in je stevec kazal "Jugoslavija"
evil.gif
To je bilo pri priblizno 160, pa ze to se je fino treslo.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.268
113
nimam jst nobenga uberwagna ampak pač samo avto, ki se definitivno veliko bolje ustavi kot pa ax. pa lahko gremo za foro kdaj kej testirat, sem takoj za. aja pa da še enkrat spomnim, tale konflikt je nastal zato, ker sem jaz rekel, da se mi ne zdi pametno hitro voziti z ax-om in ne zato, ker bi rekel, da lahko s svojim avtom delam karkoli hočem. bo šlo?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
tale konflikt je nastal zato, ker sem jaz rekel, da se mi ne zdi pametno hitro voziti z ax-om in ne zato, ker bi rekel, da lahko s svojim avtom delam karkoli hočem. bo šlo?
Ne, ta konlikt je nastal zaradi tvoje prve budalaštine:
Koda:
Uporabnik Matey pravi:
nebi ga jst žgal 140 z ax-om.... kot da bi šel z bavarcem 300+
Kar je milo rečeno neumnost prve stopnje. Ker z AX-om se čisto lagano pelješ 140 km/h in nič ne trese. Razen seveda, če je sestavljen skupaj iz desetih po dobri balkanski navadi.

Nadaljuješ potem s takim:
Koda:
 ustavil se bom pa še vseeno 4x prej kot nekdo z AXom.
Kar je še večja neumnost. Se mi zdi, da je bil tukaj nalepljen enkrat en link do enega testa, ko so testirali normalen avto in ultra super duper športnik s samo 10 km/h večjo hitrostjo. Ugani, kdo je imel daljšo zavorno pot.
grims-1.gif
Tisto je alter pametnjakoviče utišalo za en teden, sedaj pa vidim, da je razmah nakladanja spet dobil zalet.

PS: A ima slučajno kdo link do tistega testa?
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.268
113
aja aja, sej če nič ne trese pol ni nevarno.. ql ql, tnx za info
zmaga.gif


pa tisto s 4x prej tudi nisem mislil dobesedno (saj mi je jasno da fizikalno to ni mogoče) ampak je bilo metaforično mišljeno da se pač veliko lažje/hitreje/bolje ustaviš. samo kje bi ti to dojel...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.268
113
ah kje... jst s to mazdo ne mislim nč uvajat, dokler še ne dokončam podvozja...

lahko pa vseen prideš kej naokol
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Ja, ti verjamem, uberwagen bmw je pri 300 km/h bolj varen kot ax pri 140.
Sploh na AC.








Pol si pa svizec nekaj v rit vtakne.
 

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
...ksz

Kaj samo ax-e omenjate...... kaj na dobre stare jugote pa ste pozabli
wink-1.gif

Kaka 60-ka dupli fergazer pa tak....... po AC isto števec prek 180 pa dimna zavesa za tabo in poraba 15 litrov
smile-1.gif

Pa kaj si je folk mislo, ko si mimo kake mečke pado, ko da stoji hehe
smile-1.gif
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Nikoli nisem razumel gonjenja takih kantic 'kokr da' po klancih dol na AC. Samo da padeš mimo ene Merce ali BMW-ja in 'dokažeš' da lahko še s takimi jajčki voziš enako hitro kot on. Na ravnini se pa pri 150 ustavi. Plus, take 20 let in več stare kantice nisem skoraj nobene videl z boljšimi gumami kot Sava Eskimo, zavorna tekočina še vedno prva, cevke pa po možnosti preperele. Čisto lahko je reči da bo 800 kil težka kantica se ustavila enako pri hitrosti 150 kot par razredov večja ladja, ampak ponovi poizkus večkrat in boš AX-a samo še na odpad lahko zapeljal.. to je tako zgonjeno da je enostavno prenevarno se igrati s tem. Plus, ne zna vsak zavirat v kritični situaciji brez ABS-a. Večina se jih samo obesi na zavoro in čaka da se avto ustavi. V poletni službi vozim Matiz-a na 145 gumah ( Sava Eskimo :bonk ) in sem se parkrat igral po mokri podlagi z zaviranjem na polno. Ne predstavljam si da bi povprečen voznik - kot povprečnega voznika smatram nekoga ki mu ABS sistem ni poznan oziroma uporablja avtomobil za prevoz od točke A do B - bil sposoben reagirati v kritični situaciji in popuščati in spet pritiskati na bremzo tako tekoče da bi avto poskušal ustaviti približno tako kot če bi imel ABS.

Kar se pa tiče stabilnosti pa seveda da je par razredov boljši avto pri višjih hitrostih veliko bolj stabilen kot ta trugawagen. In da je držat volan naravnost in po klancu letet navzdol 180 nekaj, kar zna vsaka opica. Pa še nekaj, če bi kdo videl kakega takega AX-a razdrtega do same školjke, bi ga hitro minilo veselje do izživljanja po AC. Od zunaj avto lahko izgleda OK, ampak ko razdreš pa pregnit pod, vse rjavo pod pragovi, sprednja požarna stena rjava po 'šivih' .. itd. In dejansko imaš potem v kaki bemfli veliko večje možnosti za preživetje, tudi pri višjih hitrostih. Če pa že worst case scenario, bo pa vsaj krsta lahko odprta. Pa ne mi z raznimi testi ipd. , dobit prazno cesto, postavit dva avta v vprašanju drug poleg drugega, pa gremo naredit test.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.268
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Ja, ti verjamem, uberwagen bmw je pri 300 km/h bolj varen kot ax pri 140.
Sploh na AC.








Pol si pa svizec nekaj v rit vtakne.

sam ti pa maš kar probleme z dojemanjem prebranega kaj?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
Sodeč na tole ne bi rekel, da imam jaz probleme z dojemanjem:
Koda:
Uporabnik Matey pravi:
nebi ga jst žgal 140 z ax-om.... kot da bi šel z bavarcem 300+
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.818
113
zmaga.gif

Po tretji strani imaš pa uberwagen BMW 3 letnik 2003 sa Njemačke sa samo 120.000 km (realno verjetno 400.000 km), sestavljen iz dveh, lučka za airbage seveda pobrana ven, ker airbagov ni, in tako naprej.

Torej, treba je gledat avta v istem stanju, ne na eni strani BMW star 5 let, prvi lastnik s 15.000 km, na drugi strani pa 15 let star avto z 10-imi lastniki za sabo zjajcanim in po možnosti karamboliranim še.

Da rezimiram: z ohranjenim AX-om se grem takoj vozit po AC 140 km/h (prej bi si sicer glušnike nabavil), ker je to popolnoma neproblematično. Z novim BMW-jem pa ne vem, če bi si upal 300 km/h po AC šibat.

Na kur.ac mi pa grejo tipi, kateri na podlagi ene slabe izkušnje verjetno sesutega avta potem mečejo ven nebuloze, sploh pa, kako je BMW uberwagen. Looool.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.098
16.268
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Sodeč na tole ne bi rekel, da imam jaz probleme z dojemanjem:
Koda:
Uporabnik Matey pravi:
nebi ga jst žgal 140 z ax-om.... kot da bi šel z bavarcem 300+

res? in kaj naj bi pomenilo napisano?

v moji verziji to pomeni da je žgat 300 z bmwjem isto kretenizem kot 140+ z AXom.

pa kdo je napisal da je BMW uberwagen al si sam ti mal zafrustriran? osebno sem dal bmwja zraven kot primerke boljšega avtomobila kot je AX. aja sej res, če ne trese je itaq isti sh1t
hysterical-1.gif
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Seveda se da 'lepo' peljat z AX-om pri 140, ampak lepo po ravni avtocesti in več kot toliko je brezveze, zato pa imamo tehniko in inženirje, da se stvari non-stop izboljšujejo in povečujejo varnost, čeprav omejitve ostajajo pri 130.
bonk.gif
Ampak namen je da če te začne v AX-u pri 130 zanašat na mokri podlagi, ali pa recimo v 5 let stari BMW 3, imaš v slednji več možnosti da se boš rešil iz kritične situacije.

Je pa primerjava rahlo brezvezna. Pametno bi bilo primerjati recimo AX-a z Cliotom, Puntom .. itd. Tudi 200 v kakem Cliotu ni ravno prijetna izkušnja. Je pa bolj varno, ker veš da je avto vsaj 15 let mlajši, da so vitalne komponente še dobre in da gume niso trde kot 3 dni stara pica. Sicer pa se hitrosti večajo. Sem zadnjič govoril z bivšim profesorjem iz srednje šole, pa je razlagal kako s katrco več kot 80 na regionalki ( ne vem sicer kateri, ampak sklepal sem da bolj ovinkasti ) niso presegli, pa je šel vsak ovinek vsaj malo počez.
Zdej pa še s takim jajčkom min. 55 po hairpin-ih na planinskih ridah.

Je pa prisoten tudi psihološki faktor, lažje se boš vozil 150 z avtom ki ima valarje in veš da gre v končno B.P. 220, kot pa z jajčkom na 145 gumah z končno 170 ( po 'skalibriranem' števcu
evil.gif
)
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.095
1.271
113
42
Ax se prou dobr drži ovinkov. Nevem zakaj vsi tko pljuvate te stare avte. Prou dobr se vozijo, občutek na volani je bombastičen pa še zdi se ti kot da gre 100 več kukr gre v resnici. Zakon!