Pozdravljeni,
Danes so me poklicali s pooblaščenega servisa in mi sporočili, da okvarjen BSI računalnik mojega vozila predstavlja strošek v višini 285€. Ker sem se isti trenutek odločil, da naj zadeve ne naročajo in naj avto sestavijo nazaj, sem se dogovoril, da pridem popoldan avto iskat.
Avto je bil včeraj cel dan pri njih in danes do 17:00, ko so mi povedali sledeče:
Ko sem prišel na servis, so mi razložili, da BSI računalnik vseeno ni crknil, ampak, da so zamenjali ključavnico in da zdaj je vse ok. Posebej so poudarili (3x), da pa so za ugotavljanje in odpravljanje napake porabili "veliko" časa.
Zdaj imam začasno montirano "rabljeno" ključavnico in zadeva deluje. Ko dobijo novo ključavnico, me bodo poklicali in takrat bomo poračunali.
Prepričan sem, da so mi na servisu želeli "prodati" BSI računalnik. Zaradi malomarnosti (ker so zadeve testirali tako, da niso menjali ključavnice, motorčka, stikala,..) ali čistega ekonomskega natega.
Ob bližnjem obisku, ko mi bodo zamenjali ključavnico, bom vsekakor zahteval, da mi zaračunajo le menjavo ključavnice (15min, torej 1h) in ne vseh tistih ur, ki so jih (če so jih) porabili za razdiranje in nalaganje software-a.
Zanima me, kakšna je sicer praksa v podobnih primerih, ko serviser porabi določeno število ur, da ugotovi vzrok okvare in potem stranka zavrne popravilo, ker enostavno ne želi ali ne more plačati popravila?
LPm
Danes so me poklicali s pooblaščenega servisa in mi sporočili, da okvarjen BSI računalnik mojega vozila predstavlja strošek v višini 285€. Ker sem se isti trenutek odločil, da naj zadeve ne naročajo in naj avto sestavijo nazaj, sem se dogovoril, da pridem popoldan avto iskat.
Avto je bil včeraj cel dan pri njih in danes do 17:00, ko so mi povedali sledeče:
Ko sem prišel na servis, so mi razložili, da BSI računalnik vseeno ni crknil, ampak, da so zamenjali ključavnico in da zdaj je vse ok. Posebej so poudarili (3x), da pa so za ugotavljanje in odpravljanje napake porabili "veliko" časa.
Zdaj imam začasno montirano "rabljeno" ključavnico in zadeva deluje. Ko dobijo novo ključavnico, me bodo poklicali in takrat bomo poračunali.
Prepričan sem, da so mi na servisu želeli "prodati" BSI računalnik. Zaradi malomarnosti (ker so zadeve testirali tako, da niso menjali ključavnice, motorčka, stikala,..) ali čistega ekonomskega natega.
Ob bližnjem obisku, ko mi bodo zamenjali ključavnico, bom vsekakor zahteval, da mi zaračunajo le menjavo ključavnice (15min, torej 1h) in ne vseh tistih ur, ki so jih (če so jih) porabili za razdiranje in nalaganje software-a.
Zanima me, kakšna je sicer praksa v podobnih primerih, ko serviser porabi določeno število ur, da ugotovi vzrok okvare in potem stranka zavrne popravilo, ker enostavno ne želi ali ne more plačati popravila?
LPm