Zavore

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
fino bi bilo da napišeš koliko km ima avto, ter kater letnik je.

Zamislil si si da je potrebno menjat ploščice in diske...najprej se pozanimaj kaj od vsega tega je potrebno menjat.

Lahko tudi sam malo pregledaš....kar se diskov tiče...greš z nohtom po disku (površini kjer prijemlje pakna) do zunanjega roba....da začutiš ta zunanji rob ...in če je tega roba kak mm do dva še ni potrebno menjat diskov...če gre tja do 5 mm pa že skrajni čas.

Zadaj so zavore konkretno manj obremenjene..torej se tudi diski manj obrabljajo - prav tako ploščice..torej spet kontrola roba na diskih, ter koliko 'mesa' je na ploščicah (isto seveda tudi spredaj).

Tak da..če nimaš dveh levih rok, odmontiraj dol sprednjo in zadnjo gumo in poglej (v kolikor imaš lite feltne, niti tega ne bo treba)...oz. lahko tudi poslikaš (disk in pakne od blizu - spredaj + zadaj) pa ti mi malo 'pregledamo'.

Ker da boš dahnil 400 EUR za kompletno menjavo, pa za to še ni potrebe ne bo nič boljše...zaradi tega avto ne bo nič boljše zaviral.

('Običajni' vozniki rabijo menjat (pri taki velikosti avtomobila) prednje ploščice nekje na 50.000 do 100.000 km, zadnje okoli 150.000 km prevoženih, diske pa tam do 200.000 km ni potrebno pipat ...zadnjih se pa običajno nikoli ne zamenja - gre prej avto v reciklažo).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik zigmar pravi:
Pozdrav.
Ne bom načenjal nove teme.
Jaz pa mam čist drugačen problem.Zavore,se pravi diski in ploščice so bili menjani pred slabim letom.Imam spredaj diske in zadaj bobne.Tudi svojemu mehaniku nekako nisem uspel opisati okvare.

pri tebi dvomim da so zavore - je pa res da se ti problem pojavlja pri zaviranju.

Po moje bi sam gledal v smeri končnikov, rok oz. gum...torej skoči do enega mehanika pa naj pogleda če so končniki, roke OK..ter preventivno zamenjaj gume - prednje zadaj in zadnje naprej (seveda...če se ti problem pojavla identično tako pri zimskih kot letnih gumah....potem gume niso..torej ti ostaneta prej našteti stvari (najverjetneje))....ne vem..mogoče tudi kontrola amortizerjev.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
Razen če se ti ravno zaradi neobremenjenosti zadnjih zavor zgodi, da zgnijejo. Vodila čeljusti zarjavijo, ena ploščica se zatakne, nato pa disk na tisti strani dobesedno zgnije. Zgodilo se je na P307 karavan mojega očeta.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.130
113
kolk pa so kaljeni pri lokalnem dilerju z avtodeli???
bonk.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.355
5.653
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
kolk pa so kaljeni pri lokalnem dilerju z avtodeli???
bonk.gif

ja sj...ponavad čist isto! sam tm maš ponavad opcijo izbirat med slabšimi in boljšimi ponudniki aftermarket delov! Tko da če ne uzameš čist tanajbl pocen delov si čist na safe side
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Mene pa zanima drejanje diskov. Koliko je pa še normalno oziroma varno? (debelost diska pred drejanjem) 8 mm? 5 mm?

Hvala


lp
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Na vsakem disku je napisana minimalna debelina. Je pa tudi tu rezerve, ker je ta debelina taka, da pri povsem znucanih ploščicah še bremza. Lahko bi se namreč zgodilo, da nehajo delat, ker več ne morejo ploščice do diska priti. Kar se pa mehanske trdnosti tiče so pa še vedno bp takšni diski, seveda pa ne gre pretiravat.