Zavore - pedal se počasi pogreza

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Zadnjič sem pri daljšem stanju na zavori v enem klancu ugotovil da se mi pedal počasi "pogreza" .. sem potem malce probaval in se pedal čisto pogrezne v cca. 3 minutah kar verjetno ni normalno. Avto je VW Passat 98 ...

Zavorna tekočina je dobra (stara manj kot 1 leto), jo je dovolj, ploščice so OK, zavore drugače delajo BP in tudi med vožnjo ni čutit da bi bilo kaj narobe (pedal se normalno odziva). Skratka vse štima, samo tisti efekt ko držiš zavoro in pedal počasi pada. Kaj bi to blo? A naj počakam še 2 meseca, ko imam itak redni servis ali mi bo en dan pedal padel v poden?!
evil.gif


Enkrat je že bila ena tema na alterju o zavorah in o preizkusih, ki povedo kateri del sistema j fuč, ampak je sedaj ne najdem .. se pa spomnem da je bila uporabna!
cheer.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
A se da to kako nedvoumno ugotovit? Domnevam da če bi zavorni cilinder bil fuč, da bi olje kje puščalo?
 

bero1

Majstr
2. sep 2007
2.915
115
63
mb+ -20km
Pravilno domnevaš,prvo preveri nivo zavorne tekočine.
Lp.
Edit:zdaj videl,da si že preveril
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
jaz sem 95 % prepričan da ti pušča ventilček na vakuum cevki.

Cevka, ki gre ven iz servo bobna na zgornji strani ima na tem stiku odebeljeni del (notri je ventil, ki prepušča tok samo v eni smeri..no tebi je začel počasi v obeh). Ta cevka gre potem mimo akumulatorja preko stene v motorni prostor na vakuum črpalko.

Kako jo prekontrolirat....snameš cevko na servotu (seveda bo počilo za ventilom
evil.gif
..tako da že imej drugo zraven (uradni servis 45 EUR..drugi je pa nimajo)...pa pihneš noter...eno smer bo šlo, drugo mora biti papopolna zapora..pa verjetno ne bo).

Ker druga opcija je da je vakuum črpalka v ku...samo mnogo bolj verjetno je ta ventil

(poišči mojo temo ravno s tem problemom...kako leto dve nazaj).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
jaz sem 95 % prepričan da ti pušča ventilček na vakuum cevki.

Cevka, ki gre ven iz servo bobna na zgornji strani ima na tem stiku odebeljeni del (notri je ventil, ki prepušča tok samo v eni smeri..no tebi je začel počasi v obeh). Ta cevka gre potem mimo akumulatorja preko stene v motorni prostor na vakuum črpalko.

Kako jo prekontrolirat....snameš cevko na servotu (seveda bo počilo za ventilom
evil.gif
..tako da že imej drugo zraven (uradni servis 45 EUR..drugi je pa nimajo)...pa pihneš noter...eno smer bo šlo, drugo mora biti papopolna zapora..pa verjetno ne bo).

Ker druga opcija je da je vakuum črpalka v ku...samo mnogo bolj verjetno je ta ventil

(poišči mojo temo ravno s tem problemom...kako leto dve nazaj).

Ok, hvala za nasvet .. se pravi prekontroliram cevko iz servota proti motorju in pripravim 50 EUR!
grin1.gif


In domenvam da bo šlo na slabšeo z. če sem sedaj slučajno opazil da nekaj ni OK bom čez par 100km že vedel da je nekaj narobe!
evil.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
KSZ...

Tudi pri meni se zavorni pedal počasi pogreza, tak je bil, ko sem avto kupil (nov). Zaradi tega sem ga imel kar nekajkrat na servisu, sistem so nejkrat odzračili, zamenjali olje, pregledali vse, kao vse OK. Nato so "ugotovili", da je to nek nov dvokrožni bla, bla sistem in da je tako OK. Za foro sem šel naredit eno rundo z njihovim testnim avtomobilom z istim motorjem (VAG 1.8 TSI) in glej ga zlomka, tudi tam se je pedal enako pogrezal.

Ker sem videl, da ne bom nič več dosegel, sem na zadevo pozabil in z avtomobilom brez težav do sedaj naredil skoraj 45kkm. Nikoli ni nikjer nič puščalo, bremze sicer primejo OK, samo ko avto stoji pri miru in če malo bolj konkretno tiščiš zavorni pedal, ta počasi leze not.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Jebeno, potem je lahko to tudi normalno?!
evil.gif


Kot sem rekel do sedaj tega nisem opazil, pedal res leze počasi ampak pride po določenem času čisto do dna. Med vožnjo tega ni opazit, tudi pri recimo zaviranju na polno pedal normalno otrdi ABS prime itd. Meni ni normalno (sem šel preverjat še v dva avta in tega efekta ni) pa tudi ti govoriš za "nov" avto.

Zdej če uhaja iz nekega razloga vakuum (polprepustni ventil) potem bi verjetno to bilo opaženo tudi pri ostalih sklopih vozila kot je vidno pri vincetovi temi. Obstaja še kakšen način kako to sprobat?
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
A se da to kako nedvoumno ugotovit? Domnevam da če bi zavorni cilinder bil fuč, da bi olje kje puščalo?

Glavni zavorni cilinder lahko pušča znotraj in se nikjer ne pozna (tekočina odteka nazaj v rezervoarček). Sem imel ta problem in ga uredil z novim cilindrom za nek manjši znesek. Večinoma se dobi komplete tesnil in ga lahko popraviš, če je notranja površina vredu. Če ni, je možnost samo menjava.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MooNman

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Ja da se ti zavorni pedal vgrezne do konca vsekakor ni normalno!
Lahko je kriv kak zavorni cilinder,kateri počasi pušča,lahko je zrak v sistemu,tako kot so že ostali povedali,vsekakor pa to ni normalno pri nobenem avtomobilu
ne-ne-1.gif
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Če ne izgublja zavorne tekočine, potem je napaka v glavnem zavornem cilindru. V večini primerov je dovolj zamenjati zav. gumice, če pa ima vozilo za seboj že veliko kilometrov, pa ga je bolje zamenjati z novim. Zavore so le zavore, pri tej stvari ni za šparat.
Če bi v zavornem sistemu bil zrak, bi se pedal pri prvem pritisku pogreznil globlje, pri več zaporednih pritiskih (pumpanju) pa bi postal dokaj normalen, pravimo, da se napumpa.
Servo naprava samo pomaga pri zaviranju in če odpove je pedal bolj trd in je za zaviranje potreben precej večji pritisk na pedal zavore. Učinek servo naprave se lepo vidi, če pred zagonom motorja stisnete pedal zavore in ko motor začne delovati, se bo pedal malo pogreznil.

LP Janko
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Jaz imam isto težavo.

Bom probal zamenjati glavni zavorni cilinder in upam da bo to odpravilo težavo (servo ojačevalec zavor je bil 2x menjan, cel sistem prezračen, novo olje, povsod so diski, (ni zavornih cilindrov) )

Ko se malce otopli bom to uredil.
Če pa kdo prej zamenja in bo težava odpravljena pa naj sporoči
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
če maš abs je normalno.
zakaj me ne vprašaj. ampak vglavnem na vseh vw se to dogaja.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
To da pedal leze noter je normalno, vendar ne sme iti na hitro ampak zelo pocasi.
Seveda ce ti ne izgublja zavorne tekocine.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Citat:
Uporabnik janko pravi:
Če ne izgublja zavorne tekočine, potem je napaka v glavnem zavornem cilindru. V večini primerov je dovolj zamenjati zav. gumice, če pa ima vozilo za seboj že veliko kilometrov, pa ga je bolje zamenjati z novim. Zavore so le zavore, pri tej stvari ni za šparat.
Če bi v zavornem sistemu bil zrak, bi se pedal pri prvem pritisku pogreznil globlje, pri več zaporednih pritiskih (pumpanju) pa bi postal dokaj normalen, pravimo, da se napumpa.
Servo naprava samo pomaga pri zaviranju in če odpove je pedal bolj trd in je za zaviranje potreben precej večji pritisk na pedal zavore. Učinek servo naprave se lepo vidi, če pred zagonom motorja stisnete pedal zavore in ko motor začne delovati, se bo pedal malo pogreznil.

LP Janko

Ok, bi ti skoraj verjel. Sedaj mi pa povej .. pri ugasnjenem motorju pedal "napumpam" da je trd in skoraj brez hoda; držim potem tak pedal in se ta NE pogreza oz. se pogrezne samo na začetku par mm in to je to. Ko vžgem motor se pedal malo pogrezne (servo) in potem počasi pada do nule ... če bi bila napaka na zavornem krogu (zavorni cilinder, čeljusti, napeljava) bi moralo pedal v vsakem primeru izgubljat "višino" ne? Ker je napaka pa samo ob delujočem motorju bi rekel da je za to kriv "servo" - kako pa še ne vem, če bi kje uhajal "luft" bi vseeno samo izničeval učinek servota nebi pa delal kontra efekta.

No morda imaš prav in servo pač stisne zavore (pritisk) toliko močneje kot jih ti z nogo, zato se pa težava pojavi. Sedaj se mi ne da it v avto probat kaj se zgodi če se uprem z vso silo na zavoro pri izkjučenem motorju - ampak če bo/bi potem pedal padal je res problem pri zavornem krogu; če bo pa isto je pa napaka na servotu.

Aja vizualno zgleda cevka za vakuum OK, bi rekel da je ko nova!
confused-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
To da pedal leze noter je normalno, vendar ne sme iti na hitro ampak zelo pocasi.
Seveda ce ti ne izgublja zavorne tekocine.

Koliko hitro je normalno?!
sprasujem se.gif