Zavore - pedal se počasi pogreza

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Leze zelo pocasi toliko da cutis da gre noter vendar je avto se vedno napolno zabremzan
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
OK, sicer niti ne vem ker nisem stestiral kaj se zgodi ko pride pedal do konca - zna bit da zavore še vedno držijo.

No se ne mislim sekirat ta trenutek, dokler med vožnjo ne bo problemov oz. se težava ne bo stopnjevala bom pustil tako kot je in pri rednem servisu omenil. Zavorno olje je sedaj na 3/4, sem za vsak slučaj označil nivo da vidim če bo kaj zmanjkalo ...
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
če maš abs je normalno.
zakaj me ne vprašaj. ampak vglavnem na vseh vw se to dogaja.

Super, me veseli. Sicer vozim Škodilaka (z ABS), ampak roba je ista.
Saj če recimo stojim na klancu in normalno držim zavoro, ne leze not (do nekega pritiska zdrži). Če se pa malo bolj obesim nanjo, pa počasi leze not, tudi ko se tam nekje proti koncu pedal ustavi, zavore še vedno držijo na polno.
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
To da pedal leze noter je normalno, vendar ne sme iti na hitro ampak zelo pocasi.
Seveda ce ti ne izgublja zavorne tekocine.

Če vsaj približno poznaš fizikalne lastnosti tekočine (da se pod pritiskom ne zmanjša prostornina le-te) in, da zavorne tekočine ne izgublja, je napaka samo v glavnem zavornem cilindru. Zavorna tekočina uhaja med obrabljenimi gumicami v zavornem cilindru nazaj v rezervarček.
Jasno??

LP Janko
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
To je to, tudi ce probas na popolnoma novem avtu bo pedal lezel not.
Olje pa bi zaradi tega zmanjkalo ze po parih zaviranjih ce bi sistem kje puscal
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik janko pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
To da pedal leze noter je normalno, vendar ne sme iti na hitro ampak zelo pocasi.
Seveda ce ti ne izgublja zavorne tekocine.

Če vsaj približno poznaš fizikalne lastnosti tekočine (da se pod pritiskom ne zmanjša prostornina le-te) in, da zavorne tekočine ne izgublja, je napaka samo v glavnem zavornem cilindru. Zavorna tekočina uhaja med obrabljenimi gumicami v zavornem cilindru nazaj v rezervarček.
Jasno??

LP Janko






Meni je jasno, vendar ti malo pozabljas da je vmes se ABS modul.
Ce imas pa avto brez ABS-a pa pedal ne sme lezet noter
smirk-1.gif
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Jaz ima Renaultova jajca, ima ABS modul, pa se pedal nič ne podaja. Bom moral nabavit kašen boljš avto, da bo pedal lezel notri.

LP Janko
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Tak za hec sem zdaj probal pri mojem vw,ker me je res zanimalo kaj bi naj bilo "normalno".
Naj povem pedalka se ne pogreza in ja avto ima ABS!!!
rolleyes-1.gif
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
KSZ...

Da se ne boste kregal ko ene babe...
Google najde cel kup podobnih vprašanj (in odgovorov), tukaj je eden izmed njih. Meni zadostuje.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Jaz imam Renaulta in brez ABS-a in se mi pri prižganem avtomobilu, če močno pritisnem, počasi pogreza pedalka.

Ali servo ojačevalec ali glavni zavorni, ker tekočine ne zgublja
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
No da končam temo oz. podam odgovor, par dni nazaj sem opazil da malenkostno pušča zvorna tekočina .. oz. če se obesiš na zavoro in držiš se je puščanje celo opazilo na zadnjem desnem kolesu.

Krivda je bila na alu podložki ki je pod "vijakom", ki drži cevko v zadnjih čeljustih - aluminij je korozija pobrala in je bila podložka malce "objedena". Še boljša fora je v tem da je tudi na levem zadnjem kolesu malce kapljalo. Po menjavi obeh podložk (tokrat bakrenih) in odzračenju stvar funkcionira normalno.

Še enkrat pa vsem hvala za vse nasvete, na srečo se je na koncu izkazalo da gre za zelo enostavno napako!
zmaga.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.042
438
83
tam ko se terc po tori rola
Normalno je, da pedal NE leze noter - ne hitro , ne počasi. Meni v 25 letih še v nobenem avtu ni lezlo noter (O.K. -stoenka je pojem zase, ampak sem porihtal) -pedal mora biti trden, ko pritisneš do konca. Sicer je luft noter. Mogoče se ob menjavi tekočine ni v redu prezračilo zavor...
---
Uh, šele sedaj sem opazil, da ima tema več strani -jaz pa sem odgovarjal na zadnji post prve strani....
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Če si podložko menjal na pamet (zakaj ne originalne?), čez kak teden poglej, če bo še tesnila... Tako sem sam uporabil bakrene podložke (drugih nisem dobil) za ATF olje, vendar je to spolzelo mimo že čez kak dan... Originalne (aluminij) pa držijo b.p.
zmaga.gif


Sam bi avtorja opozoril še na to, da je bil na polotih '98 (ne vem, če to velja tudi za passate, ampak letnik pa ustreza) objavljen vpoklic cevk servo zavor, simptomi so bili pa ravno tvoji. Če je bil vpoklic opravljen imaš na koncu servisne knjige štempelj z napisom "akcija H2N2" (okej, cifre si malo zmišljujem
grin1.gif
). Nalepka z istimi podatki mora biti nalepljena tudi v kufru zraven rezervnega kolesa... Če nalepke ni, potem popravilo ni bilo narejeno...

Če nisi prepričan, ali je vpoklic za tvoj avto sploh bil ali ne, pa pokliči na Porsche Slovenija na Vervškovo v Lj in vprašaj. Jaz sem za polota pred 6imi leti tako dobil na telefon modela, ki mi je povedal točno kakšen štempelj mora biti v servisni in katera koda mora zraven pisati...
zmaga.gif
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
173
21
18
Baker se stara, tako da sčasoma otrdi. Potrebno ga je pomehčat (ausglirat). Podložko segrejemo toliko da zažari, nato na hitro ohladimo v hladni vodi.

LP Janko
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.125
113
Podložka je namenska za zavorni sistem, sicer ni original ampak bi morala zadostovat. Bomo videli, če pač ne bo držalo vem kje gledat!
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
bo drzalo, aluminijasta je zato ker je navoj aluminijast in je vijak pritegnjen z manjsim momentom zato z aluminijem lazje zatesnis
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.969
3.627
113
Evo, da potegnem temo iz naftalina. Težava je sicer na traktorju in sicer je v zavornem sistemu konstantno prisoten zrak. Tudi če sistem vztrajno odzračuješ zrak zmeraj prihaja po cevi. Kolikor se laično razumem v te zadeve je lahko kriv le glavni zavorni cilinder oziroma cilindra, saj sta dva, vsak za svoje kolo, ko sta povezana pa zavirata še prvi most. Ni mi pa jasno, kako je možno, da v sistem konstantno uhaja zrak, obenem pa nikjer ni niti kapljice olja, ki bi prišla ven po isti poti, kot gre zrak noter. Je to možno?