A zakaj ne MB.
Zato ker zadnje čase zavračajo jasno škodne primere brez nekega pametnega razloga.
Sam sem imel primer, kjer mi je cenilec v faco rekel ni problema, škodni dogodek ni problematičen, rihtaj, čez 14 dni pa domov dobim pošto da naj se hebem. Trenutno me na pošti čaka odgovor na pritožbo pa da vidmo. Na MB sem pa že zadnjih 15 let, škodnih dogodkov pa ni bilo vse skupaj nič. Tako da na enem vozilu sem že menjal zavarovalnico, na drugih dveh pa bom tudi še močno razmislil kako in kaj. Zaenkrat sem še v fazi, da grem cenilcu malo nos naravnat. Največja ironija pa je, da mi dva dni po zavrnjenem dogodku iz njihove prodajne službe pošljejo dopis, kako so zadovoljni z našim sodelovanjem in da naj kar podaljšam kasko za omenjeno vozilo. Imam občutek, da imajo na ZM več nagrad, za agente ko sklepajo zavarovanja in za cenilce, da kenslajo izplačila. Stranka pa naj se ebe.
Drugače pa mi je agent rekel, da je tega zadnje čase več, in to celo pri strankah z več avtomobili v floti, ter z redkimi in jasnimi škodnimi dogodki.