Zastoji pri Grosupljemm, kako jih rešiti?

alex3

Pripravnik
7. jul 2009
85
0
6
Skoraj vsak dan se v jutranji konici naredijo zastoji pri Grosupljem v smeri Lj zaradi tistih, ki se vključujejo na AC. Vse skupaj se še poslabša, ko se zastoj nabere do Konga, saj takrat številni zapustijo AC na tem izvozu in gredo po lokalni cesti do priključka Grosuplje, kjer se vrnejo na AC, misleč, da bodo "prehiteli" kolono na avtocesti. Tako se na priključku Grosuplje vključuje še več vozil in kolona na avtocesti se še bolj upočasni oziroma kar ustavi.

Kaj narediti? Darsovci bi se lahko odpravili na ekskurzijo v Nemčijo (pa verjetno še kam), kjer vedo, kako se da omiliti zastoje zaradi vključevanja na AC. Na začetek uvoza postavijo semafor, ki v 10-sekundnih intervalih spušča po en avto. Da bi zadeva pri nas funkcionirala, bi zraven seveda rabili še kamero, ki bi snemala tiste, ki bi vozili v rdečo luč oz. ne bi upoštevali, da lahko ob vklopu zelene za 1-2 sekundi skozi zapelje samo en avto.

Tako bi vsak, ki se vključuje na AC imel dovolj časa in prostora, da pospeši na hitrost tistih na voznem pasu in se nemoteče vključi. V Nemčiji zadeva, vsaj po mojih opažanjih funkcionira odlično. Sicer pa zadeva deluje dinamično, semafor je namreč vklopljen samo v prometnih konicah oz. ob večji gostoti prometa.

Mislim, da bi bili vsi, ki se vsakodnevno vozimo z Dolenjske proti Lj, Darsu hvaležni za takšno rešitev.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Tega sistema sicer ne poznam pa sem dosti v tujini
smile-1.gif


Osebno se mi zdi da če bi samo podaljšali pas za vključevanje za nekje 30-50 metrov bi se znalo marsikaj spremenit. Namreč dosti voznikov ko se konča pas za vključitev enostavno vstavijo
confused-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Dolžina pospeševalnega pasu ne bo pomagala, ker večina, sploh pa Grosupeljčani, ne razumejo pojma pospeševalni pas in kaj se na njem počne (večina si ga predstavlja kot pas, iz katerega se pravokotno na njega zapelje na prehitevalni pas z zelo majhno hitrostjo). Rešitev je seveda fizična ločitev pospeševalnega pasu ali semafor s kamero. Ali prepoved vožnje za Grosupeljčane, ker jim to itak ne gre najbolje
evil.gif
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Jaz pa ga poznam iz tujine. Najveckrat sem ga videl v okolici Bochuma,Dortmunda in Essena
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.896
113
Problem je samo v tem ker se ljudje ne znajo vključevati na AC. Glavnina se vključuje med 60 in 80 km/h, kar pomeni da morajo zaradi njih zamnjševati hitrost vozeči po ac...in ko se naenkrat začne stvar ustavljati (V konicah) je več ne moreš zagnati...in tako gre počasneje, počasneje dokler vse skupaj ne stoji.


Jaz bi na takih odsekih dal policaje, da merijo hitrost in vsakemu ki se vključje pod 100 km/h dal 500 EUR kazni..bi videl kako bi se čudežno kolone zmanjšale če ne celo odpravile.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.214
851
113
10 sekundni interval pomeni 6 vozil na minuto oziroma 360 vozil na uro. glede na to, da se precej več grosupeljčanov dnevno vozi v LJ, dvomim da bi podprli tak ukrep
smile-1.gif

meni se zdi boljša rešitev podaljšanje pospeševalnega pasu, ki bi bil po potrebi fizično ločen. ampak ker je DARS trenutno zadolžen za cca 3 milijarde evrov, bodo stvari ostale take kot so
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Če poznaš zadeve iz tujine, potem tudi veš, kakšni hudi - več deset kilometrski zastoji, so okoli večjih mest zjutraj in potem popoldne ko se zaposleni vračajo domov.
Tukaj ni kaj večjega za narediti, razen cestne infrastrukture, ampak v vseh segmentih-do garaže delovnega mesta.
Če bi bila do Ljubljane narejena osem pasovnica, bi se pa na vpadnicah pojavili še večji zastoji, ker potem le te ne bi požirale vsega prometa.
 

virtuoz

Fizikalc
20. jul 2007
874
82
28
Dobra rešitev bi bili hitri vlaki, ki ne bi potnike pobirali na vsakem vogalu kot sedaj, ampak samo na nekaj postajah. Seveda v primestnem prometu.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz se vsekakor veselim hitrega in učinkovitega javnega prevoza, ne pa javnega prevoza za otroke in upokojence, ki imajo ves čas na svetu. Dejansko so to tudi edini resni uporabniki.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Za začetek, bi se lahko na ekskurzijo v Nemčijo odpravili kar slovenski vozniki (če se temu sploh lahko tako reče) in si ogledali, kako se so-udeležencu v prometu omogoči, da se vključi na avtocesto ali pa recimo zamenja vozni pas.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Pri nas je to vseeno, ker niti ne pride tako daleč, da bi se drugim udeležencem dajala kakšna prednost ali karkoli omogočilo. Preprosto se vsak zapelje tja, kamor si želi in je problem rešen. Saj imajo itak vsi bremze.
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Za začetek bi se recimo lahko začelo z razsvetljevanjem plebsa čemu služi in kolikšna mora biti varnostna razdalja.
Druga lekcija bi morda lahko bili smerniki - ne samo kdaj in zakaj ga vključim, ampak tudi kako reagirati, kadar ga vključi nekdo drug (ne, ne - pritisk na gas je napačen odgovor).
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Mah ni rešitve, dokler se ne bodo začeli vozniki dinamično voziti in zanimati za promet okoli sebe (in ne samo za svojo rit) ne bo nič. Res bi morali na pospeševalne pasove montirati radarje (kot so "vi vozite") in spodaj utripajoč napis POSPEŠI! če bi šel avto manj kot 80. Pač kamionarjem bo utripalo ampak vozniki osebnih vozil bi pa lahko pospešili. Imam doma fiesto z 60KM in tudi polno naložena doseže 90-100kmh po pospeševalnem pasu, seveda je pa treba prestaviti v 3. in pohoditi gas, kar pa je spet znanstvena fantastika za nekatere.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Isto sranje je na štajerski avtocesti zjutraj pri uvozu Domžale in kasneje v Šentjakobu. Mislim, da bi DARS lahko podaljšal vključevalne pasove v Domžalah in Šentjakobu vsaj za 300 metrov. Še boljša bi bila tripasovnica od Domžal do Šentjakoba, ki bi se končala kakšen kilometer pred tem uvozom.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Isto sranje je na štajerski avtocesti zjutraj pri uvozu Domžale in kasneje v Šentjakobu. Mislim, da bi DARS lahko podaljšal vključevalne pasove v Domžalah in Šentjakobu vsaj za 300 metrov. Še boljša bi bila tripasovnica od Domžal do Šentjakoba, ki bi se končala kakšen kilometer pred tem uvozom.

še dosti boljše bi bilo, če bi domžalčanom razložili, da namen srednjega pasu ni samo za vožnjo čez njega direktno na prehitevalnega
 

alex3

Pripravnik
7. jul 2009
85
0
6
ksz...

Ja, 10-sekundni interval bi bil res predolg glede na količino avtov, ki se vključuje pri Grosupljem. My bad, da nisem prej pomislil na to. Morda bi šlo s 3-sekundnim intervalom, v tem primeru bi jih na uro šlo skozi 1200.

Veliko pa bi naredili tudi, če bi nekako preprečili, da ljudje pri Kongu zapuščajo AC in se nato pri Grosupljem vključujejo nazaj. Ne samo, da ti še dodatno povečajo promet na priključku Grosuplje, tudi lokalno cesto povsem zabašejo.

Hm, lahko pa bi grosupeljski policaji vsak dan zjutraj poslali eno patruljo h Kongotu, ki bi vsakemu, ki pride z AC, dala pihati, štela sponke v prvi pomoči... verjetno folk ne bi dolgo vztrajal pri "bližnjici"
evil.gif


Glede daljšega pospeševalnega pasu pa dvomim, da bi pomagal. Ker bi folk še vedno na njegovem začetku s 60 km/h skakal na vozni pas. Se lepo vidi na severni obvoznici, kjer se priključi na AC, ki pride iz šentviškega tunela. Čeprav so do izvoza za Brdo trije pasovi, mora folk že takoj na začetku iti na "voznega" oziroma sredinskega, če ne celo kar na prehitevalnega.
 
Nazadnje urejeno:

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik alex3 pravi:
Hm, lahko pa bi grosupeljski policaji vsak dan zjutraj poslali eno patruljo h Kongotu, ki bi vsakemu, ki pride z AC, dala pihati, štela sponke v prvi pomoči... verjetno folk ne bi dolgo vztrajal pri "bližnjici"
evil.gif

Lahko pa bi to počeli z vsakim, ki hoče na AC. Konec koncev Grosupeljčani povzročajo zastoje na AC. Jaz bi bil vesel, če bi jih odstranili.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Hitra (vsaj kar se tiče gradbenih del) in dokaj poceni rešitev je podaljšanje priključevalnega pasu na obeh straneh avtoceste za vsaj 200 metrov. Dolgoročno pa bo treba razmisliti o šestih pasovih vsaj do začetka višnjegorskega klanca, saj se o tem razmišlja tudi na avtocestah proti Vrhniki in Domžalam (pri slednji še vedno ne zastopim, zakaj se to ni razmislilo ob gradnji pred dobrimi 10 leti). Je pa to zelo draga rešitev, dva tunela in viadukt razširiti ni ne poceni ne hitro.

Čeprav pa je takole: z vlakom je do centra Ljubljane 25 minut. Z avtom v konici nisi tako hiter. Mogoče bi kak Grosupeljčan razmislil tudi o tem?
grims-1.gif