Skoraj vsak dan se v jutranji konici naredijo zastoji pri Grosupljem v smeri Lj zaradi tistih, ki se vključujejo na AC. Vse skupaj se še poslabša, ko se zastoj nabere do Konga, saj takrat številni zapustijo AC na tem izvozu in gredo po lokalni cesti do priključka Grosuplje, kjer se vrnejo na AC, misleč, da bodo "prehiteli" kolono na avtocesti. Tako se na priključku Grosuplje vključuje še več vozil in kolona na avtocesti se še bolj upočasni oziroma kar ustavi.
Kaj narediti? Darsovci bi se lahko odpravili na ekskurzijo v Nemčijo (pa verjetno še kam), kjer vedo, kako se da omiliti zastoje zaradi vključevanja na AC. Na začetek uvoza postavijo semafor, ki v 10-sekundnih intervalih spušča po en avto. Da bi zadeva pri nas funkcionirala, bi zraven seveda rabili še kamero, ki bi snemala tiste, ki bi vozili v rdečo luč oz. ne bi upoštevali, da lahko ob vklopu zelene za 1-2 sekundi skozi zapelje samo en avto.
Tako bi vsak, ki se vključuje na AC imel dovolj časa in prostora, da pospeši na hitrost tistih na voznem pasu in se nemoteče vključi. V Nemčiji zadeva, vsaj po mojih opažanjih funkcionira odlično. Sicer pa zadeva deluje dinamično, semafor je namreč vklopljen samo v prometnih konicah oz. ob večji gostoti prometa.
Mislim, da bi bili vsi, ki se vsakodnevno vozimo z Dolenjske proti Lj, Darsu hvaležni za takšno rešitev.
Kaj narediti? Darsovci bi se lahko odpravili na ekskurzijo v Nemčijo (pa verjetno še kam), kjer vedo, kako se da omiliti zastoje zaradi vključevanja na AC. Na začetek uvoza postavijo semafor, ki v 10-sekundnih intervalih spušča po en avto. Da bi zadeva pri nas funkcionirala, bi zraven seveda rabili še kamero, ki bi snemala tiste, ki bi vozili v rdečo luč oz. ne bi upoštevali, da lahko ob vklopu zelene za 1-2 sekundi skozi zapelje samo en avto.
Tako bi vsak, ki se vključuje na AC imel dovolj časa in prostora, da pospeši na hitrost tistih na voznem pasu in se nemoteče vključi. V Nemčiji zadeva, vsaj po mojih opažanjih funkcionira odlično. Sicer pa zadeva deluje dinamično, semafor je namreč vklopljen samo v prometnih konicah oz. ob večji gostoti prometa.
Mislim, da bi bili vsi, ki se vsakodnevno vozimo z Dolenjske proti Lj, Darsu hvaležni za takšno rešitev.