Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Taka rešitev, kot jo predlagajo, z busi in taksiji še vedno tam, je pa nadbebava. Tio si je pa res hud čudak izmislil, drugega ne more biti. Če je peš cona, je peš cona, konec. Busi in taksiji naj pač vozijo okoli. Tole ni nič
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Sej je prepovedan v pes coni, sam policajev ni nkjer...
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa je treba v peš conah kolesarjenje prepovedat, ne pa da bebci vijugajo med pešci. Zadnjič sem na čopivi skoraj enega na tla položil. Pa še zvončkljal je, bebec.
Ah, sej busi so kr dosledni samo če bodo pustili TAXIje da harajo tm pa sploh nima smisla neke omejitve postavljat.Citat:
Uporabnik sass pravi:
radar pri hotelu slon?
ležeči policaji na vsakih 20m?
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Sej je prepovedan v pes coni, sam policajev ni nkjer...
Mislim da ni prepovedano, morajo pa prilagoditi vožnjo oziroma nekaj takega. Skratka, bedarija...kar se jasno kaže na primer na Čopovi...da raznih čapcev s skuterji/ciaoti ne omenjam...
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Koželj (podžupan mestne občine, PS): cilji zaprtja Slovenske ceste so 20% več pešcev, 40% več kolesarjev ter za 50% več prometa z avtobusi in 20% manj prometa z avti.
********************
tako da lahko pričakuješ več "bebcev" in samo 20% manj avtomobilov.
načeloma je tako, da morajo kolesarji voziti s tako hitrostjo, da ne ogrožajo peščev in ostalih udeležencev. kar pomeni, da se to tolerira, če pa bo kdo počel pizdarije s kolesom (mopedom, ...) , pa bo policija imela zakonsko podlago za kaznovanje.Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Sej je prepovedan v pes coni, sam policajev ni nkjer...
Mislim da ni prepovedano, morajo pa prilagoditi vožnjo oziroma nekaj takega. Skratka, bedarija...kar se jasno kaže na primer na Čopovi...da raznih čapcev s skuterji/ciaoti ne omenjam...
Svojo hitrost morajo prilagoditi hitrosti peščev... to je nekje max 2-3km na uro
Citat:
Uporabnik sass pravi:
mogoče zato, ker na seznamu ulic v centru, ki naj bi se zaprle, ni ceste skozi tunel in resljeve ceste?
Citat:
Uporabnik sass pravi:
kolikor vem, je ideja, da se mahrova hiša na vodnikovem trgu preuredi v hotel, tako da bi tretjino parkirišč v parkirni hiši prevzel hotel, tretjina bi bila namenjena za potrebe tržnice, tretjina pa bila odprta za stanovalce in ostale obiskovalce.
garažna hiša čez cesto (kapitelj) pa ima take cene, da že zdaj nihče ne parkira tam notri (razen stanovalcev)
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Nima veze, dodatne garažne hiše se načeloma ne rabi (pa drugače proti gradnji tam nisem). Tudi dodatnega hotela ne rabimo...
glej, zasedenost ljubljanskih prenočišč je bila lani poleti in decembra preko 90%, tako da vnaprej zavračati gradnjo novih hotelov v LJ nekako ni smiselno. zadeva je zamišljena kot javno-zasebno partnerstvo, tako da dokler se ne bo našel zasebni partner, gradnje itak na bo. seveda obstaja možnost, da bo šel jankoviæ v gradnjo tudi zgolj z navideznim zasebnim partnerjem (kot v primeru stožic), vendar je pri stadionu in dvorani stožice šlo za prestižen projekt (glavno predvolilno obljubo), kar pa za neko podzemno parkirno hišo ne bi mogli ravno povedati.Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Nima veze, dodatne garažne hiše se načeloma ne rabi (pa drugače proti gradnji tam nisem). Tudi dodatnega hotela ne rabimo...
Se pa strinjam, da bo tam okoli od oktobra dalje vse stalo, ko zaprejo slovensko