Zaprtje Slovenske ceste v Lj

tgrzan

Majstr
21. feb 2009
3.802
278
83
Največja slovenska vas
So. Policaji, ki se sprehajajo, policaji na kolesih, redarji....

Edit: Danes je stal redar pri Lepi žogi in ustavljal kolesarje, ki so vozili v nasprotno smer.
 
Nazadnje urejeno:

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Taka rešitev, kot jo predlagajo, z busi in taksiji še vedno tam, je pa nadbebava. Tio si je pa res hud čudak izmislil, drugega ne more biti. Če je peš cona, je peš cona, konec. Busi in taksiji naj pač vozijo okoli. Tole ni nič

štos je v tem, da slovenska po preureditvi ne bo peš cona, ampak bo le cesta, na kateri bo prepovedan javni motorni promet
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Upamo lahko samo še da bo cona 30 v kateri bodo BUS-i in TAXI-ji resnično vozili max. 30km/h!
smile-1.gif
 

Axi

Fizikalc
2. sep 2007
894
28
28
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Sej je prepovedan v pes coni, sam policajev ni nkjer...

Mislim da ni prepovedano, morajo pa prilagoditi vožnjo oziroma nekaj takega. Skratka, bedarija...kar se jasno kaže na primer na Čopovi...da raznih čapcev s skuterji/ciaoti ne omenjam...
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
7.622
3.988
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Sicer pa je treba v peš conah kolesarjenje prepovedat, ne pa da bebci vijugajo med pešci. Zadnjič sem na čopivi skoraj enega na tla položil. Pa še zvončkljal je, bebec.

Koželj (podžupan mestne občine, PS): cilji zaprtja Slovenske ceste so 20% več pešcev, 40% več kolesarjev ter za 50% več prometa z avtobusi in 20% manj prometa z avti.

********************
tako da lahko pričakuješ več "bebcev" in samo 20% manj avtomobilov.
cheer.gif
 

Shaban

Fizikalc
14. apr 2010
1.001
1
36
Citat:
Uporabnik sass pravi:
radar pri hotelu slon?
ležeči policaji na vsakih 20m?
Ah, sej busi so kr dosledni samo če bodo pustili TAXIje da harajo tm pa sploh nima smisla neke omejitve postavljat.
Če bi postavl radar v Fužinah kjer je cena 30 bi bilo precej pestro. 90% folka vozi nad 50km/h
confused-1.gif

čemu omejtve če se ne izvaja nadzor
sprasujem se.gif
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.523
1.107
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Sej je prepovedan v pes coni, sam policajev ni nkjer...

Mislim da ni prepovedano, morajo pa prilagoditi vožnjo oziroma nekaj takega. Skratka, bedarija...kar se jasno kaže na primer na Čopovi...da raznih čapcev s skuterji/ciaoti ne omenjam...

Svojo hitrost morajo prilagoditi hitrosti peščev... to je nekje max 2-3km na uro
wink-1.gif
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
Citat:
Uporabnik BuDi pravi:
Koželj (podžupan mestne občine, PS): cilji zaprtja Slovenske ceste so 20% več pešcev, 40% več kolesarjev ter za 50% več prometa z avtobusi in 20% manj prometa z avti.

********************
tako da lahko pričakuješ več "bebcev" in samo 20% manj avtomobilov.
cheer.gif

khem, koželj ni izjavil zgoraj napisanega. na koncu žurnalovega članka, ki je linkan zgoraj, je njegova dejanska izjava. ampak lepo, da nadaljuješ z lažmi, le kaj si boš izmislil jutri?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik Axi pravi:
Citat:
Uporabnik R0KY pravi:
Sej je prepovedan v pes coni, sam policajev ni nkjer...

Mislim da ni prepovedano, morajo pa prilagoditi vožnjo oziroma nekaj takega. Skratka, bedarija...kar se jasno kaže na primer na Čopovi...da raznih čapcev s skuterji/ciaoti ne omenjam...

Svojo hitrost morajo prilagoditi hitrosti peščev... to je nekje max 2-3km na uro
wink-1.gif
načeloma je tako, da morajo kolesarji voziti s tako hitrostjo, da ne ogrožajo peščev in ostalih udeležencev. kar pomeni, da se to tolerira, če pa bo kdo počel pizdarije s kolesom (mopedom, ...) , pa bo policija imela zakonsko podlago za kaznovanje.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
mogoče zato, ker na seznamu ulic v centru, ki naj bi se zaprle, ni ceste skozi tunel in resljeve ceste?
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.523
1.107
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik sass pravi:
mogoče zato, ker na seznamu ulic v centru, ki naj bi se zaprle, ni ceste skozi tunel in resljeve ceste?

Nima nobene veze, bodo pa pod kongrescem parkiral, al pa v garažni čez cesto...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
kolikor vem, je ideja, da se mahrova hiša na vodnikovem trgu preuredi v hotel, tako da bi tretjino parkirišč v parkirni hiši prevzel hotel, tretjina bi bila namenjena za potrebe tržnice, tretjina pa bila odprta za stanovalce in ostale obiskovalce.
garažna hiša čez cesto (kapitelj) pa ima take cene, da že zdaj nihče ne parkira tam notri (razen stanovalcev)
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.523
1.107
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik sass pravi:
kolikor vem, je ideja, da se mahrova hiša na vodnikovem trgu preuredi v hotel, tako da bi tretjino parkirišč v parkirni hiši prevzel hotel, tretjina bi bila namenjena za potrebe tržnice, tretjina pa bila odprta za stanovalce in ostale obiskovalce.
garažna hiša čez cesto (kapitelj) pa ima take cene, da že zdaj nihče ne parkira tam notri (razen stanovalcev)

Nima veze, dodatne garažne hiše se načeloma ne rabi (pa drugače proti gradnji tam nisem). Tudi dodatnega hotela ne rabimo...

Se pa strinjam, da bo tam okoli od oktobra dalje vse stalo, ko zaprejo slovensko
wink-1.gif
 

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Nima veze, dodatne garažne hiše se načeloma ne rabi (pa drugače proti gradnji tam nisem). Tudi dodatnega hotela ne rabimo...

Jada, jada, jada... ničesar ne rabimo ane?

Render je super, korak v pravo smer - pedestrian friendly city.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.237
870
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Nima veze, dodatne garažne hiše se načeloma ne rabi (pa drugače proti gradnji tam nisem). Tudi dodatnega hotela ne rabimo...

Se pa strinjam, da bo tam okoli od oktobra dalje vse stalo, ko zaprejo slovensko
wink-1.gif
glej, zasedenost ljubljanskih prenočišč je bila lani poleti in decembra preko 90%, tako da vnaprej zavračati gradnjo novih hotelov v LJ nekako ni smiselno. zadeva je zamišljena kot javno-zasebno partnerstvo, tako da dokler se ne bo našel zasebni partner, gradnje itak na bo. seveda obstaja možnost, da bo šel jankoviæ v gradnjo tudi zgolj z navideznim zasebnim partnerjem (kot v primeru stožic), vendar je pri stadionu in dvorani stožice šlo za prestižen projekt (glavno predvolilno obljubo), kar pa za neko podzemno parkirno hišo ne bi mogli ravno povedati.

glede zaprtja slovenčeve se pa tudi jaz strinjam, da bo to vodilo še v večji kaos na cestah. za začetek bi lahko vsaj poskusili uskladiti semaforje na notranjem ringu, ne pa da se dobesedno cijaziš od semaforja do semaforja. ne vem, če mi je na ulicah notranjega ringa že kdaj uspelo prevoziti več kot tri zaporedne zelene semaforje.