Priznam - kdaj tudi sam vozim po zunanjem, ker:
1. Če grem jaz na drugi izvoz, vidim pa, da se bo eden vključil iz naslednjega uvoza, to na tako majhnem krožišču pomeni, da jaz ne bom uspel zapeljati ven pred njim, ker ga bom zaprl. Če pa bom zaviral na notranjem krogu, kjer so praviloma hitrejši vozniki, bo še večja zmeda. Voziti se krog naokrog je res skrajna sila.
2. Pogosto uporabljajo direktno pot Alter vozniki, ki me na vsak način hočejo prehiteti. Njim se je pametno umakniti.
oziroma ostati na zunanjem pasu, da opravijo svoje poslanstvo.
Da se razumemo - pri približno 50 kkm na leto in precej izkušnjami nisem niti najmanj neroden voznik. Povsem jasna so mi tudi pravila. Kot umirjen voznik pa dam največ na varnost in če mi vozniški šesti čut reče, da naj pazim, bo zagotovo bolje, da ga poslušam (in sem na zunanjem pasu). Ne ravnam pa tako vedno, da se razumemo. Če promet poteka normalno, potem ni problema. Grem čez četrt ure, če se bo kdo srečal z menoj
Rešitev bi bila po mojem mnenju:
- enopasovna krožišča, če je krog premajhen za dvopasovna
- izvozni pas, če greš takoj na prvem izvozu ven
- boljša vozniška kultura (ne samo znanje, pač pa tudi več uvidevnosti).
Sedaj grem pa poskusit