Zamenjava

flajr

Pripravnik
27. sep 2007
375
0
16
Danes sem svoj SE W580i že tretjič nesel na Svemo zaradi počenih tipk (dvakrat so že zamenjali tipkovnico).

Mi lahko prosim nekdo pove, če res drži, da mora servis aparat zamenjati, če je bil trikrat na servisu zaradi iste napake? Ker na Svemi trdijo, da temu ni tako.
confused-1.gif



Hvala!
Lp
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
jst sem 99%, da če ge vrečkrat za isto napako ti morjo dat novga, če nisi celo upravičen da ti vrnejo denar. za 100% info pa pokliči 012808700 zveza potrošnikov al je celo tržni inšpektor.
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
kokr jaz vem,da če 3x prijaviš isto napako aparata se smatra kot stvarna napaka.
Bilo je govora o temu na MS.
 

Karakala

Fizikalc
3. okt 2007
2.389
57
48
Republika Prlekija
Moj SE 580w gre tudi ta teden na servis. mam 6 počenih tipk, potem kartice M2 mi sploh ne prepozna, kot da je ni noter.... če pa ga vgasnem pa nazaj prižgem jo najde, vendar že čez pol ure pozabi da jo ma notri in je ne najde.
SE žalost od žalosti.....
 

badguy777

PDA maher
22. jul 2007
4.478
0
36
MB Okoliš
No, SE 580w žalost od žalosti. Malo dnara, malo muzike.Se mi pa zdi neverjetno, kot da nebi telefon prej stestirali pri SEju tega modela. Pa majo robote, ki 10000 stisne na vse tipke in s tem preveri ali še vedno delajo po toliko pritiskih....
 

flajr

Pripravnik
27. sep 2007
375
0
16
20. člen


(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.

(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.

(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Tu nič o tem ne piše.
confused-1.gif
 

Edvard

Pripravnik
30. okt 2007
559
0
16
Bistveno je, da imajo 45 dni da ti ga popravijo. In če se ti v tem času še enkrat zgodi napaka, se smatra da popravilo ni bilo uspešno. In če še enkrat, enako. In če celotno obdobje od prijave napake do naslednje pojavitve iste napake traja 45+ dni, glej zadnji stavek prvega odstavka. Za vmesni čas glej 2. odstavek in še posebej 3.
 

mAn

Pripravnik
13. sep 2007
930
0
16
Mene pa nekaj zanima...

Če telefon, katerega kupiš in ne dela ok, vrneš v roku npr. 3 dni in poveš vse kaj je narobe... Lahko dobiš denar nazaj ali pa drug aparat za doplačilo?

Al prej pošljejo na servis, da ugotavljajo tvoje napake..

Gre pa za M@.

Hvala!
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.568
1.091
113
Titograd
Na licu mesta ti ga menja.

Sicer pa sem pred leti imel izkušnjo z telefonom ki je vedno zmrzoval, 3 krat na popravilo, potem sem pa dobil novega. Pa bi si lahko namislili vedno kaj drugega zakaj zmrzuje. Vse se da zmenit če je na lep način
smile-1.gif
 

mAn

Pripravnik
13. sep 2007
930
0
16
Hvala ti lepa za odgovor!

Samo preverjam - meni je danes na M@ rekla, da če mi kaj ne bi delalo, da zamenjajo v roku 8 dni ali istega ali za doplačilo drugega.
Sem samo preverjal, če prej pošiljajo na servis, pa vidim da ne. Super, "prihranek" časa.

Lp.
 

flajr

Pripravnik
27. sep 2007
375
0
16
Citat:
Uporabnik Edvard pravi:
Bistveno je, da imajo 45 dni da ti ga popravijo. In če se ti v tem času še enkrat zgodi napaka, se smatra da popravilo ni bilo uspešno. In če še enkrat, enako. In če celotno obdobje od prijave napake do naslednje pojavitve iste napake traja 45+ dni, glej zadnji stavek prvega odstavka.


Se pravi če se v 45 dneh ali manj pojavi ista napaka, ga morajo zamenjati?
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Po 45 dneh ti ga morajo zamenjati. Čeprav jaz nevem, al so na servisih ratal čedalje bl težki ali se pa stranke ne znajo zment (to ni mišljeno kot žaljenje). Meni so vedno na Svemi, ko sem 3x prinesel telefon zaradi ene in iste napake na servis, so mi ga 4-ič zamenjali. Res je, da so bili telefoni višjega razreda (za tisti čas), a to pomoje nebi smelo vplivati na zamenjavo(?).


Lp, Ovca